در حال آماده سازی Grand Theft Auto V

HOSEINR

کاربر سایت
Sep 8, 2012
364
250px-Grand_Theft_Auto_V_logo_-_transparent_background.png

شناسنامه بازی:



  • نام: Grand Theft Auto V
  • ناشر: Rockstar Games
  • سازنده: Rockstar North
  • نویسنده: Dan Houser
  • سری: Grand Theft Auto
  • سبک: اکشن ماجرایی،جهان باز (TPS)
  • پلتفرم: x360,ps3,PC
  • درجه سنی: M
  • حالت ها: Single-player و multiplayer
  • تاریخ عرضه: TBA
  • سایت رسمی بازی
پنجمین سرقت:
ساحته و عرضه شدن این بازی قابل پیش بینی ترین نسخه بین بازی های دیگه بود که بالاخره به طور رسمی در 25 اکتبر سال 2011 معرفی شد.اولین تریلر بازی در 2 نوامبر 2011 پرده برداری شد و البته تاریخ انتشاری هم از بازی اعلام نشد.بازی Grand Theft Auto V که به اختصار GTA V گفته میشه اولین نسخه اصلی بعد از GTA IV که در سال 2008 منتشر شد و به طور کلی پانزدهمین نسخه این سریه که عرضه میشه.داستان بازی در شهر Los Santos در ایالت San Andreas و محیط اطراف اون در جریانه که بر اساس کالیفرنیای جنوبی و لس آنجلس امروزی ساخته شدن.شهر Los Santos قبلا به عنوان یکی از سه شهر بزرگ در نسخه San Andreas وجود داشت.
در تریلری که در 2 نوامبر 2011 منتشر شد از *Vinewood،تپه ها و دره های روستایی رونمایی شد.ویژگی های جدید که در بازی میشد دید گلف،هواپیما،جت اسکی و یک ورزشگاه بودن.آهنگ مورد استفاده در تریلر هم آهنگ "Ogdens' Nut Gone Flake" از گروه بریتانیایی The Small Faces بود.سازندگان در این بازی گفتن که قدرتشون رو آزادی بیشتر و جسورانه تر در بازی،داستان سرایی،ماموریت های مبتنی بر گیم پلی و مولتی پلیر گذاشتن.تصاویر جدیدی از بازی در وبلاگ منتشر شده تحت نام حمل و نقل که از تصاویری از هواپیما،جت و همچنین تایید بازگشت دوباره دوچرخه به این نسخه است.دو روز بعد از انتشار این تصاویر،تصویرهای دیگه ای منتشر شد به اسم اوقات فراغت که شما میتونید در بازی تنیس،دوچرخه سواری و parachuting (چتربازی،سقوط آزاد) انجام بدید.در تصاویر دیگه ای که بعدها منتشر شد و کسب و کار نام داشت شما میتونید با سرقت هواپیما و اتومبیل و تیراندازی به هلیکوپتر پلیس پول بدست بیارید.

Vinewood در تریلر نمایشی بازی.

تحلیل تریلر بازی:
در تریلری که از بازی منتشر شد میشد با دقت کردن روی تصاویر به نکاتی پی برد و یک سری از اسرار بازی که راک استار فعلا به اونا اشاره ای نکرده رو بهش پی برد.خب باهم نگاهی دقیق تر به تریلر بازی میندازیم.
راننده:
اولین چیزی که تو این تصویر به چشم میخوره یه ماشی قرمزه.در پس زمینه تصویر هم یک مرد جوان در حال فرار از دست یک گروه پلیسه.بر اساس شایعات،پیش بینی میشد که شخصیت اصلی این نسخه یه مرد سفید پوست میانسال باشه اما اگه دقتمون رو تصویر بالا ببریم و روی راننده این ماشین زوم کنیم میبینم که یک مرد سیاه پوست یا یک نژاد اسپانیایی رو صندلی راننده نشسته که به احتمال قوی شخصیت اصلی بازی باشه!





