در بازی Until Dawn میتوانید خصوصیات رفتاری شخصیت های بازی را تغییر دهید

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
bk3_until_dawn_psx_2.0-760x428.jpg


درود

یکی از عناوین انحصاری کنسول ps4 ، عنوان Until Dawn میباشد که قرار است در ماه اگوست وارد بازار شود.

طبق اطلاعاتی که از بازی منتشر شده است شما میتوانید در طول بازی خصوصیات رفتاری شخصیت ها را تغییر بدهید.

در صفحه رسمی توییتر بازی امده است:
سم میتواند کاملا معمولی یا یک موطلایی بی کله یا همانند شخصیت Buffy The Vampire Slayer باشد. این بستگی به تصمیمات بازیبازان دارد.

در این بازی در نقش چندین کاراکتر قرار خواهید گرفت و کنترل رفتار و واکنش های ان ها با شما خواهد بود.

خصوصیات رفتاری میتواند شامل صداقت ، مهربان ، شجاع ، شوخ طبع ، احساسی و... باشد. علاوه بر این نحوه برخورد شخصیت ها با یکدیگر مورد ارزیابی قرار میگیرد. به طوری که رفتار بعضی از شخصیت ها با یکدیگر دوستانه تر است.

سبک این عنوان ترسناک بقا به بازی زیبا و خاص heavy rain شباهت دارد.بازی پایان های مختلف دارد و اگر میخواهید همه پایان ها و اتفاقات بازی را ببینید باید بازی را چندین بار تمام کنید.

عنوان انحصاری Until Dawn قرار است در تاریخ ۲۵ اگوست برای کنسول PS4، منتشر شود.
 
مگه آفتاب پرستم :دی
من نه با داوود قفس نه با این بازیا هِــــــــچ مشکلی ندارم :دی مشکل اینه که خودشونم می دونن این بازیا چیز خیلی مالی نیست ولی خیلی در موردش جَو میدن :دی این تیپ بازیا که خودشونم می دونن چه خبره ، باید بی سر و صدا بیان و برن :دی بازیمون اینه و اونه و فلان ، تهش میشه اوردر :دی
بی سر و صدا تر از Until Dawn ؟
 
میون کلامتون لطفاً اسم بازی ها رو ترجمه نکنین اقلاً ترجمه می کنین یه چیز با معنا باشه:دی Heavy Rain نمیشه باران سنگین(!):دی میشه باران شدید.:دی
 
میون کلامتون لطفاً اسم بازی ها رو ترجمه نکنین اقلاً ترجمه می کنین یه چیز با معنا باشه:biggrin1: Heavy Rain نمیشه باران سنگین(!):biggrin1: میشه باران شدید.:biggrin1:

اون باران سنگین ایهام داشت ؛ خطاب به شخص خاصی تو تاپیک بود ...:دی
 
من و پویا چند وقت پیش دربازه Beyond بحث داشتیم و اون دیدگاه هاشو گفت و مثال های درستی آورد و من دیدگاه هاشمو گفتم و مثال آوردم و آخر سر به این نتیجه رسیدیم که بحث ، بحث سلیقست . حالا من چون دیدم باز حجمه علیه دیدید کیج راه افتاده و به عنوان کسی که از بازی های کیج بسیار لذت میبرم میخوام نظر خودمو بگم و باید بگم نظرم بسیار شخصیه : ( پویا نظرات تورو میدونم . توروخدا نیا:d)

اولا به نظر من که ژانر TWD همون طور که گفتی ادونچر هست و کلا تجربه اون با BTS خیلی فرق داره . ژانر BTS اینترکتیو دراما هست به نظرم یعنی به جای اینکه بیشتر بازی باشه یه حالت شبه فیلم داره که خب خیلی ها ازش خوششون نمیاد .
به نظرم نزدیک ترین تجربه BTS میتونه با فیلم Boyhood باشه . چرا ؟ اولا که تقریبا مدت زمانی که با شخصیت های فیلم هستیم و سیر تحولشون رو میبینیم نزدیکه ( 12 سال و 15 سال ) حالا چرا از نظر منتقدا اون باید 100 بشه و این یکی 70(برای بازی کمه دیگه) . من خودم زیاد با Boyhood حال نکردم و واقعا برام عجیب بود که میانگینش 100 بشه و اینقدر تحویلش بگیرن چون من خودم فارنهایت و هوی رین رو بازی کرده بودم و تقریبا اون جادویی که منتقدا میگفتن که بوی هود داره رو حس نکردم و بلعکس توی این بازی ها حس کردم و به نظرم برمیگرده به ماهیت گیم . یعنی به نظر من BTS و Heavy Rain و حتی TWD فقط و فقط توی مدیوم بازی قابل تجربه کردن هستن .
بوی هود حدود 3 ساعت فیلم هست اما BTS چیزی بین 8 تا 10 ساعت که این فرق اولشون و خیلی هارو میشناختم که چون زمان فیلم زیاده اصلا سمتش نرفتن منظورم اینه که توی گیم میشه فقط این تجربه ی احساسی که کیج ازش حرف میزد رو داشت چون وقت کافی برای آشنا کردن مخاطب با کاراکتر و تحول شخصیت اون رو میشه دید و البته چون یه حالت تعاملی داره و تو باید اون کار هارو با زدن دکمه انجام بدی خیلی تاثیرش از فیلم بیشتره برای همین هست که میگم خیلی با شخصیت اصلی همذات پنداری میکنم . یه مثال از Beyond میارم : وقتی جودی نوجوونه و میخواد بره مهمونی لحظه آخر پشیمون میشه اما دکتره بهش میگه باید بری حالا اینجا کیج چیکار میکنه؟ میاد و باز کردن در رو به عهده بازیکن میذاره و میخواد اون حس اظطراب و ترس از اینکه شاید مشکلی پیش بیاد رو بهت بده . مثال های زیادی هست توی خود همین بازی و هوی رین و کار عالی Ellen Page رو میشه تو این صحنه ها دید که خیلی احساسات جودی رو خوب نشون میده . البته خودم قبول دارم این نوع بازی ها خیلی جای کار داره و به قول خود کیج این تازه اول راه این نوع سبک بازی ها هست . خود همین بازی خیلی پیشرفت داشته به نظرم نسبت به هوی رین چون اونجا چهارتا شخصیت بود و کیج برای اینکه حوصله بازی باز سر نره مجبور میشد هی از کاراکتر به اون یکی سویچ کنه که بعضی وقت ها ادم تمرکشو از دست میداد و گم میکرد اتفاقات بازی رو اما اینجا کاراکتر هارو به یکی تقلیل داده ولی اونو تو زمان های مختلف زندگیش نشون میده و تحول شو رو به صورت متمرکز تر نشون داده و تجربه بازی رو ناب تر کرده
دومین حرف من دوباره مقایسه با بوی هود هست . چرا ایقدر تحویل گرفته شد چون اولین بار بود که کسی 12 سال وقت صرف ساختن فیلم میکرد (مستند سازایی هستن که خیلی طولانی تر از این ساختن ولی در این مقدار که در سطح عموم و مردم عادی بوده باشه ) و البته منتقدای بزرگِ الان همشون فیلم رو نقد کردنو فیلم هم در حد فیلم های ایندی خوب فروخت ولی هیچ وقت اینجور فیلم ها در حد Avengers نمیفروشن چرا چون به نظرم مدیوم و هنر سینما به اون حد از تکامل رسیده و اون قدر مخاطب های جورواجور داره که همه نوع سلیقه رو پوشش میده ولی بازی چی ؟ هنوز بحث هست که اصلا باید بهش گفت هنر یا نه و میگن هنوز به اون درجه از تکامل نرسیده که جدیش بگیرن (بحث فروش و بزرگیش نیست بیشتر منظوزم بحث هنری و غنی بودن بازی ها و ایده هاست) و بازی های ایندی اگر مثلا توی کنفرانس سونی یا مایکروسافت نمایش نداشته باشن اصلا مطرح نمیشن ( توی این 5 6 سال خیلی ولی پیشرفت داشتن)حالا در کل منظورم این بود که چون به اون تکامل نرسیدن باید اون شرکت سرمایه گذار خرجی مثل بازی GTA بکنه و مثل بازی های AAA باهاش برخورد بشه و کیج مجبوره برای اینکه بازی بفروشه و سود برسه برای بازی بعدیش یه سری مرحله ها رو توی بازی بزاره که بتونه مخاطب های بیشتری رو جذب کنه و بیشتر بفروشه درصورتی که مثلا اگه توی مدیوم سینما بود در همین حد بوی هود باید میفروخت و چه بسا از لحاظ هنری هم جدی گرفته میشد

در کل من خیلی با بازی حال کردم و منتظر بازی بعدیش هستم
 
کلی گفتم تا ته قصه رو بخونه
فیلمنامش تکراری بود؟قطر فیلنامشو دیدی؟میدونی یه سری از جاهای بازی زده شد؟
درک میکنم خیلیا از چیزی سر در نمیارن بهش میگن (بد،زشت،تکراری...)
همتونو درک میکنم گلم:))

همین؟نه خداییش همین؟
چرا هیچ کدمتون beyond که 2013 اومد و بازی نکردین و همه گیر میدین به HR ؟؟؟
ملاک شماها meta هست متاسفانه و هیچوقت از نقد بازی سر در نمیارین
تو همون بلوری طریقه ساخت و پشت صحنه هاشو میدی کپ میکردی که کیج کجاست و نسل هفت کجا....پروژه kaya که کنسل شد دیوانه کننده بود
همین الانشم قسم میخورم یه قدم از نسل هشت جلوتره
بیوند چه از نطر گیم پلی که درگیرت میکرد با زندگی یه دختر بچه و نوجوانی و ... و چه از نظر گرافیک که شیره ps3 کشید واقعا 1 بینل بود.


دقیقا ته قصه و منطق شما رو خوندم. دوستان به اندازه کافی جواب های منظقی به شما دادن و دیگه نیاز نیست من اونارو تکرار کنم.

اصولا حرفی از متا نزدم. در مورد قطر فیلم نامه هم شمارو به فیلم های هندی و سریال های ترکی ارجاع میدم. یه اصلی در فیلم نامه نویسی و نمایش نامه نویسی هست که میگه اگر دیالوگی رو از پیس یا فیلمنامه حذف کردی و مشکل و Hole ی در فیلمنامه با حذف اون بوجود نیومد اون دیالوگ فاقد ارزش هست. البته من ادعا نمیکنم دیالوگ های HR از این دسته هستن اینو فقط از جهت قطر فیلمنامه گفتم. بعدش در مورد موشن کپچر و جلوتر بودن از از نسل، با این منطق بخوای حساب کنی احتمالا آواتار جیمز کامرون بهترین فیلم تاریخه چون واقعا انقلابی در زمینه جلوه های ویژه بود ولی در واقعیت این فیلم در کجای صنعت فیلم سازی قرار داره؟ این کجا و فیلم های برگمن و ارسون ولز و کوبریک و فورد کاپولا و جان فورد و ..... کجا.

حقیقتا دیگه بیشتر از این نمیخوام در این مورد بحث کنم چون اصولا اینجور بحثا به جایی نمیرسه.

ویرایش:
در ضمن یکی از ویژگی های انسان اختلاف در سلیقس و من به سلیقه شما احترام میزارم با اینکه قبولش ندارم.

تاپیک فیلمه ، سینماس ، نقد و بررسی دیوید کیج و آثار مفلوک او ـه ، کجاس ؟ :biggrin1: دوستان ظاهراً یادشون رفته تاپیک مربوط به Until Dawn ـه :biggrin1: حالا هر بازی ای توی این سبک ازش خبر اومد باید بحث انتقاد دیوید کیج هم بیاد وسط ؟ بـــی خیال :biggrin1: سر توافق هـسته ای انقدر بحث نشد که سر دیوید کیج اینجا بحث میشه :biggrin1:

خیلی جالبه، شما اولین کسی بودی که پای کیج رو وسط کشیدی، حالا دنبال پرتغال فروش میگردی و اینکه چرا تاپیک از موضوع اصلیش خارج شده.

پست شما:
اینم عین اوردر یه شوکیس گرافیکیه :biggrin1: این تیپ بازیا یا یه گیم پلی خیلی خیلی خوب میخوان (که با سبکی که اینا انتخاب کردن این بخش رسماً تعطیله ، باز اون گیم پلی اول شخص نسل قبلیش خیلی بهتر و خاص تر بود ! اول شخص ، چراغ قوه به عنوان وسیله ی اصلی توی بازی و ...) یا داستان خیلی درگیر کننده که به قیافه ی داستان تینیجری UD اصلاً نمی خوره ! حداقل کاری که می تونن برای نجات بازی انجام بدن اینه که انتخاب ها و راههایی که میشه طی کرد خیلی خیلی زیاد باشه تا طرف رغبت کنه یه دست دوباره ای به بازی بزنه که خب اینم اصن به قیافه ی استودیوی سازندش نمی خوره :biggrin1:
اینم احتمالاً میره وَر دل داوود قفس :biggrin1:
 
آخرین ویرایش:
طرفدارای این سبک خاص
سبک خاصی که داره
باید تا میشه ازش حمایت کرد تا کم کم رشد کنه و به بلوغ کافی برسه

مشکل این‌جاست که فکر می‌کنید این سبک تازه به وجود اومده و خیلی خاص هست. واقعا این‌طور نیست، اتفاقا این سبکی زمانی پرطرفدارین سبک بود. کاری که کیج داره انجام می‌ده دهه‌ی ۸۰ تا ۹۰ انجام شده. سبک جدیدی نیست که بگیم اول راهشه و هنوز آشنا نیستن. نمی‌دونم چرا یه عده فکر می‌کنن این سبک خاصه. فقط چند ساله که این سبک نادیده گرفته شده ولی واقعا خاص نیست. :d

( پویا نظرات تورو میدونم . توروخدا نیا
yahoo_4.gif
)

نه. :d اتفاقا به نظر من «HR» و «B:TS» اگه تو فرم فیلم عرضه می‌شدن خیلی بدتر از این صنعت باهاشون رفتار می‌شد. اولا «HR» که اصلا رو پرده نمی‌رفت چون از نظر کیفیت در درجه‌ی دو قرار می‌گیره. فوقش رو دیسک عرضه می‌شد. :d بازی بعدی‌اش هم که احتمالا از طرف همه کوبیده می‌شد. تنها دلیلی که «HR» نمره‌ی خوبی گرفت تازه بودنش بود. اوایل نسل بود و خیلی‌ها منتظر همچین بازی نسل بعدی بودن. وگرنه نه گیم‌پلی خوبی داشت و نه داستان خوبی. آخه داستان «B:TS» خیلی تکراری و پیش‌پاافتاده‌تر از اونیه که با «Boyhood» مقایسه بشه. بعد لینکلیتر تو این سبک استادی هست برای خودش، تجربه داره. باور کن فیلم فقط به خاطر زمان فیلم‌برداری‌اش مشهور نشد. :d از این نوع کارها قبلا هم انجام شده تو سینما.
 
آخرین ویرایش:
اون سری با احسان سر ِ همین بحث میکردیم ؛ مشکل این ِ که تو ایران بازی خوب بازی هست که توش بکش بکش داشته باشه و تیر بزنی و ماشینبدزدی و خونه بخری .. :دی امان از روی که کسی بخواد تو نسل خودش متفاوت باشه ؛ تهش میشه دیوید دماغ :دی

/:)
امیدوارم این قسمت رو به کسایی که توی این تاپیک از HR انتقاد کردن نزده باشی چون منظور ما کلا چیزه دیگه ای بود. اگر منظورت به حرفهای ما بوده کارت یه strawman به تمام معناست.

خیلی از بازی ها متفاوتن. Portal هم متفاوت بود. Neverhood هنوزم متفاوته. موضوع اینه که بازی های متفاوت یه سریشون خوبن و یه سریشونم هم بد. البته HR به معنای واقعی کلمه "بد" نبود بنظر من ولی اون چیزی نبود که میتونست باشه.

ویرایش: همونطور که پوریا هم اشاره کرد این سبک بازی ها اونقدرا هم متفاوت نیستن. Dragon's Lair سال 83 یه کار interactive fiction بود که گرافیک شاهکاری هم داشت زمان خودش و اتفاقا QTE هم داشت !
اما قضیه کیج و این مدل بازی ها فرق میکنه ؛ مخاطب از همون اول میدونه که کار با بقیه عناوین متفاوته ! برای مثال خودِ من موقع عرضه Heavy Rain میدونستم دنبال چی هستم و انصافاً هم باران ِ سنگین تبدیل شد به یکی از بهترین تجربه های نسل قبلم . توقع یه TPS هیجانی مثل U4 یا یه FPS حماسی مثل Halo 5 رو ندارم و از قبل و معرفی و هایپ سازنده میدونم دنبال چی هستم . و این بین تبلیغ و بزرگ جلوه دادن بازی یه باید اقتصادی برای اون کمپانی تو این شرایط سنگین ساخت فرنچایزها از بُعد مالی هست ..

اتفاقا منم میدونستم دنبال چی هستم. فقط مشکل اینه که اون چیزی رو که میخواستم بهش نرسیدم. من نه هیجان به سبک UC میخواستم نه حماسه و نه حتی گیم پلی (هرچند میدونستم QTE داره ولی) ... بخاطر همین گفتم اگر همون QTE رو هم نداشت و یه interactive fiction ی میشد که ما فقط انتخاب میکردیم بهتر جواب میداد. و از همه بالاتر من ازش انتظار داستان خوب داشتم که متاسفانه در اون حدی که می خواستم ظاهر نشد اصلا.

دومین حرف من دوباره مقایسه با بوی هود هست . چرا ایقدر تحویل گرفته شد چون اولین بار بود که کسی 12 سال وقت صرف ساختن فیلم میکرد (مستند سازایی هستن که خیلی طولانی تر از این ساختن ولی در این مقدار که در سطح عموم و مردم عادی بوده باشه ) و البته منتقدای بزرگِ الان همشون فیلم رو نقد کردنو فیلم هم در حد فیلم های ایندی خوب فروخت ولی هیچ وقت اینجور فیلم ها در حد Avengers نمیفروشن چرا چون به نظرم مدیوم و هنر سینما به اون حد از تکامل رسیده و اون قدر مخاطب های جورواجور داره که همه نوع سلیقه رو پوشش میده ولی بازی چی ؟ هنوز بحث هست که اصلا باید بهش گفت هنر یا نه و میگن هنوز به اون درجه از تکامل نرسیده که جدیش بگیرن (بحث فروش و بزرگیش نیست بیشتر منظوزم بحث هنری و غنی بودن بازی ها و ایده هاست) و بازی های ایندی اگر مثلا توی کنفرانس سونی یا مایکروسافت نمایش نداشته باشن اصلا مطرح نمیشن ( توی این 5 6 سال خیلی ولی پیشرفت داشتن)حالا در کل منظورم این بود که چون به اون تکامل نرسیدن باید اون شرکت سرمایه گذار خرجی مثل بازی GTA بکنه و مثل بازی های AAA باهاش برخورد بشه و کیج مجبوره برای اینکه بازی بفروشه و سود برسه برای بازی بعدیش یه سری مرحله ها رو توی بازی بزاره که بتونه مخاطب های بیشتری رو جذب کنه و بیشتر بفروشه درصورتی که مثلا اگه توی مدیوم سینما بود در همین حد بوی هود باید میفروخت و چه بسا از لحاظ هنری هم جدی گرفته میشد

یه بحث مشابه در مورد هنر و بازی چند روز پیش توی یه تاپیکی کردیم و من اونجا گفتم مشکل خیلی از بازی ها اینه که میخوان از روی فیلم ها تقلید کنن و بجای اینکه بیان یه مدیوم هنری جدا و خلاق برای خودشون باشن دارن خودشون رو تبدیل میکنن به شبیه ساز های فیلم (اونم فیلمای درجه 2) HR هم یکی از اون بازی هاست. از نظر من یه بازی مثل SotC برای هنر بودن بازی ها خیلی قدم های بزرگتری برداشته به نسبت یه بازی مثل HR. هنر و خلاقیت و داستان رو میشه توی گیم پلی (که قلب تپنده یه بازیه بنظر من) حل کرد. حتما هم نباید کشت و کشتار باشه.

البته من منظور شما رو متوجه میشم و نظرتون هم برام قابل احترامه.
 
آخرین ویرایش:
تاپیک فیلمه ، سینماس ، نقد و بررسی دیوید کیج و آثار مفلوک او ـه ، کجاس ؟ :دی دوستان ظاهراً یادشون رفته تاپیک مربوط به Until Dawn ـه :دی حالا هر بازی ای توی این سبک ازش خبر اومد باید بحث انتقاد دیوید کیج هم بیاد وسط ؟ بـــی خیال :دی سر توافق هـسته ای انقدر بحث نشد که سر دیوید کیج اینجا بحث میشه :دی
 
یه بحث مشابه در مورد هنر و بازی چند روز پیش توی یه تاپیکی کردیم و من اونجا گفتم مشکل خیلی از بازی ها اینه که میخوان از روی فیلم ها تقلید کنن و بجای اینکه بیان یه مدیوم هنری جدا و خلاق برای خودشون باشن دارن خودشون رو تبدیل میکنن به شبیه ساز های فیلم (اونم فیلمای درجه 2) HR هم یکی از اون بازی هاست. از نظر من یه بازی مثل SotC برای هنر بودن بازی ها خیلی قدم های بزرگتری برداشته به نسبت یه بازی مثل HR. هنر و خلاقیت و داستان رو میشه توی گیم پلی (که قلب تپنده یه بازیه بنظر من) حل کرد. حتما هم نباید کشت و کشتار باشه.

البته من منظور شما رو متوجه میشم و نظرتون هم برام قابل احترامه.
در تایید حرف های شما و پوریا البته که باید بگم که من نمیگم این بازی شاهکار هست و هرکی هم ازش بد و انتقاد کنه و بگه خیلی آدم بی سوادی هست . خود هم از بازی هایی که شما و پوریا و بچه ها در موردش حرف میزنن (بهترینش گریم فاندانگو و SOTC) خوشم میاد و در بعضی از مواردش هم ممکنه بهتر باشن تنها چیزی که من روی این بازی یا HR(کمتر) مانور میدم و اون رو برای خودم بازی خوب و ماندگاری میدونم تجربه احساسی هست که داشتم (اون چیزی که خود کیج تو مصاحبه هاش ازش حرف میزنه)
درباره ی دونستن بازی به عنوان هنر هم خودم قبلا گفتم که کسایی مثل یودا ، کوجیما ، تیم شفر ، ران گیلبرت ، کوین لوین و جمع کثیری از بازیساز های مستقل نوپا (اگه کسی رو جا انداختم بگید) هستن که دارن بازی رو تبدیل به یه هنر مستقل و جدا تبدیل میکنن که ویژگی منحصر به فرد خودشون رو دارن
 
با اینکه تو بازیسنتر باب شده که با گیر دادن به Cage خودت رو cool و hardcore نشون بدی کاری ندارم، خوش باشید باهاش. اما اینکه باب شده تو هر تاپیک و هر صفحه نظرات شخصی رو copy/paste کنید دیگه خیلی باحاله!
تو تاپیک Until Dawn، که اصلا ربطی به Cage نداره، از نظرات گوهربارتون بهره‌مند شدیم. کافی نبود؟ این‌جا هم باید تو هر صفحه بهره‌مند بشیم؟ با اینکه اینجا هم ربطی به Cage نداره؟ چندبار باید بگید کارای Cage در حد فیلم‌های درجه 2 Hollywood هست؟ باور کنید با چند بار تکرار متوجه شدن همه!
پیشنهاد می‌کنم مدیریت، این نظرات و factـیجات رو بزنه سردر سایت، شاید از زیارتش تو هر تاپیک خلاص شدیم!
 
تاپیک فیلمه ، سینماس ، نقد و بررسی دیوید کیج و آثار مفلوک او ـه ، کجاس ؟ :دی دوستان ظاهراً یادشون رفته تاپیک مربوط به Until Dawn ـه :دی حالا هر بازی ای توی این سبک ازش خبر اومد باید بحث انتقاد دیوید کیج هم بیاد وسط ؟ بـــی خیال :دی سر توافق هـسته ای انقدر بحث نشد که سر دیوید کیج اینجا بحث میشه :دی

دارن خودشونو آماده میکنن که اگه بازی با کله خورد زمین بهونه داشته باشن که بازیش مثل کارای کیج سلیقه ایه :d
 
دارن خودشونو آماده میکنن که اگه بازی با کله خورد زمین بهونه داشته باشن که بازیش مثل کارای کیج سلیقه ایه :d
شمایی که با این لحن حرف میزنین و مسحره میکنید ، اگه من بیام بگم من از final fantasy متنفرم با اون صورت پردازی که فقط و فقط از ذهن بیمار ژاپنی بر میاد و این رو به صورت fact همه جا بگم و هرکی هم انتقاد کرد هیچی نفیمهمه خوشحال میشید ؟
 
شمایی که با این لحن حرف میزنین و مسحره میکنید ، اگه من بیام بگم من از final fantasy متنفرم با اون صورت پردازی که فقط و فقط از ذهن بیمار ژاپنی بر میاد و این رو به صورت fact همه جا بگم و هرکی هم انتقاد کرد هیچی نفیمهمه خوشحال میشید ؟


اقا Keep Calm ! :|
خو شما که اینقدر حساسی چرا میای توی این تاپیک اقای دیوید کیج رو میگیری به باد توهین؟
یک لحظه یادم رفت فکر کردم بازی برا کیجه که شما اینقدر درباره ی کیج صحبت میکنید.
چی بازی کیج به این بازی میخوره؟ طرز دوربین بازی؟
خوب اگه آره دوربین resident evil های قدیمی هم یجورایی شبیه اینه! :|
میشه خواهشا این بحث های مسخره رو توی تاپیک های دیگه ادامه بدید؟
دیگه گند زدید به اعصاب آدم. من هم طرفدار کیجم و هم خیلی منتظر این بازی. انگار دارید به شعور آدم توهین میکنید! والا به خدا من حرفی توی این بحث نزدم دیگه الان اعصابم خورد شده! بسه دیگه اقای محترم! حالا هم خودتون ناراحت میشید وقتی از بازی مورد علاقتون انتقاد میکنیم.
اقای دیوید کیج هم اصلا کلاه بردار! اقا اصلا بگیم همه ی بازی هاش کلیشه ای. گرافیکشون هم مسخره :|... شما بازی نکن! من عاشق سبکشم. تنوعیه بین این بازی های شوتر خطی.
شما هم اگر خوشتون نمیاد ​نخر! کسی اهمیت نمیده که شما بازی میکنی با نه!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or