در سال 2016 خبری از بازی Assassin's Creed نخواهد بود

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
;

بعد از ظهر امروز یوبی سافت اعلام نمود که در سال 2016 بازی Assassin's Creed جدیدی منتشر نخواهد شد.
مطالب اعلام شده از جانب یوبی سافت به شرح زیر می باشد:
امسال ما به بررسی دوباره دوباره فرنچایز Assassin's Creed خواهیم پرداخت. ما تصمیم گرفته ایم که در سال 2016 بازی جدیدی از فرنچایز Assasin's Creed نداشته باشیم. از زمان انتشار بازی AC: Unity ما درس های بسیاری از بازخورد شما یاد گرفته ایم. ما همچنین مراحل توسعه بازی را به روزرسانی و دوباره بررسی کردیم تا یک فرنچایزِ Assassin's Creed جهان باز و برجسته بسازیم. ما امسال به کاووش در مورد مکانیک بازی می پردازیم تا بتوانیم قول یک Assassin's Creed را بدهیم که خاص و همراه با تجربه گیم پلی به یاد ماندنی باشد که در حافظه همه باقی بماند.

مطالب بیشتری در مورد موضوع بالا در آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد. در عین حال ما می خواهیم از میلیونها طرفدارانمان در سراسر دنیا که به حمایتشان از ما ادامه می‌دهند، تشکر کنیم.

این نکته قابل توجه است که انتشار و فروش بازی AC:Syndicat به علت محیط رقابتی شدید، آرام‌تر از انتظارات بوده است و یوبی سافت به این امر اشاره می کند که کیفیت بازی توسط طرفداران بازی مورد تحسین قرار گرفته است و در مقایسه با عنوان قبلی خود دارای پیشرفت بوده است.

Source

 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
این کار رو یوبیسافت باید دو سال زودتر میکرد تو نسل هشتم واقعا عملکرد ضعیفی داشت Ac من که خودم فن اساسین هستم تحمل داستان و مراحل تکراری این دو نسخه آخر برام خیلی سخت بود.ولی اگر باقی شایعات درست باشند با چیزه غولی طرف میشیم سال 2017
 

Pixels

کاربر سایت
Oct 10, 2015
27
هعی ... هعی ... هعی ... :(
بیان AC Collection بدن من بی AC نمونم :-"

Supernatural-Dean.gif

با اینکه این فقدان بزرگ رو نمیشه تحمل کرد ولی من تا حدودی سرم شلوغه چون هنوز Assassin’s Creed Syndicate رو بازی نکردم و فعلا بازی Assassin's Creed IV Black Flag رو در دست پلات دارم
البته این لامصب هم پلیر آنلاین نداره و گمون نکنم بشه پلاتش کرد
خدایا داغ پلات این بازی را به دل ما نزار =((

الهی آمین. . .
^:)^
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,915
نام
نـــــــویـــــــــد
سیندیکیت فوق العاده بووود ، چند روزی حسابی سرگرمم کرد ، تمام اضافاتش رو هم با لذت تمام انجام دادیم :D
اما کلا خووبه استراحت کنه ، امیدوارم با قدرت برگرده
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
خبر فردا :

Prince Of Persia

یعنی میشه ؟

نه نمیشه. قبلا خبرش اومده بود که کلا بیخیال این سری بشید. لیسانس بازی دست یوبی سافت نیست و از اونور یوبی سافت به جای اینکه بیاد پول بده به صاحب لیسانس، ترجیح میده همین AC رو ادامه بده.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
نه نمیشه. قبلا خبرش اومده بود که کلا بیخیال این سری بشید. لیسانس بازی دست یوبی سافت نیست و از اونور یوبی سافت به جای اینکه بیاد پول بده به صاحب لیسانس، ترجیح میده همین AC رو ادامه بده.

البته این خبر هم غیر رسمی هست و امیدوارم یوبی این کار رو نکنه! توی چند وقت اخیر (البته خیلی وقت اخیر :d) چند باری توییت هایی در مورد Prince of Persia داشتن، فکر نمی کنم به کل فراموش کرده باشن بازی رو.
 

Argada

کاربر سایت
Jan 25, 2013
708
نام
محمد رضا
دیگه سری اساسینز داره از دست میره... داستان های ابکی، گیم پلی تکراری، هایپ و تبلیغات بیش از اندازه، دله بازی های یوبی برای فروش dlc و دیگر محتویات و غیره... . البته فکر کنم یوبی به فکر دوشیدن سری فارکرای هست...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر