ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
داستان كامل بازي Fahrenheit
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Wrath of Legion" data-source="post: 4375029" data-attributes="member: 131395"><p>این بازی فقط تا نیمه اولش آتمسفر جذاب خودشو حفظ میکنه. بعدش میره به سراشیبی سقوط و حتی خنده دار میشه!</p><p></p><p>منم اون سال 2005 مثل بقیه جذب داستان مرموز بازی بودم اما برام الان شبیه یه شوخیه! وقتی به جوانبش خوب دقت کنی داستان پُر از پلات هول و واقعا یه آشغال بتمام معناست!</p><p></p><p>اولا که تقلید سخیف از آثار زیر هست:</p><p>ماتریکس </p><p>مکس پین</p><p></p><p>البته کیج که جای بازی داره فیلم میسازه میده دست ملت، اصلا از اسم بردن فیلمایی که ازشون الهام گرفته ابایی نداره. Snake Eyes, Seven, Fight Club, Dune, Jacob's Ladder, Angel Heart و چه و چه و چه! بوضوح کیج عقده ی کارگردان شدن داره و چون نتونسته در سینما جایگاهی برای خودش دست و پا کنه اومده و مدیوم گیم رو مورد عنایت خودش قرار داده. حتی شریکش Guillaume de Fondaumière هم وقتی به رزومه اش نگاه میکنی اصلا با گیم سروکاری نداشته. و هر دوی اینها دارن در واقع اینتراکتیو مووی رو جای بازی به مخاطبشون قالب میکنن. و جالبه نشان افتخار شوالیه هم از دولت فرانسه دریافت کردند. فقط به دلایل تجاری نه اینکه بازیهاشون هنری باشه. خودشونم فکر نمیکردن یه فیلم اینتراکتیو بتونه با پشتوانه یه سری ناشر معلوم الحال مثل آتاری و بعدا سونی انقدر واسشون بگیره.</p><p></p><p>البته آقای کیج هیچ اشاره ای به فیلم ماتریکس نمیکنه اما تا تونسته از اون فیلم اسکی رفته و بقیه فیلم هایی که نام برده جهت ردگم کنی هست!! مسئله نجات انسان ها، هوش مصنوعی، لوکاس که بسیار شبیه به نئو هست، قدرت های ماورائی، اوراکل یا همون پیشگو، ایلومیناتی، بیداری و آگاهی، و... . جالبه فیلم ماتریکس هر چه جلوتر میرفت داستانش آب دوغ خیاری تر و از تعلیقش کمتر میشد، فارنهایت هم از این قاعده مستثنی نیست. قدرت های فوق بشری نئو و لوکاس لوث و بی مزه جلوه میکنه. و پایان قابل پیشبینی میشه. معلوم نیست بین این همه مذهب و فرقه چرا مایا؟! مثلا این مذهب چی داره که انقدر به اوراکل قدرت داده. همینطور آیا اصلا منطقی هست فقط به خاطر یه دختر بچه بیمار کل دنیا بره زیر برف و یخ؟! اون پیرزن چطور یهو میتونه به یه موجود نورانی-پلاسمایی تبدیل بشه؟! کسایی مثل اوراکل و cyborg که این همه قدرت ماورایی دارن دیگه چه نیازی به راز اون دختر بچه دارن!! اصلا راز اون دختربچه چی هست مثلا که تا آخر بازی هم هیچوقت نمی فهمیم!! اون صحنه غیراخلاقی بین کارلا و لوکاس دلیلی جز برای جلب نظر مخاطب به سخیف ترین شکل ممکن داره؟! یه مشت بی خانمان شپشو چطور میتونن با قدرت عظیمی مثل ایلومیناتی دربیافتن؟! اصلا همین تقسیم بندی ها به رنگ صورتی و نارنجی (!) دلیلی جز ساده سازی و ساده لوح انگاری مخاطب داره؟! کروما دیگه چه کوفتیه؟!! اگه این اشعه میتونه یه بچه رو به indigo child تبدیل کنه چرا فقط روی یه بچه تاثیر داره و بچه های دیگه رو متاثر نمیکنه؟!</p><p>همینطور فضای برفی و یخزده شهر بطرز تابلویی وام دار مکس پین هست. اما مکس پین هیچوقت دچار افت پیرنگ داستانی نمیشه. و هنوز هم بعد این همه سال داستانش تروتازه باقی مونده. نه قدرت ماورایی وجود داره نه حرکت شخمی-تخیلی نه مسخره بازی. گیمپلی بازی هم واقعا گیمپلی هست و بازیباز دکمه زنی پلی نمیکنه.</p><p></p><p>واقعا برای کسایی که این همه سال وقتشونو پای بازیهای این آدم هدر دادن متاسفم! واسه من یکی که fahrenheit اولین و آخرین تجربه از این بازیساز مغموم بود.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wrath of Legion, post: 4375029, member: 131395"] این بازی فقط تا نیمه اولش آتمسفر جذاب خودشو حفظ میکنه. بعدش میره به سراشیبی سقوط و حتی خنده دار میشه! منم اون سال 2005 مثل بقیه جذب داستان مرموز بازی بودم اما برام الان شبیه یه شوخیه! وقتی به جوانبش خوب دقت کنی داستان پُر از پلات هول و واقعا یه آشغال بتمام معناست! اولا که تقلید سخیف از آثار زیر هست: ماتریکس مکس پین البته کیج که جای بازی داره فیلم میسازه میده دست ملت، اصلا از اسم بردن فیلمایی که ازشون الهام گرفته ابایی نداره. Snake Eyes, Seven, Fight Club, Dune, Jacob's Ladder, Angel Heart و چه و چه و چه! بوضوح کیج عقده ی کارگردان شدن داره و چون نتونسته در سینما جایگاهی برای خودش دست و پا کنه اومده و مدیوم گیم رو مورد عنایت خودش قرار داده. حتی شریکش Guillaume de Fondaumière هم وقتی به رزومه اش نگاه میکنی اصلا با گیم سروکاری نداشته. و هر دوی اینها دارن در واقع اینتراکتیو مووی رو جای بازی به مخاطبشون قالب میکنن. و جالبه نشان افتخار شوالیه هم از دولت فرانسه دریافت کردند. فقط به دلایل تجاری نه اینکه بازیهاشون هنری باشه. خودشونم فکر نمیکردن یه فیلم اینتراکتیو بتونه با پشتوانه یه سری ناشر معلوم الحال مثل آتاری و بعدا سونی انقدر واسشون بگیره. البته آقای کیج هیچ اشاره ای به فیلم ماتریکس نمیکنه اما تا تونسته از اون فیلم اسکی رفته و بقیه فیلم هایی که نام برده جهت ردگم کنی هست!! مسئله نجات انسان ها، هوش مصنوعی، لوکاس که بسیار شبیه به نئو هست، قدرت های ماورائی، اوراکل یا همون پیشگو، ایلومیناتی، بیداری و آگاهی، و... . جالبه فیلم ماتریکس هر چه جلوتر میرفت داستانش آب دوغ خیاری تر و از تعلیقش کمتر میشد، فارنهایت هم از این قاعده مستثنی نیست. قدرت های فوق بشری نئو و لوکاس لوث و بی مزه جلوه میکنه. و پایان قابل پیشبینی میشه. معلوم نیست بین این همه مذهب و فرقه چرا مایا؟! مثلا این مذهب چی داره که انقدر به اوراکل قدرت داده. همینطور آیا اصلا منطقی هست فقط به خاطر یه دختر بچه بیمار کل دنیا بره زیر برف و یخ؟! اون پیرزن چطور یهو میتونه به یه موجود نورانی-پلاسمایی تبدیل بشه؟! کسایی مثل اوراکل و cyborg که این همه قدرت ماورایی دارن دیگه چه نیازی به راز اون دختر بچه دارن!! اصلا راز اون دختربچه چی هست مثلا که تا آخر بازی هم هیچوقت نمی فهمیم!! اون صحنه غیراخلاقی بین کارلا و لوکاس دلیلی جز برای جلب نظر مخاطب به سخیف ترین شکل ممکن داره؟! یه مشت بی خانمان شپشو چطور میتونن با قدرت عظیمی مثل ایلومیناتی دربیافتن؟! اصلا همین تقسیم بندی ها به رنگ صورتی و نارنجی (!) دلیلی جز ساده سازی و ساده لوح انگاری مخاطب داره؟! کروما دیگه چه کوفتیه؟!! اگه این اشعه میتونه یه بچه رو به indigo child تبدیل کنه چرا فقط روی یه بچه تاثیر داره و بچه های دیگه رو متاثر نمیکنه؟! همینطور فضای برفی و یخزده شهر بطرز تابلویی وام دار مکس پین هست. اما مکس پین هیچوقت دچار افت پیرنگ داستانی نمیشه. و هنوز هم بعد این همه سال داستانش تروتازه باقی مونده. نه قدرت ماورایی وجود داره نه حرکت شخمی-تخیلی نه مسخره بازی. گیمپلی بازی هم واقعا گیمپلی هست و بازیباز دکمه زنی پلی نمیکنه. واقعا برای کسایی که این همه سال وقتشونو پای بازیهای این آدم هدر دادن متاسفم! واسه من یکی که fahrenheit اولین و آخرین تجربه از این بازیساز مغموم بود. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
داستان كامل بازي Fahrenheit
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft