درجه سختی Grounded در راه بازی The Last of Us Part 2

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
به‌تازگی شواهد جدیدی یافت شده که از اضافه شدن درجه سختی Grounded به بازی The Last of Us Part 2 خبر می‌دهد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

The-Last-of-Us-Part-2-2.jpg


مطمئنا طرفداران نسخه اول The Last of Us اضافه شدن درجه سختی Grounded را به این عنوان به یاد دارند. حالت Grounded در نسخه اول برای اشخاصی بود می‌خواستند خود را به‌چالش بکشند. در این حالت دشمنان قوی‌تر و مهمات نایاب‌تر هستند. همچنین استفاده از قابلیت معروف Listening Mode در این درجه سختی غیر فعال است.

با اینکه The Last of Us Part 2 در زمان عرضه با این درجه سختی همراه نبود، اما طبق اطلاعاتی که PowerPyx از لیست آپدیت شده تروفی‌های بازی به‌اشتراک گذاشته، به‌نظر می‌رسد درجه سختی Grounded در آینده به این عنوان نیز افزوده می‌شود. همچنین این درجه سختی، با حالت Permadeath همراه خواهد بود که در آن بازیکنان پس از یک بار مردن، تمام پیشرفت‌های خود را از دست خواهند داد.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این بروزرسانی مشخص نشده، اما با توجه به آپدیت شدن لیست تروفی‌ها انتظار می‌رود درجه سختی Grounded به‌زودی به بازی افزوده شود. بازی The Last of Us Part 2 هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 در دسترس است.

Continue reading...
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
نسخه اولو روی این درجه سختی تموم کردم... واقعا هر لحظه ی بازی یک چالش بزرگ و صد البته جذابو درگیرکننده بود
از این درجه‌ی سختی در نسخه ی دوم هم شدیدا استقبال میشه چون باعث میشه فضای بازی رو کاملا حس کنی و معنی بقاء در یک دنیای آخرالزمانی رو بخوبی درک کنی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر