4 باس جدید که تکه های lord soul رو بدست آوردن، اینکه چطور این روح ها رو بدست اوردن در موردش توضیحی داده نشده....بعد از هزاران سال تکرار چرخه روشنایی و تاریکی و دست به دست شدن lord soul میشه گفت دیگه این موضوع مثل شماره1 اهمیت چندانی نداره....
.
آره اینکه توضیحی در این مورد داده نشده خیلی بده چون شکاف زیادی بین قسمت اول و دوم رو به وجود میاره با توجه به اینکه تمامی این lord soul ها در اختیار chosen undead سری قبل بوده . پس قطعا بین چرخه های زیادی که این وسط رخ داده دست به دست گشته
اطلاعات دیگه ای که من از بازی به دست آوردم :
چرخه های زیادی از تاریکی و روشنایی بعد از قسمت اول گذشته و پادشاهی های زیادی با شعله ور کردن آتش اولیه به وجود اومدن (توسط chosen undead ها) و با خاموش شدن شعله از بین رفتن و دوباره با رستاخیز یه undead دیگه و فنا کردنش به وجود اومده و دوباره خاموش شده و الی آخر . جالبش اینه که تصمیم گرفته شده تو قسمت اول بازی و یا حتی دوم برای کیندل کردن بونفایر یا اومدن بیرون و ادامه به dark age تاثیر چندانی نداره چون این چرخه به هر حال با به undead دیگه ادامه پیدا میکرده و اگر بونفایر رو کیندل میکرده که یه پادشاهی جدید درست میکرده و بعد یه مدت به خاموشی میگرایده اگر هم به age of dark ادامه میداده با soul ها یه undead دیگه پیدا میشده که یارو رو از تخت بکشه پایین و با soul هاش شعله اولیه رو کیندل کنه و age of fire جدید رو راه بندازه و اینا (تو قسمت دوم بازی بوسیله آیتمی به اسم bone dust lime اگر درست گفته باشم میفهمیم که این خاکستر chosen undead های قبلی بوده که خودشون رو برای زنده نگه داشتن یا شعله ور کردن شعله اولیه فدا کردن و خاکسترشون برای قوی کردن estus flask ها استفاده میشه و به نوعی به گشتن چرخه age of fire و age of dark بازی اشاره میکنه)
چیزی که فهمیدم اینه که برای نوع بشریت که از نوادگان pigmy هستن ((و در واقع طبیعشون از تاریکی یا dark soul نشات میگیره)) در واقع در age of fire چرخه طبیعی زندگی و مردن معمولی وجود داشته و در age of fire تبدیل شدن به undead و بعد hollow
برای همینه که خیلی از npc های بازی چه تو نسخه اول چه تو دوم از شخصیت بازی درخواست دارن که تاج و تخت رو به دست بگیره و با شروع age of fire یا ادامه دادنش باقی رو با مرگ طبیعی به آرامش برسونه تا اینکه undead بشن و بعد hollow
و اینکه چیزی که نیروی پیشران موجودات در age of dark بود will یا همون اراده و انگیزه اون موجود برای انجام دادن یه کاری بوده که سبب میشده اون موجود حتی در صورت hollow بودن یه سری از غرایض و احساسات و حواسش رو نسبت به زمانی که undead نبوده داشته باشه
حالا مهم ترین پارت بازی یا نکته بازی که اصلا اشاره ای نکردین بهش (که البته حق هم دارین چون با تکمیل dlc های بازی میشد پی برد بهش که این داستان از روی نسخه 2 بازی تایپ شده قاعدتا نه scholar of first sin) :
aldia تقریبا تو آخرای بازی که ظاهر میشه در یکی از bonfire ها به این نکته اشاره میکنه که پایانی برای چرخه age of dark یا age of fire نیست و به هر حال طبیعتی هست که گریزی ازش نیست (همونطوری که gwyn هم نتونست جلوی این طبیعت رو بگیره و با ایستادن جلوی این موضوع در واقع مرتکب first sin شد) ولی یک راه وجود داره و اونم اینه که خارج از این چرخه یا cycle باشی تا از تاثیرات اون در امان باشی
حالا قسمت اصلی داستان کل سری dark souls اینجاست :
شخصیت بازی تو قسمت دوم با عنوان bearer of the curse شناخته میشه و مهم ترین انگیزش از اومدن به drangleic خلاص شدن از این نفرینی هست که خودش و undead های دیگه گرفتارش میشن
همونطوری که aldia گفت تنها راه در امان موندن از این نفرین خارج شدن از چرخه هست
اگر شما در بازی scholar of first sin چهار king crown متعلق به dlc های بازی که مربوط به پادشاههای دیگه هست رو بگیرین (علاوه بر vendrick crown) با سفر به memory of king توسط vendrick شامل لطفی قرار میگیرین که با به سر گذاشتن king crown دیگه undead یا hollow نمیشین و همیشه بشر میمونید و در برابر نفرین یا curse هم immune میشین (vendrick blessing). در واقع bearer of curse ما از چرخه خارج میشه و به هدف اصلیش که از اول دنبالش بود میرسه
در واقع vendrick موفق شده به راهی برای درمان نفرین دست به پیدا کنه ولی احتمالا قبل از اینکه بیاد کامل عملیش کنه hollow شده و نتونسته. حالا چطور و به چه وسیله ای به این cure دست پیدا کرده مشخص نیست
حالا کسی که dark souls 3 رو که چند روزه اومده بازار هنوز کامل بازی نکرده ولی با سرچی که کردم فهمیدم hollow شدن به شکل دو سری قبلی در این نسخه وجود نداره و در واقع vendrick تونسته راه درمان اون مدت ها قبل پیدا کنه