پلیس تک تیرانداز:
اگر به این تصویر دقت کنید میبینید که هلیکوپتر پلیس در حال درگیری با یه مرد کچله که به یک قبضه AK47 مسلحه.حالا به زیر اسلحه اون مرد اگه نگاه کنید میبینید که یه رد از نورلیزر قرمزرنگ تابیده شده که مخصوص سلاح اسنایپره!البته میشه حدس زد که این نوع پلیس در مواقعی که درحال تعقیب سه ستاره باشیم سروکلش پیدا میشه.



The Red Baron:
هواپیمایی که در تصویر میبینید یک هواپیمای کوچیک و دونفرس که برای سم پاشی مزارع از اون استفاده میشه که اسمش The Red Baron هست.حالا این احتمال میره که با این هواپیما این امکان وجود داشته باشه که سم پاشی کرد.تاثیر سمی که این هواپیما پخش میکنه باعث سرفه و گیج شدن میشه.



سرقت اتومبیل:
چیزی که در این تصویر مشخصه اینه که یه مرد در تلاشه که یه کامیون در حال حرکت رو بدزده و پلیس داره تعقیبش میکنه.GTA قبلی همچین امکانی رو نداشت.این ویژگی جدید بازیه که به بازیکن توانایی انجام سرقت وسایل نقلیه در حال حرکت رو میده.




دوچرخه سواری:
در این تصویر میبینید که یه مرد در حال دوچرخه سواریه که به نظر میرسه در اسکله سانتا مونیکا باشه(یا سانتا ماریا در GTA).باتوجه به هیکل و عضلات این مرد میشه فهمید که دوچرخه سوار نیست و به احتمال قوی شخصیت اصلی بازیه.با توجه به این توضیح که لباس شخصیت اصلی به لباس مخصوص دوچرخه سواری تغییر کرده میشه فهمید که قابلیت سفارشی کردن لباس شخصیت هم وجود داشته باشه.البته شاید این قابلیت وجود داشته باشه که باتوجه به نوع فعالیت و کاری که انجام میدید لباستون تغییر کنه.



مسابقات off-road:
اینجا دو موتور سوار رو میبینیم که با موتور تریل در حال مسابقه هستن.این عکس نوید این رو میده که میتونیم در مسابقات خارج از شهر و در جاده خاکی با موتور شرکت کنیم.امیدوارم تعدد این مسابقات بالا باشه و ازش لذت ببریم.



چتربازی:
در این عکس هم یه مرد رو در حال چتربازی میبینیم که در حال پایین رفتن به سمت یه دره بزرگه که یکی از مکانهای بیابانی بازیه.



تنیس و سایر ورزش ها:
همونطور که میدونید سری GTA پر از مینی گیم های مختلفه.هرچند نسخه قبلی از این نظر به مسایل نسبتا ساده مثل دارت و بولینگ محدود شده بود.در این تصویر ما میتونیم فرض رو بر این بزاریم که در این نسخه شاهد مینی گیم های زیادتری باشیم.از جمله تنیس که در تصویر مشاهده میکنید.در پس زمینه تصویر هم یه ویلای زیبا رو میبینید که این احتمال رو میشه داد که مال شماست و در بازی مالیکیت وجود داشته داره و شما بتونید خرید و فروش کنید!



مکان ها:
نقشه GTA V حدود 5 برابر از نقشه GTA IV بزرگتره.شهر لوس سانتوس به تنهایی 2 برابر نقشه liberty cities هست.
برخی از مکان های موجود در GTA V:


  • San Andreas
  • Los Santos
  • Vinewood
  • San Fierro
  • Las Venturas
  • Palm Springs (در رابطه با مکان آسیاب های بادی)
وسایل نقلیه:

در تریلر نمایش داده شده میشه یک سری از وسایل نقلیه رو شناسایی کرد.باهم نگاهی کوتاه بهشون میندازیم.




  • اتومبیل:


دوچرخه
---
Futo

---
Audi R8 Spyder

بدون نام

این ماشین بسیار شبیه به یک Aston Martin Vantage است.از جلو هم شباهتی به پورشه هم داره ولی همون استون مارتین محتمل تره.
Subaru Impreza WRX

Bentley Continental GT estate

Serrano
---
jeep

Landstalkerو premier

این دو خودرو در GTA 4 هم هستن.سمت چپ Landstalker و سمت راستی premier.
Habanero
---
Emperor
---
Cheetah




  • هواپیما و هلیکوپتر:


Shamal

هواپیمای سمپاش

Maverick
---
F-35


Eurocopter AS350 Ecureuil





  • سایر وسایل نقلیه:


موتور سیکلت

جت اسکی





  • ماشین پلیس:



در تریلر نمایش داده شده مدل اصلی ماشین پلیس همون ماشین پلیسه Liberty City هستش که با موتور گرافیکی این نسخه به روز شده.

شایعات:
یک پوستر قبلا از بازی روی نت اومد که گفته میشد توسط یکی از اعضای سازنده بازی لو رفته و بعد از این اتفاق از تیم سازنده اخراج شد.این پوستر اطلاعات زیادی رو از بازی لو داد که میشه بهشون استناد کرد.



  1. شخصیت اصلی و محوری بازی یه نفره که تنهاست.اسم این شخصیت "آلبرت داسیلوا"(Albert De Silva)هست.همونطور که تو بخش تحلیل تریلر اشاره شده اون نژادی اسپانیایی داره و بخشی از خانواده Vice City هم هست.اون تصمیم به حل و فصل کردن مشکلات در لوس سانتوس داره.آلبرت یه پسر به اسم کوین داسیلوا داره.اون تنبل و بی فایدس و به بازی های FPS علاقه داره.هرچند با این حال مورد تحسین پدرشه.
  2. در قسمت مولتی پلیر بازی امکان بازی کردن 32 نفر وجود داره که میتونن مثل RDR به شکل دار و دسته ای بازی کنن.گروه شما از طریق XP رده بندی نمیشه و از طریق اعتبار صورت میگیره.شما میتونید با سرقت و حمله به یک پایگاه نظامی اعتبار به دست بیارید.رهبر گروه کنترل بسیار بیشتری رو خودش و سایر اعضای گروه داره.رهبر قادره خودش و اعضای دیگه رو رتبه بندی کنه و برای هر عضو هدف خاصی رو در نظر بگیره.جالب اینجاست که این فقط در داحل شهر صادقه و خارج از شهر کنترلی نداره.
  3. همونطور که بخش های قبلی گفتم نقشه این نسخه 5 برابر از نقشه نسخه قبل بزرگتره و مثل همه نقشه های سری GTA به سه بخش تقسیم میشه.
  4. هواپیماها قابل پرواز و کنترل هستند.تنوع هواپیماها از جنگ جهانی دوم تا جت های امروزی گسترده است.
  5. ماشین ها و اسلحه ها به یک اندازه قابل تنظیم و سفارشی شدن هستند.برای مثال،میتونید یک صدا خفه کن رو اسلحه نصب کنید یا یک کپسول نیتروژن رو روی اتومبیل.
عکس ها:









actual_1351091842-600x375.jpg


کپی و انتقال این مطلب بدون ذکر منبع غیر مجازه داداش گلم!
 
آخرین ویرایش:

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
یک چیز دیگه
تا جایی که یادمه اصلا توی GTA خبری از تبلیغ نبود

یعنی اسمی از هیچ مارکی توی بازی نمیومد
مخصوصا ماشین

پس Audi Spyder از کجا اومده؟؟
اسمش که این نیست

توی نسخه های قبلی BMW رو یکم قیافشو تغیر میدادن اسمشو یک چیز دیگه میزاشتن

توی این نسخه فرق کرده؟
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
حسين جان ممنون خيلي زحمت كشيدي ولي اين متن شما خبر نيست به يكي از ناظماي مربوطه بگو كه تاپيك رو منتقل كنه عزيز;)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر