دریافت بهترین بازی های اندروید

H.E.S

کاربر سایت
Jul 13, 2013
74
آقا بازی شاهزاده ایرانی رو بخوایم روی pc بازی کنیم میشه؟
منظورم اینه که شبیه ساز خوب و روون چی هست دانلود کنیم؟

دستت درد نکنه
 

Dante .D.H

کاربر سایت
Sep 22, 2012
714
نام
Amin
آقا اين تاپيك چرا اينقدر خوابيده ؟!؟:d:|
آقا بازی شاهزاده ایرانی رو بخوایم روی pc بازی کنیم میشه؟
منظورم اینه که شبیه ساز خوب و روون چی هست دانلود کنیم؟

دستت درد نکنه

يك شبيه ساز هست به نام youwave كه البته شنيدم بستگي به سخت افزار سيستم داره . اگه سيستم قوي اي دارين بايد بتونه اجرا كنه . سايتهاي زيادي هم هستن كه براي دانلود گذاشتنش !

@ erfan0o0
تا جايي كه من ميدونم اگه در پوشه Android نتونستين فايل obb رو پيدا كنين ، خودتون بايد يك پوشه به نام obb در همون جا ايجاد كنين .
 

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
119.jpg

نسخه انگلیسی

نسخه اول بازی Plants Vs. Zombies یکی از پرطرفدار ترین بازی های دنیا در سال های اخیر بوده است .زامبی ها وارد حیاط خانه شما می شوند و می خواهند مغز اعضای خانه رو بخورند و شما باید با کاشتن گیاهان از خانه ی خود دفاع کنید !نسخه دوم این بازی ویژگی های بسیار جذاب تری نسبت به نسخه اول دارد .شما می توانید در بازی از Power Up های بازی که شامل ۳ گونه ی مختلف است استفاده کنید و زامبی ها را بکشید .همچنین مراحل بازی دارای زامبی های بیشتر و گونه های بیشتری می باشد .شما در مراحل مختلف به زمان های مختلف سفر می کنید و با زامبی های مختلفی روبرو می شوید .برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن درا دامه مطلب با ما همراه باشید !
فایل apk
دیتا
منبع: اندروید کده​
 

Dante .D.H

کاربر سایت
Sep 22, 2012
714
نام
Amin
Earn to Die

در بازی Earn to Die زامبی ها دوباره کشور را تسخیر کرده اند و امنیت را بر هم زده اند و تمام شهرها امید خود را برای بدست آوردن پیروزی و خلاص شدن از شر زامبی ها از دست داده اند. در ورژن جدید این بازی زامبی ها بسیار قوی تر شده و همچنین مسلح در مقابل شما ظاهر می شوند. وظیفه ی شما این است که از شهر خود در مقابل آن ها دفاع کنید و امید مردم شهرتان را نا امید نکنید. یک بازی مهیج برای کسانی است که می خواهند با هیجان بیشتر با زامبی ها مبارزه کنند. در این بازی شما با استفاده از یک خودرو تجهیز شده به موشک، گلوله، بمب، شعله آتش، گاز نیتروژن و … به مبارزه با زامبی ها در بزرگراه ها و خیابان ها می روید و شهر را از وجود آن ها پاک می کنید.

دانلود

منبع : اندرویدیها
 

HHH17

کاربر سایت
Aug 12, 2014
28
سلام
پلی استیشن یه بازی به نام ماشین جنگی داشت که دو نفری توی شهر میرفتیم همو پیدا میکردیم و میکشتیم
حالا دنبال یه بازی مثل همین هستم که با وایفای بشه این کارو کرد و چند تا گوشی به هم وصل بشیم و همو نابود کنیم
البته یه بازی اینجوری تو ایران ساختن ولی فقط آنلاینه
اگه بازی دیگه ای هم سراغ دارید که بشه با وای فای همو نابود کنیم
d.gif
ممنون میشم
 

reza900i

کاربر سایت
Jan 14, 2019
3
سلام
TlEyVA2Zw4_kP6ahvQQpPntIICOJLxp1Y-cMyoozs0aJpq3pBwkpC8h5w27ZjIefFQ8=s180-rw

من یه بازی اندروید برای شما دوستان عزیز معرفی میکنم ، خیلی خیلی باحاله این بازی یک بازی چندنفره‌ی عالی چیزی کم ندارد این بازی ، خلاقانه و هوشمندانه بودنش و گرافیک خوب بازی و صدا های محیط مناسب است آسفالت از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است (بهترین بازی اندروید من جستجو کردم )توضیحات مفید نوشته سایت دیجیت نست چند بازی معرفی کرده من این بازی دانلود کردم خیلی باحاله اسم بازی
2Lr4i5q-50DnUYE0alEaYnHYotBZ9S0LSikXm1_6xGi2hNBbts0xFkXYjfBRaN6sPA=w720-h310-rw


Asphalt 9: Legends – 2019’s Action Car Racing Game
لینک دانلوذ


DaXnuURW68E9J1TVqn0Vsjt_Umgzwzf3_BAIT_5SSx878QXmqNjdZHlbhdGzkMPUPqQ=w720-h310-rw


 

molishut

عضو جدید
Apr 9, 2020
1
بازی پابجی موبایل

جهان آنلاین با پرتاب این بازی بزرگ به سمت جنون سلطنتی منفجر شد.
در این مقاله از سایت موجو شاپ به بررسی بازی پابجی موبایل می پردازیم.
نکته مهم در مورد این بازی بزرگ این است که در حال حاضر بازی موبایل است و بازی پابجی موبایل همچنین در میان سایر سیستم‌ عامل‌ ها در دسترس است.

جزئیات مهم و ضروری بازی پابجی موبایل

بازی تلفن همراه باتل بیژن توسط بازی‌ های تنسنت منتشر می‌شود و برای اندروید و iOS (‏به عنوان مثال، آیفون) ‏در دسترس است.
این بازی در حال حاضر از ۱۹ مارس ۲۰۱۸ تحت یک مرحله تغییر شکل قرار گرفت ، اما یک گسترش جهانی است و در بریتانیا و سایر مناطق بر روی اندروید در دسترس است. نسخه iOS نیز در دسترس است.
شما می‌ توانید نسخه اندروید را در گوگل پلی و نسخه iOS را در فروشگاه اپل پیدا کنید.
حداقل الزامات بازی پابجی موبایل
بازی پابجی موبایل یک بازی آنلاین مداوم است، بنابراین شما به ارتباط با اینترنت برای بازی نیاز دارید که از طریق شبکه موبایل یا Wi – Fi باشد اما هر چه پینگ بهتر باشد سرعت نیز بهتر است و لگی مشاهده نمی شود.
نیاز های فنی برای اندروید ۵.۱ و بالاتر و حداقل ۲ گیگابایت رم است. ما روی سامسونگ گلکسی نوت ۸ بازی کردیم و هیچ مشکلی را تجربه نکردیم.
نسخه آیفون به ۹ iOS نیاز دارد، بنابراین طیف وسیعی از مدل‌ های آیفون به آیفون ۵ s باز می‌گردند و آیپد ها به آی پد Mini ۲ و همچنین آی پد لمسی ۶ – gen برمی گردند.
این بازی امتیاز خوبی را در بریتانیا دریافت کرده است
بازی پابجی


اصول اولیه بازی پابجی موبایل

سلطنت جنگ در اصل به معنای همه چیز در برابر همه است ، کمی شبیه بازی‌ های گرسنگی که در آن شما با هیچ چیز شروع می‌کنید و باید انتقام بگیرید و سلاح‌ ها و تجهیزات را جمع‌ آوری کنید. این بازی در نهایت نبرد با آخرین بازیکنی است که ایستاده‌ است و در آن ۱۰۰ بازیکن در جزیره ۸ کیلومتری حضور دارند.
سه حالت بازی وجود دارد: انفرادی، دو و تیم، که دومی به شما اجازه می‌دهد تا با سه بازیکن دیگر برای یک تیم چهار نفره ترکیب شوید. هر کدام از آن‌ها با مزایا و معایب مختلف کمی متفاوت هستند، طرفدار بزرگ بازی تیمی این است که افرادی را دارد تا از شما حمایت کنند، شما را احیا کنند و یک عنصر از تاکتیک‌ های همکاری را به بازی بیاورند.
بازی با چتربازی در جزیره شروع می‌شود. در هنگام فرود، ماموریت شما جمع‌ آوری هر چیزی است که بتوانید به شما کمک کنید تا برنده شوید، از لباس گرفته تا تجهیزات پزشکی و اسلحه، با گستره وسیعی از سلاح و تغییرات برای آن سلاح‌ ها.
این جزیره ترکیبی از محیط‌ های شهری و روستایی است که در نقشه گوشه سمت راست بالایی بازی به تفصیل شرح‌ داده شده‌ است و کل منطقه در ابتدا قابل بازی است اما مساحت بازی با گذشت زمان کاهش می‌یابد.
این باعث می‌شود که بازیکنان با کاهش دایره‌ ها به هم نزدیک‌ تر شوند، آن‌ هایی که خارج از فضای بازی امن باقی می‌ مانند شروع به آسیب زدن می‌ کنند و در نهایت می‌ میرند. بازی به اوج خود می‌ رسد وقتی که چند بازیکن آخر در یک فضای کوچک متراکم می‌ شوند و یک بازیکن یا تیم به عنوان برنده ظاهر می‌ شوند.
هر بازی می‌ تواند تا ۳۰ دقیقه طول بکشد اگر شما یکی از آخرین ایستاده ها باشید. البته، تو هم به محض اینکه روی زمین هستی می‌ میری. برنده، برنده، شام جوجه کبابه :))
تجربه و کنترل بازی پابجی موبایل
بازی موبایل عناصر گیم‌ پلی مشابه بازی‌های PC و Xbox را فراهم می‌کند، اما از کنترل‌ های روی صفحه استفاده می‌کند. این می‌ تواند برای تعدادی از چیدمان ها و عناصر مختلف سفارشی شود تا متناسب با اندازه دستگاه یا ترجیحات شما باشد.
همچنین می‌ توانید کنترل‌ های مربوط به وسایل نقلیه در حال رانندگی را در بازی تغییر دهید، که تعدادی گزینه وجود دارد.
این گیم‌ پلی به طرز شگفت آوری خوب و نرم است، با این حال برای نمایش دهندگان بزرگ‌ تر و گوشی‌ های قوی‌ تر یک مزیت محسوب می‌شود. سه تنظیمات گرافیکی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ ها استفاده کنید و بازی به طور خودکار یکی از آن‌ ها را انتخاب خواهد کرد. توصیه می‌شود که تمام چیزهای دیگر را ببندید، روشنی و حجم را برای بهترین تجربه بالا ببرید.


هزینه های بازی پابجی موبایل

خود بازی برای دانلود و بازی آزاد است. یک سیستم پاداش در بازی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد برای مشارکت خود پول درآورید و چالش‌ های مختلف مانند ورود به سیستم در هر روز، سفر در یک مسافت مشخص و یا زنده ماندن در مدت‌ زمان مشخص را تکمیل کنید.
سپس می توان با خرید یوسی برای خرید اقلامی در بازی مانند لباس و اسکین و اسلحه استفاده کرد. در غیر این صورت باید لباس را جمع کنید و با لباس زیر شروع کنید.
مشکلات بازی پابجی موبایل
ما برخی از بازی‌ های اتفاقی را تجربه کرد ه‌ایم که فکر می‌ کنیم طرف سرور هستند. از آنجا که این یک تغییر فاز یافته است ، احتمالا هنوز بهینه‌ سازی سرور در حال انجام است. ما به لابی آمده‌ ایم تا آن را خالی از بازیکنانی بدانیم که نیاز به عقب‌ نشینی و شروع یک بازی جدید برای گرفتن آن دارند.
ما همچنین در جایی که بازی پاسخگو نیست، ضعف داشته‌ایم. اغلب تنها یک مکث است که حدود ۳ ثانیه طول می‌کشد. یک مانیتور پینگ روی صفحه نمایش وجود دارد و گاهی اوقات شما یک توقف در بازی خواهید دید که بعد از آن پینگ به سرعت بالا می‌ رود، که می‌ تواند به نیاز های شبکه خانگی Wi – Fi کاهش یابد. معمولا بازی با میانگین ۳۲ ms در شبکه ما به آرامی اجرا می‌شود.
کنترل بازی پابجی

تخلیه باتری بیش از حد انتظار است. این نه تنها یک بازی سخت به صورت گرافیکی است، بلکه به صفحه نمایش در تمام مدت و آن ارتباط مداوم نیاز دارد. اگر نمی‌ توانید به برق وصل شوید، پس بهتر است یک بسته باتری خارجی یا پاوربانک برای خودتان تهیه کنید.
پس زمان‌ هایی وجود دارد که teammates شما با ماشین به طرف شما می‌ دوند و به جای اینکه برای زنده کردن شما بیرون بروند، آن‌ها دوباره بارها و بارها به طرف شما می‌دوند تا اینکه شما بمیرید. متاسفانه، ما فکر نمی‌ کنیم که هیچ کاری بتوان در مورد چنین افرادی انجام داد.
 
  • Like
Reactions: peyman_eun

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر