WOG که برای سال 2008 بود
Machinarium به نظرم کلی خلاقیت توی Advencher Click اضافه کردو هزینه سختش باعث ابروریزی برای دیگر استودیو های دنیا هست!فقط 1000 دلار!
WOG که برای سال 2008 بود
Machinarium به نظرم کلی خلاقیت توی Advencher Click اضافه کردو هزینه سختش باعث ابروریزی برای دیگر استودیو های دنیا هست!فقط 1000 دلار!
خلاقيت بيشتر تو world of goo بود Machinarium فقط از ايده هاي قديمي بهترين استفاده رو برد. حتما موقع بازي كردن ماشيناريوم به خودتون مكرارن گفتين اين معما رو قبلن يك جا ديديم اما چرا اينجا يك جور ديگه شده؟ اما موقع بازي كردن World of Goo هر مرحله به خودتون ميگيد اين چجوري حل ميشه يا اينكه خودتونو لعنت كردين و گفتين اين آخرين باره كه اين بازي رو انجام ميدم اما نيم ساعت بعد ميبينيد ناخود آگاه باز نشستيد پشت كامپيوتر وباز داريد بازيش ميكنيد.شخصا معتقدم كه تمام بازي World of Goo نوآوري داشت. درست مثل بازيه پرفسور هايز : جازبه (Gravity) كه سراسر خلاقيت داره و جاشم خيلي خاليه.