خلاصه کنفرانس مایکروسافت در Comic-Con پیرامون برخی امکانات Xbox One

A.R.A.$.H

کاربر سایت
20130620_xbox_one.jpg



کمپانی Microsoft طی پنل خود در Comic-Con امروز پیرامون برخی امکانات کنسول جدیدش صحبت کرد.
آقای Major Nelson این پنل را اداره می کردند و دیگر افراد حاضر در کنفرانس طبق گزارش IGN عبارتند از : کارگردان مایکروسافت آقای Ken Lobb، آقای Dan Greenwalt از استدیو Turn 10، آقای Josh Bridge از طرف تیم Dead Rising 3 و همچنین Justin Robey, و Rare’s Nick Burton از مایکروسافت.
آقای Lobb نحوه استفاده از پروژه آپلود در Killer Instinct برای ثبت وقایع را شرح دادند و نشان دادند که Xbox One می تواند از طریق کینکت بفهمد که چه کسی کنترلر را در دست دارد.در صورت انتقال دسته به بازیباز دیگر، پروفایل نیز تغییر خواهد کرد و پروفایل متعلق به فرد جدید انتخاب خواهد شد.
آقای Greenawalt پیرامون موتورهای موجود در کنترلر و بازخورد آنها صحبت کردند و اینکه چگونه لرزش های مختلف در بازی هایی نظیر Forza 5 بازخورد عملکرد تایر را تحت تاثیر قرار خواهد داد.این مورد در ترمز گرفتن هرچه بهتر بازیباز موثر خواهد بود.
Josh Bridge از Dead Rising طی یک سری اسلاید برخی جزئیات بازی Dead Rising 3 نظیر فیزیک شیشه های خرد شده و قطعه قطعه کردن بدن زامبی ها را به نمایش گذاشتند.
آقای Robey پیرامون قابلیت های Smartglass صحبت کردند و اینکه چطور Ryse را بازی کنید و دیگران را به یک مسابقه Dead Rising دعوت کنید.این کار و جابجایی بین بازی ها بدون هیچ گونه لودینگ انجام خواهد شد و زمانی که بازیباز ها در Ryse اعلام آمادگی کنند به شما خبر داده خواهد شد.
آقای Nick Burton پیرامون اینکه که چگونه فیدیلیته کینکت ارتقاء یافته است سخن گفتند و اینکه می تواند هم اکنون انگشتان شما به همراه چین های صورتتان را تا 3 متری تشخیص دهد.موقعیت دست های شما بهتر شناسایی خواهد شد و یک تکنولوژی جالب پیرامون صورت معرفی کردند که از صورت او را اسکن کرد و یک ماسک تهیه کرد سپس می توان این ماسک را برای شخصیت های بازی ها استفاده کرد.کینکت می تواند حالات صورت بازیباز را ثبت کند و در مدل ها استفاده کند.
Xbox One در کریسمس امسال عرضه خواهد شد و تاریخ دقیق انتشار در تابستان اعلام می شود.
VG247
IGN
 
من فقط منتظر یه بازی ترسناک برای استفاده از حساسیت کینکتم! فک کن یه رزیدنت درست و حسابی و ترسناک اومده و داری بازی میکنی. توی تاریکی داری از پشت زامبیا حرکت میکنی که توی دنیای واقعی موبایل لعنتیت زنگ میخوره, کینکت اینو تشخیص میده و موبایل شخصیت توی بازی (گیریم که موبایل داره) شروع میکنه به زنگ خوردن با صدای بلند و دیگه خودتون میدونین چی میشه! یا مثلا توی یه بازی مثل Alone In the dark که باید با دکمه گاهی اوقات چشمتونو چند ثانیه میبستین و باز میکردین تا درست ببینین, با چشم خودتون این کارو انجام بدین! یا توی یه بازی مثل مترو ماسکتونو با دست خودتون پاک کنین نه یه دکمه! اینا خیلی چیزای ساده ای هست و به راحتی قابل انجامه فقط یکم ذوق و خلاقیت میخواد! کینکت یه وسیله ی فوق العاده برای تعاملی تر شدن بازیهاست اما بازیسازا بیشتر به فکر پول در آوردنن تا خلاقیت! هزار و یک راه هست که بتونین از کینکت استفاده کنین تا گیمر رو بیشتر وارد فضای بازی و درگیر اون کنین ولی حضرات سازنده نه از مغز و نه خلاقیت استفاده میکنن. کاش یه کسی مثل کیج توی استودیوهای مایکروسافت بود تا نشون بده این کینکت چقدر میتونه توی تعامل گیمر با بازی نقش مهمی داشته باشه...
ایده خوبیه. ولی خوب اولیه غیر ممکنه. هرکسی یه زنگ موبایل داره. چطور کینکت بفهمه؟
 
من فقط منتظر یه بازی ترسناک برای استفاده از حساسیت کینکتم! فک کن یه رزیدنت درست و حسابی و ترسناک اومده و داری بازی میکنی. توی تاریکی داری از پشت زامبیا حرکت میکنی که توی دنیای واقعی موبایل لعنتیت زنگ میخوره, کینکت اینو تشخیص میده و موبایل شخصیت توی بازی (گیریم که موبایل داره) شروع میکنه به زنگ خوردن با صدای بلند و دیگه خودتون میدونین چی میشه! یا مثلا توی یه بازی مثل Alone In the dark که باید با دکمه گاهی اوقات چشمتونو چند ثانیه میبستین و باز میکردین تا درست ببینین, با چشم خودتون این کارو انجام بدین! یا توی یه بازی مثل مترو ماسکتونو با دست خودتون پاک کنین نه یه دکمه! اینا خیلی چیزای ساده ای هست و به راحتی قابل انجامه فقط یکم ذوق و خلاقیت میخواد! کینکت یه وسیله ی فوق العاده برای تعاملی تر شدن بازیهاست اما بازیسازا بیشتر به فکر پول در آوردنن تا خلاقیت! هزار و یک راه هست که بتونین از کینکت استفاده کنین تا گیمر رو بیشتر وارد فضای بازی و درگیر اون کنین ولی حضرات سازنده نه از مغز و نه خلاقیت استفاده میکنن. کاش یه کسی مثل کیج توی استودیوهای مایکروسافت بود تا نشون بده این کینکت چقدر میتونه توی تعامل گیمر با بازی نقش مهمی داشته باشه...

ایده خوبیه. ولی خوب اولیه غیر ممکنه. هرکسی یه زنگ موبایل داره. چطور کینکت بفهمه؟

خب غلط میکنه داریم ۵۰۰ دلار پول میدیم! :d میشه رینگتون شما رو سینک کنه قبل بازی یا اصلا به هر صدای بلندی واکنش نشون بده, کلا حالا یه مثالی بود که زدیم ... :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or