دفاع شرکت Maxis از قفل DRM بازی SimCity

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
23212959908934173526.jpg

دفاع شرکت Maxis از قفل DRM بازی SimCity

به تازگی بود که سازندگان عنوان SimCity به خاطر قرار دادن سوالی که در بخش درخواست های هواداران در وبسایت Reddit در مورد قرار دادن قفل DRM همراه با این بازی، با خشم آنها مواجه شدند و به دنبال آن تمامی اعضای این سایت قرار دادن این قفل همراه با بازی را محکوم کردند و به سازندگان توصیه کرند که اگر می خواهند بازیشان فروش کند باید DRM را از بازی حذف کنند.

عوامل بازی نیز در مقابل این واکنش کاربران اعلام کردند که قرار دادن DRM و این گونه موضوعات همگی مستقیما از جانب شرکت ناشر((EA صورت گرفته و آنها در این مورد فاقد هرگونه اختیاری هستند.

Lucy Bradshaw از شرکت Maxis متذکر شد که برای اجرای بازی SimCity متصل بودن به سرور های ابری این بازی ضروری می باشد.
آنها گفتند:
" رایانه های شخصی شما به تنهایی از عهده این بازی بر نخواهند آمد چرا که سرور های ابری ما در هر شهر این بازی وظیفه پردازش بیش از 100,000 عدد از Sims ها را بر عهده دارند. "

در این مورد صحبت ازقرار دادن DRM در بازی واقعا به دور از منطق است چراکه این سوال پیش میاید که واقعا چه ارتباطی می تواند بین قفل DRM و سرویس های گیمینگ ابری آنلاین وجود داشته باشد؟

این طور که به نظر می رسد عوامل از پاسخ دادن به این سوال عاجزند و تنها می خواهند با این صحبت ها قرار دادن قفل DRM در بازی را توجیه کنند.


منبع
 

mrspear

کاربر سایت
Jun 24, 2011
322
نام
Amir Mohamad
لج بازی های بی هدف ! یوبی سافت هم با این قفل خودش رو کشت ! آخرش هم کرک شد.
فقط تنها کاری که میکنه خریدار نسخه اورجینال رو به غلط کردم میندازه و فروش بازی رو پایین میاره.
 

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !
اول و آخر کرک میشه فقط دارن دست و پای الکی میزنن :> . جای اینکه این همه پول خرج سرور و قفل و اینا کنن برن یه کاره دیگه کنن خب :d .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر