دموی عنوان رزیدنت اویل 7 ، 3 میلیون بار دانلود شده است

BROTHER LOUIE

کاربر سایت
url_thumb-1.jpg

شرکت کپکام اعلام کرد که دموی بازی رزیدنت اویل 7 به اسم Beginning Hour سه میلیون بار در شبکه ی psn دانلود شده است.این دمو که e3 2016 به صورت انحصاری برای دارندگان ps plus کنسول پلی استیشن چهار در دسترس قرار گرفت ، اکنون برای همه دارندگان کنسول ps4 در دسترس است.

شرکت کپکام اعلام کرد که عنوان رزیدنت اویل هفت از رزولوشن 4K و قابلیت HDR برای نسخه ps4 pro پشتیبانی خواهد کرد.علائه بر این پشتیبانی از HDR برای کنسول XONE S مایکروسافت را نیز اعلام کرد.

عنوان رزیدنت اویل هفت در تاریخ 24 ژانویه 2017 برای پلتفرم های PC ، XONE و PS4 منتشر خواهد شد.


 
دوباره یک سری ها شروع کردند به مرثیه سرایی!

اخه بازی که وقتی معرفی میشه 65 الی 70 درصدش ساخته شده چطور میتونه کپی از PT باشه؟

ساخت رزیدنت اویل 7 از اواخر 2012 یا اوایل 2013 شروع شده ، زمانی که PT وجود خارجی نداشت!
 
این قضیه اول شخص دیگه داره خیلی مسخره میشه. از اولین روز معرفی بازی دارید از اول شخص ناله میکنید.
بابا فقط یه تغییر توی زاویه‌ی دوربینه دیگه. یه جوری دارید رفتار میکنید که انگار تا حالا تغییر توی این سری ندیدید. حدود 10 15 ساله این سری مدام در حال تغییره. حالا یه سری از تغییرات به بازی ضربه زدن و یه سری دیگه به بازی کمک کردن.
به نظرم تغییر زاویه دوربین اصلا باعث بد شدن بازی نمیشه همونطور که توی RE 4 تغییر دوربین باعث بد شدن بازی نشد در عوض بیشترین ضربه‌ای که RE تا حالا خورده از نداشتن معماهای خوب + نداشتن المان های ترس + اکشن بیش از حد بوده. دقیقا چیزی که بعضیا دنبالشن...
به اونایی هم که RE6 رو به این ترجیه میدن( که بیشترشون افرادی هستن که با نسخه 5 و 6 با این سری آشنا شدن) باید بگم که شما اصلا دنبال Resident Evil نیستید ، بازیهای اکشن خیلی بهتری وجود داره که میتونید سراغشون برید.
تریلر های بازی خیلی واسه من امیدوارانه بوده و باعث شده بعد از مدت ها به این سری امیدوار بشم. از دمو هم راضی بودم با اینکه محتوای خیلی کمی داشت ولی از Capcom انتظار ندارم که بیاد یه دموی بزرگ رو بصورت رایگان بده. همین که Capcom داره سعی میکنه RE رو به شیوه‌ی جدیدی دوباره زنده کنه واسم کافیه. هیچ دلیل قانع کننده‌ای هم نمیتونید بیارید که اول شخص شدن قراره به ضرر بازی بشه...
 
دوباره یک سری ها شروع کردند به مرثیه سرایی!

اخه بازی که وقتی معرفی میشه 65 الی 70 درصدش ساخته شده چطور میتونه کپی از PT باشه؟

ساخت رزیدنت اویل 7 از اواخر 2012 یا اوایل 2013 شروع شده ، زمانی که PT وجود خارجی نداشت!
شاید ولی از طرفی به حرفای کپکام نمیشه اعتماد کرد
 
  • Like
Reactions: .:Ranger:.
مگه تو تاپیک کوجیما نمیگفتید بازی های AAA حداقل به 3 یا 4 سال زمان برای ساخت نیاز دارد؟

خب با این حساب این بازی اواخر 2012 یا اوایل 2013 ساختش کلید خورده
اصلا بگیم از 2012 درحال ساخت بود دلیل نمیشه طرح و ایده های بازی عوض نشه
 
این قضیه اول شخص دیگه داره خیلی مسخره میشه. از اولین روز معرفی بازی دارید از اول شخص ناله میکنید.
بابا فقط یه تغییر توی زاویه‌ی دوربینه دیگه. یه جوری دارید رفتار میکنید که انگار تا حالا تغییر توی این سری ندیدید. حدود 10 15 ساله این سری مدام در حال تغییره. حالا یه سری از تغییرات به بازی ضربه زدن و یه سری دیگه به بازی کمک کردن.
به نظرم تغییر زاویه دوربین اصلا باعث بد شدن بازی نمیشه همونطور که توی RE 4 تغییر دوربین باعث بد شدن بازی نشد در عوض بیشترین ضربه‌ای که RE تا حالا خورده از نداشتن معماهای خوب + نداشتن المان های ترس + اکشن بیش از حد بوده. دقیقا چیزی که بعضیا دنبالشن...
به اونایی هم که RE6 رو به این ترجیه میدن( که بیشترشون افرادی هستن که با نسخه 5 و 6 با این سری آشنا شدن) باید بگم که شما اصلا دنبال Resident Evil نیستید ، بازیهای اکشن خیلی بهتری وجود داره که میتونید سراغشون برید.
تریلر های بازی خیلی واسه من امیدوارانه بوده و باعث شده بعد از مدت ها به این سری امیدوار بشم. از دمو هم راضی بودم با اینکه محتوای خیلی کمی داشت ولی از Capcom انتظار ندارم که بیاد یه دموی بزرگ رو بصورت رایگان بده. همین که Capcom داره سعی میکنه RE رو به شیوه‌ی جدیدی دوباره زنده کنه واسم کافیه. هیچ دلیل قانع کننده‌ای هم نمیتونید بیارید که اول شخص شدن قراره به ضرر بازی بشه...
خب شما ناراحت نمیشی وقتی شخصیتای محبوب بازی توش نباشن بعد مثل بازیی های اول شخص سخصیتش حرف نزنه بعد قیافشم نشون نده این ویژگی اصن به re نمیخوره
 
  • Like
Reactions: BROTHER LOUIE
دوباره یک سری ها شروع کردند به مرثیه سرایی!

اخه بازی که وقتی معرفی میشه 65 الی 70 درصدش ساخته شده چطور میتونه کپی از PT باشه؟

ساخت رزیدنت اویل 7 از اواخر 2012 یا اوایل 2013 شروع شده ، زمانی که PT وجود خارجی نداشت!
شما بشنو و باور نکن
برای کمپانی بزرگی چون کپکام زور داره بیاد بگه من از فلان بازی کپی کردم ایده ها رو
درسته که تمامن از روی P.T کپی نکرده ولی اولین چیز همین اول شخص شدن بازی یا اینکه یهویی پیرزنه میاد تو صورت کارکتر اصلی مانند روحی که در P.T بود اینها نشونه ای هست که بازی از اون الهام گرفته
در مورد زمان ساخت هم بازیهای اول شخص بین دو تا سه سال ساختشون طول میکشه ، شاید کپکام درست بگه که پیش از معرفی Sillent Hills داشتن روی اویل 7 کار میکردن اما ممکنه منظور پیش تولیدهای بازی بوده باشه که میان ایده ها رو با آرتورک و این چیزا بیان میکنن
ولی بالا بره پایین بیاد گیم پلی بازی رو از P.T الهام گرفته
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or