درون بازی The Last of Us نکته ای وجود دارد که همه از آن بی خبرند

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
64662042113373203272.jpg

درون بازی The Last of Us نکته ای وجود دارد که همه از آن بی خبرند

استودیوی Naughty Dog که ساخت سری بازی های Uncharted را بر عهده داشته و به واسطه آن جوایز زیادی را نیز نصیب خود کرده، امسال قرار است عنوان The Last of Us را به بازار عرضه کند که بی شک یکی از عناوین قابل توجه سال 2013 خواهد بود.

در کنار همه موارد و اطلاعاتی که از این بازی منتشر شده، کارگردان هنری Naughty Dog آقای Neil Druckmann اعلام کرد که هنوز یک نکته در مورد بازی هست، که هیچ کس از آن خبر ندارد.

او می گوید:
" یک راز بزرگ در مورد این بازی وجود دارد که همه از آن بی خبرند و آن این است که در این بازی راه های دیگری هم برای سرایت بیماری ها وجود دارد و راه های انتقال ویروس محدود به یک روش نخواهد بود. "
Naughty Dog این موضوع را در بازی بکار خواهد گرفت، اما این بدین معنا نیست که به واسطه آن شاهد نوع دیگری از زامبی های مبتلا به ویروس قارچی و یا شکل دیگری از بازماندگان در بازی باشیم، بلکه این استودیو قصد دارد که به واسطه آن بر روی روش های روایت داستان متمرکز شود.

او در اینباره می گوید:
" اگر گیم پلی، داستان و کارهنری به خوبی در کنار هم قرار بگیرند ، می توانند طوری بر روی یک بازیباز تاثیر بگذارند که هیچ رسانه ای قادر به انجام آن نیست. "

The Last of Us در 7 می 2013 منتشر خواهد شد.

منبع
 

Tidus

کاربر سایت
Apr 30, 2008
1,122
اگر گیم پلی، داستان و کارهنری به خوبی در کنار هم قرار بگیرند ، می توانند طوری بر روی یک بازیباز تاثیر بگذارند که هیچ رسانه ای قادر به انجام آن نیست.

>:d<

انتظار برای این بازی داره خیلی سخت میشه :x
 

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,176
نام
Matthew
آقا جدا از بحث کی امروز برنامه ی بهروز :d رو دید ؟

تریلر بازی رو نشون داد اصلا من تا حالا همچین گرافیکی ندیده بودم، اصلا دیدم 358 درجه نسبت به بازی عوض شد.

واقعا زیبا بود


مرسی حامد جان بابت ترجمه
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
نه امیر اشتباه فکر نکن ! اگه مقاله ی منو خونده باشی اونجا به صراحت گفتم که این ب:Dازی مرز بازیای انحصاری رو شکونده , درواقع طرفداران کنسولهای دیگر هم چشم انتظارش هستن ! اصلا تلو قضیه اش فرق میکنه :D
 

GPSY

کاربر سایت
Dec 30, 2010
2,002
نام
اسماعیل
والا به خدا .. من موندم اصلا تو این بازی سوپرایزی برامون باقی مونده که کسی با تریلری افشا نکرده باشدش:|
خب اخبار مربوط به بازي رو نخون:dتاحالا هيچ يك از اخبار بازي رو نخوندم چون ميخوام وقتي بازي كردمش برام جذابيت داشته باشه.
 

Milkway Galaxy

کاربر سایت
Jan 12, 2013
248
خوب گرافیک و حال و هوای بازی رو نشونمون دادن ... داستان بازی حد اقل تا اواسط بازی رو لو دادن ... اپیدمی رو کاملا تشریح کردن ... و کسی دیگه تو بازی نیاز نیست کنجکاوی کنه ...

گیم پلی و توانایی ها و درگیری ها و و اشکال مختلفش رو نشونمون دادن ... اکثرقابلیت ها الی رو نشونمون دادن .... تو تریلر vga اکثر محیط های بازی رو به نوعی نشون دادن ... وسایل و سلاح های دست ساز رو نشونمون دادن ... ابتدای بازی و شروع اپیدمی رو نشونمون دادن ... اکثر شخصیت های که تو بازی باهاشون روبرو میشیم رو نشونمون دادن ... تامل فوق العاده بین کارکتر ها رو نشونمون دادن ...الانم که اینو گفتن ... من موندم تو بازی به جز اینکه با همه اون چیزهایی که دیدیم فقط تو محیط های مواجه باهاشون مواجه شیم ... دیگه چیزی مونده ...؟؟؟
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
فکر نکنم داستان به این سادگی های که ما تصور میکنیم باشه امیدوار شاهد یک داستان قوی و دنبال دار باشیم..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر