شایعه دلیل اصلی انحصاری بودن Black Myth Wukong برای PS5 مشخص شد

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
photo_2024-06-22_18-17-13.jpg
طبق اعلام فاش کننده معتبر یعنی Lunatic Ignus، سونی برای انحصاری کردن Black Myth Wukong پولی به Game Science پرداخت نکرده است و دلیل تاخیر این عنوان برای کنسول های اکس باکس، ضعف کنسول Series S که استودیو توسعه‌دهنده به دلیل کمال‌گرایی، می خواهد بهترین بهینه سازی را بر روی آن داشته باشد.

با این حال، به گفته این فاش کننده مطرح، سونی به دنبال این بود که Black Myth Wukong بخشی از برنامه China Hero Project باشد که استودیوی GSS آن را رد کرد؛ سونی حتی در سال ۲۰۲۱، موقعی که انجین بازی به UE5 تغییر پیدا کرد، برای این موضوع به چین سفر کرده بود.

همچنین این فاش کننده اخبار مبنی بر Sweet Baby که برای این بازی حاشیه درست کرده بود را نادرست خواند.

Source
 
دارندگان سریز ایکس چقدر دلواپس پیدا کردن:D
کاش دوستان همونقدرم نگران خریداران psvr2 بودن
این دو موضوع ربطی به هم ندارند. یکی کنسول هست و دیگری وسیله جانبی.

درسته که این دومین بازی ای هست که سریز اس، مقصر برای عدم عرضه همزمان در پلتفرم ها برای مایکروسافت میشه؛ اما اصل قضیه این حس بدی هست که در بین کاربران فضای مجازی ویدیو گیم میذاره. عمده کاربران مصرف کننده براشون مهم نیست این چیز ها.
 
کسی ذره ای قدرت تحلیل داشته باشه، می دونه سونی یک دلار، فقط یک دلار خرج یک بازی تردپارتی بکنه، ع*ن مارکتینگو باهاش در میاره، این بازیو حتی تو یکی از sop هاشم نشون نداده، با چه منطقی فکر می کنن سونی پولی داده؟!:D

با واقعیت بهتره کنار بیایید، واقعیت اینه آب سری s قطع بوده، و مخاطبان سری x این وسط دارن قربانی یک کنسولی میشن که از اولشم هیچ توجیهی نداشت(یعنی تو اون تیم ایکس باکس، گفتن با اینکار ما سهمی از بازار کسب می کنیم که سونی توش نیست، یک عاقل توشون نبوده بلند بشه بگه ممکنه سونی همون دی وان یک کنسول در حد سری x دیجیتال 400دلاری عرضه کنه!:)))
بدبختی اینجاست که دفعه اول نیست که جز کوردن از این توهم توطئه‌ها راه میندازه! :D
برای Baldur's Gate 3 هم دقیقاً همین چرندیات رو می‌گفت و مثلاً وضعیت بازی رو با Final Fantasy VII Rebirth مقایسه کرده بود!
در نهایت هم مؤسس Larian اومد گفت «حاجی آروم باش، از این خبرها نیست.» ولی باز از رو نرفت و گفت «من یه چیز دیگه شنیده بودم.» و یه اسمایلی خاصی هم تهش چپوند که یعنی انگار مثلاً از جواب طرف تعجب کرده و واقعیت چیز دیگه‌ای هست! :D

540423_24xzcxz-Copy.jpg

78bb23_243413.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or