مایکروسافت اعلام کرد که به فکر حذف دیسک درایو کنسولشان افتاده بودند.به طور خلاصه،قصد تمام دیجیتالی کردن XO را داشتند.
طی صحبت هایی با OXM ، رییس استودیو های مایکروسافت(Phil Spencer ) بیان کرد که حتی بعد از نمایش E3 2013 ، انها به حذف دیسک درایو فکر می کردند.
بدیهی است که بعد از معرفی XO و E3 ،بازخوردهایی وجود داشت درباره ی تغییراتی که مردم خواستار اون بودند.او توضیح داد:
درباره ی حذف کردن یا نکردن دیسک درایو بحث های جدی مطرح شد ،ولی وقتی به پهنای باند و حجم بازی ها نگاه بندازید،متوجه میشید که این طرح اشکالاتی رو به وجود می اورد.
و در اخر ما تصمیم گرفتیم -که من فکر میکنم تصمیم درستی بود- از بلوری استفاده کنیم. و به مردم یک راه و شیوه ی اسان رو برای نصب بازی و محتویات ان را ارائه کنیم.
یکی از مشکلات بزرگی که مردم با بازی های دیجیتالی دارند،عدم حس مالکیت هست.بازی های فیزیکی یک حس اطمینان از مالکیت رو به گیمر ها القا میکنند.که بازی های دیجیتالی از این مزیت بهره نمیبرند.
و این تصمیم نهایی شرکتی بود که در سال اخیر با مسائل زیادی روبه رو شد.مخصوصا تجدید نظر و اجازه دادن به گیمرها برای بازی کردن با XO بدون اتصال به اینترنت .
منبع
آخرین ویرایش: