دانلود بازی Mirror's Edge برای پلتفرم PC

mehrdadtsr

کاربر سایت
Jan 30, 2017
5
Mirror's Edge بازی است در سبک ماجرایی و اکشن که توسط بخش DICE شرکت معروف بازی سازی الکترونیک آرتز طراحی شده است. این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 و ویندوز منتشر شده است. گیم پلی در Mirror's Edge به خوبی کار شده است ،سرعت بالا،حرکات رزمی خوب،سریع بودن در مبارزات،و….را میتوان از نکات برتر گیم پلی نام برد. سرعت زیاد این گیم پلی و حالت اول شخص بودن Mirror's Edge به بازی هیجان زیادی بخشیده است و بازی رو بسیار جذاب کرده است اول شخص بودن این بازی خیلی تاثیر زیادی در بازی Mirror's Edge گذاشته شده است و میشه گفت این بازی یه بازی دو شخصیتی است یعنی اول شخص و سوم شخص. بازی از لحاظ گرافیکی خوب عمل کرده و افکت های زیبایی در آن به کار رفته است بازی از لحاظ تکنیکی نیز عنوان خوبی است و بسیاری از بافت های بازی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند ولی نقطه ی عطف گرافیک بازی را میتوان در طراحی هنری عالی آن شمرد طراحی شهر نیز به خوبی انجام گرفته است و در رنگ بندی بازی Mirror's Edge نیز از رنگ های روشن استفاده شده و شهر نیز حالتی نبتا زنده به خود گرفته است طراحی محیط های داخلی بازی هم نسبتا خوب کار شده است ولی در بعضی از موارد خیلی شبیه هم جلوه میکنند دمو های بازی نیز کامیک مانند و زیبا طراحی شده اند.


نام بازي : Mirror's Edge
نام فارسي : لبه آینه
پلتفرم : PC
زبان: ENG
سازنده : EA DICE
ناشر : Electronic Arts
ريليز: PROPHET
فرمت: ISO
عرضه شده براي ديگر پلتفرم ها : PS3 – XBOX360 - PC

سیستم مورد نیاز:
Supported OS: Microsoft Windows® XP SP2 or Vista
Processor: 3.0 GHz or faster
Memory: 1 GB RAM or more
Graphics: DirectX® 9.0c compatible video card, Shader Model 3.0 required. Video card must have 256 MB, NVIDIA GeForce 6800 or better
Hard Drive: 8 GB free space
DirectX®: 9.0c compatible sound card

راهنماي نصب بازي:
1- ابتدا قبل از Extract کردن فايل هاي بازي، آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.
2- تمام پارتهاي بازي را از حالت Zip خارج کرده وبا اجراي فايل setup به نصب بازي بپردازيد.
3- براي نصب بازي ها با فرمت iso بايد نرم افزار Daemon Tools را دانلود و نصب نماييد.
4- حال تمام پارتهاي بازي را از حالت Zip خارج کرده و فايل iso موجود در آن را با نرم افزار Daemon Tools به اجرا در آورديد. در اين روش نصب بازي به صورت درايو مجازي صورت گرفته و ميتوانيد به نصب آن بپردازيد.
5- در آخر محتويات پوشه PROPHET را در محل نصب بازي کپي نماييد.

نسخه PROPHET - پارت های 1 گیگی
حجم کل: 5.04 گیگابایت
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر