در دست ساخت بودن Mafia 2 تایید شد.(به همراه عکس)

farzadlion

کاربر سایت
2K Games امروز اعلام کرد که بازی Mafia 2 برای کنسول های Xbox 360 و PS3 و همچنین PC در دست ساخت است

یک بار دیگر استودیوی Illusion Softworks توسعه و ساخت این بازی را بر عهده دارد ... به گفته ی 2k Games زمان انتشار Mafia 2 در آینده اعلام خواهد شد ..

Christoph Hartmann رئیس 2k در ارتباط با این خبر می گوید :
نسخه ی اولیه ی مافیا یک موفقیت بزرگ بود ما بسیار هیجان زده ایم که از قدرت تکنولوژی کنسول های نسل بعد برای ساختن یک تجربه ی جدید بهره گرفته ایم ضمن اینکه این بازی شامل عناصری است که طرفدارن نسخه ی اولیه ی مافیا را مجذوب خود کرده بود

وی در ادامه گفت " فاکتور متحیر کننده ی Mafia 2 بدون شک کیفیت گرافیک و اکشنی است که شما تنها انتظار دیدن آن در فیلم های هالیودی را دارید"

عکس هایی که از این بازی منتشر شده

ss_preview_02_x.jpg.jpg


ss_preview_03_x.jpg.jpg


ss_preview_04_x.jpg.jpg


ss_preview_05_x.jpg.jpg


ss_preview_01_x.jpg.jpg
 
آخرین ویرایش:
لینک خرابه.

ممنون . مثل اینکه این سایت دانلود این تریلر رو فقط از داخل خود سایت امکان پذیر کرده .
شما به اینجا بروید . در زیر تصویری که دارد تریلر را پخش میکند عبارت stažitelná verze نوشته . روی این عبارت کلیک کنید تا تریلر دانلود شود .
 
خبر بسیار بسیار خوشحال کننده ای بود . مخصوصا تو این زمانی که بازی ای مثل Max Payne 3 هم فعلا کنسل شده .
اما چند تل مطلب بود که می خواستم عرض کنم .
اول این که دوستانی که بازی رو با GTA مقایسه می کنند ، آیا شباهتی بیشتر از اینکه می توان در شهر حرکت کرد و ماموریت انجام داد را پیدا کرده اند ؟ شاید دوستان بگویند که از خیلی جهات به هم شبیه هستند اما به نظر من چه مافیا از روی GTA ساخته شده باشه و چه GTA از روی مافیا ، شباهت این دو بازی بسیار کمه . اگه قرار باشه که مافیا رو با یه بازی مقایسه کنیم اون بازی The Godfather هستش که البته بسیار ضعیفتر از مافیاست .
اما مطلب دوم اینکه معمولا قسمتهای دوم هر چیزی ، چه گیم باشه ، چه فیلم باشه و چه هر چیز دیگر ، خوب از آب در نمیاد . یا بهتر بگم ، مثل شماره اولش نمیشه ، اما واقعا معمولا . در این بین همیشه استثنائاتی هم وجود داشته . مثال بارز اون بازیهایی مانند Half-Life یا Oblivion هستش . پس نباید نا امید بود که مافیا 2 چیز بدی از آب در بیاد که البته حتی اگه بد هم باشه باز هم مافیاست .
اما سومین مطلب من در مورد موسیقی بازیست . اگه یادتون باشه موسیقی مافیا در سال 2002 بهترین موسیقی سال در بین گیمها لقب گرفت . موسیقی ای که واقعا آدم رو مجذوب خودش می کرد . من امیدوارم که شماره 2 هم موسیقی قابل بحثی داشته باشه و چه بهتر که در پاره ای از موارد از موسیقی شماره 1 هم استفاده بشه .
و اما بحث آخر من . مافیای 1 دارای درجه سختی Hard بود که در بعضی از مراحل آدم رو دچار مشکل می کرد ( هر چند که بعد از یه خورده تمرین راحت می شد ) امیدوارم که سازندگان بازی فکری هم به حال این مسئله بکنند و پس از عرضه بازی به یاد این نیفتند که مانند شماره یک مرحله ای همچون رانندگی با ماشین مسابقه بسیار سخت بود و بعد به فکر حل این مشکل بیفتند .
 
اما مطلب دوم اینکه معمولا قسمتهای دوم هر چیزی ، چه گیم باشه ، چه فیلم باشه و چه هر چیز دیگر ، خوب از آب در نمیاد . یا بهتر بگم ، مثل شماره اولش نمیشه ، اما واقعا معمولا . در این بین همیشه استثنائاتی هم وجود داشته . مثال بارز اون بازیهایی مانند Half-Life یا Oblivion هستش . پس نباید نا امید بود که مافیا 2 چیز بدی از آب در بیاد که البته حتی اگه بد هم باشه باز هم مافیاست .
.

البته باید به این نکته توجه داشت که Mafia وقتی Mafia شد که بازی خوبی بود و این اسم یه بازی نیست که باعث موفقیت و خوبی اون بازی میشه بلکه خود بازی و کیفیتش عامل اصلی خوبی و موفقیتشه ;)
 
در مورد شهره بازي بچه ها اگه دقت كنيد اون عكسي كه پليس دنبال اون ماشين داره ميكنه پله بقله اونها رو ببينيد پلي هست كه مركزه نيويورك رو به بارنداز وصل ميكنه احتمالا تويه Godfatherهم اونو ديديد البته اين يه حدسه چون اون پل اينهو نيويورك هست.
 
گفته نشده برای اجراش رو PC چیا لازم هست؟
pc من احتمالا نمیکشه همچین گرافیکی رو...واجب شد یا 360 بگــــیریم یا Ps3....^_^(یه امکان دیگم هست به نام ارتقا سیستم کامپیوتر!ولی بیخیالش میشیــــم...×_×)
 
البت من اولین بار مافیا رو روی PC بازی کردم ها!
و بعد محض تنوع با Ps2 هم خواستم امتحان کنم،که خداییش خیلی خوب نبود...ولی حالا از اون موقع خیلی گذشته،هم مافیا2 خیلی پیشرفته تر خواهد بود و هم کنسول های جدید خیلی بهتر از ps2 بیچاره ی من هستن،بنابراین فکر کنم از قباحت این عمل(بازی کردن مافیا رو کنسول)کاسته بشه!
 
بابا کلا شوتر چه TPS چه FPS بین پیسی و کنسولش اونقدر تفاوت هست که حتی اگه گرافیکی که رو پیسی بگیری تا حدود زیادی کمتر باشه بازم پیسی مرجحه!کنسول فقط فوتبال و Fight و اینا!
 
واقعاً باورم نميشه يعني مافيا و توماس آنجلو دارن ميان!:love:
البته توماس كه بيچاره جوون مرگ شد تو مافيا 1:((
ولي مافيا بهترين داستان و گيم پلي بازيها رو در زمان خودش داشت اميدوارم اين دو بخش تو قسمت دوم هم خوب باشه
با GTA IV هم مقايسه نكنيد كه اصلا ربطي به هم ندارند.:discussion:
تبريك به همه:groupwave:
 
اول خوش اومدی . دوم سالیری مرد من تا اخرش نتونستم برم . اطلاعی ندارم اما امیدوارم به دن سالیری ربط داشته باشه پسر که نداشت تامی شاید این دومادش باشه میره را انتقام .;)
 
نه دون كه تا اونجايي كه من يادمه نمرد ولي افرادش بعداً حساب تامي رو رسيدن به خاطر خيانتش كه جريان رو به پليس گفت.
با توجه به عكسا و تريلر بازي زمان بازي نسخه دوم حداقل 10 سال بعد از نسخه اول كه فكر نكنم سالياري به اون پيري زنده مونده باشه.
 
خب خبری خیلی خوبی بود .. ویدیو هم خیلی جالب بود ( پیداست اصلاً کارگردان درست حسابی داره ! )
در ضمن اسم بازیه n00b ـی مثل God Father رو جلو این بازی نیارید که اصلا قابل مقایسه نیستند ! و GTA رو هم که نمیشه با این سنجید چون اصلا سبکاشون فرق میکنه باهم ... و همین دیگه :biggrin1:

پ.ن : اگه Ralph نباشه من بازی نمیکنم :) ( زنده موند دیگه .. هائووون !؟ یادم نیست خو! ) اون یارو اسلحه فروشه هم وینچنزو بود دیگه ؟ :biggrin1:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or