ده نمایش برتر E3 2017 از نگاه بازی سنتر

برترین نمایش E3 به نظر شما کدام گزینه است؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    154

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
Hot-Link-2-800x450.jpg

نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۷ با همه کم و کاستی‌هایی که داشت به پایان رسید. شاید سطح E3 امسال را بتوان در مقایسه با سال‌های قبل متوسط دانست. مایکروسافت از کنسول جدید خود رونمایی کرد اما تقریبا هیچ عنوان AAA انحصاری‌ای برایش به نمایش نگذاشت و سونی به نمایش بیشتر از عناوین معرفی شده قبلی خود اکتفا کرد. در این بین شاید شرکت یوبی‌سافت بود که با کوله‌باری پر از عناوین جدید از راه رسید و سطح نمایشگاه را در حد متوسط نگاه داشت ونگذاشت بیشتر از آن سرخورده شویم! در هر صورت E3 امسال نیز به پایان رسید و حالا تیم تحریریه بازی‌سنتر تصمیم به تهیه لیستی از ۱۰ نمایش برتر گرفته است. این عناوین صرفا به خاطر نمایشی که برایمان تدارک دیده بودند انتخاب شده‌اند و این انتخاب دلیلی بر موفق یا ناموفق بودن آن‌ها در آینده نیست، پس تحریریه بازی‌سنتر هیچ تضمینی در مورد کیفیت نهایی آن‌ها نمی‌تواند بدهد! لازم به ذکر است که در پایان مقاله می توانید امتیاز اعضای تحریریه به نمایش ها و میزان علاقه آن ها را مشاهده کنید! با ما همراه باشید، با ۱۰ نمایش برتر E3 2017.

 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
انتخاب حقیقتا برای من سخته، من نمایش ها رو چندین و چندبار نگاه کردم، wolfenstein TNC ، The evil within 2 ، God of war ، spiderman ، metro و Assasins creed origins همگی برای من فوق العاده بودن، بخوام فن بازی در بیارم باید به یه عنوان رای بدم، بخوام روی سورپرایز شدن رای بدم باید به یه بازیه دیگه، بخوام به بهترین و بیشترین تغییر یه بازی نسبت به نسخه قبلش رای بدم بازم باید یه بازیه دیگه رو انتخاب کنم، بخوام به بهترین نمایش و هیجان انگیزترینش رای بدم بازم یکی دیگه رو باید انتخاب کنم، خلاصه واقعا برام سخته:D.
 

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
به نظرم بینشون anthem و bg&e2 از همه بهتر بودن. از معرفی bg&e2 واقعا خوشحال شدم چون چندین سال منتظر بودم نشونش بدن و بدون شک برام بهترین خبر از e3 امسال بود. ولی از اونجایی که گیم پلی ازش نشون ندادن به نظرم نمایش anthem بهتر بود.
 

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
حقیقتا Shadow of the Colossus:D
اصلا انتظارش نمیرفت معرفی بشه اونم با گرافیک پیشرفت کرده! بازی ای که هیچوقت تکراری نمیشه..
بقیه نمایش هایی که در E3 2016 هم حضور داشتند مثل GoW یا Days Gone و.. به نظر من چیز جدیدی برای ارائه نداشتند و تکرار مکررات بود و چه بسا نمایش پارسالشون بهتر و قشنگ تر هم بود در مواضعی.
بقیه بازی ها هم Evil Within 2 و Spiderman و Metro خوب بود. نمایش های سینمایی ای داشتند.
AC اما متفاوت ظاهر شد با تغییرات بنیادی توی بازی اما فقط همین، متفاوت. و نه خوب یا هایپ کننده. حتی این تغییرات یکم به نظر من ریسکی هم هستند و باید دید که نتیجه نهایی چی از آب درمیاد.
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
نمایش مترو به نظر من خیلی generic و خالص اسکریپت شده بود. موزیک رو هم که از فیلم 28 Days Later کش رفته بودن. در کل جرو 10 تا نمایش برتر هم نباید باشه چه برسه اول!
 

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
خفن ترین cg که دیدم در e3 امسال BG&E2 بودش
اما از گیم پلی و یا داخل بازی بخوام بگم برای این e3 . برای من super mario odyssey جالب ترین بود تقریبا
 

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,861
نام
Sajjad
نمایش مترو به نظر من خیلی generic و خالص اسکریپت شده بود. موزیک رو هم که از فیلم 28 Days Later کش رفته بودن. در کل جرو 10 تا نمایش برتر هم نباید باشه چه برسه اول!
این چیزایی که گفتی تو نمایش مهم نیستن! مخصوصا کش رفتن موزیک:D
به نظر من هم بهترین نمایش E3 بود!
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
بازیایی مثل AC و Days Gone و EW2 به نظرم صرفا برای راضی کردن مخاطبا و اسمشون تو لیستن وگرنه چیز جالبی ازشون ندیدیم.بهتر از اینا خیلی زیاد بود امسال مثل Ashen, Vampyr, A Way Out, Hunt : Showdown, Shadow Of War...
 

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
805
نام
پویا
نمیتونم بگم از E3 امسال خوشم اومده ولی قطعا میتونم بگم که نمایش های دهن پرکن توی کنفرانس ها کم نبود:D
بهترین نمایش برای من اسپایدرمن بود که هایپ رو چسبوند به سقف:x
بعد اونم با اختلاف کم مترو فوق العاده و هیجانی بود\m/
در رتبه ی سوم هم از Days Gone خیلی خوشم اومد و البته ظاهرا بعضی ها از نمایش بازی خوششون نیومده:D
رتبه ی چهارم هم میرسه به Anthem که امیدوارم ساختش عالی پیش بره و خاطره ی فاجعه ی قبلی تکرار نشه:-s
رتبه ی پنجم هم برای من میرسه به نمایش GOW که با وجود اینکه تو خوده نمایش خوشم نیومد زیاد ولی هربار که دیدمش بیشتر و بیشتر شیفته ش شدم8->
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر