خریداری Respawn توسط EA

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
درود

EA در خبری اعلام کرد که استودیو Respawn، سازنده عنوان TitanFall را با قیمت حدود 315 میلیون دلار به اضافه 140 میلیون دلار به عنوان پاداش خریداری کرده است.

Vince Zampella رئیس استودیو Respawn در این باره میگوید:
"ما برای مدت زمان زیادی با هم همکاری کردیم. اما از دید یک استودیو با این سوال را مطرح کرد که در کجای صنعت قرار داریم و چگونه قدم های بزرگتری برداریم. ما احتیاج به منابع بیشتری برای ساخت بازی های بزرگتر داریم"

Patrick Soderlund معاون EA هم در این باری میگوید:
"ما میخواهیم تا بهترین بازی ها را در اختیار داشته باشیم. و رابطه خوبی (با Respawn) داریم. آزادی خلاقیت در اینجاست. Dice، Bioware و تمام استودیو های ما آزادی و خلاقیت دارند. این دلیلیست که باعث میشود تا استودیو عنوان های موفقی تولید کنند"

این خریداری باعث میشود تا EA بهتر بتواند عنوان های ساخت Respawn را برای عرضه مدیریت کند. پارسال Titanfall 2 به دلیل نزدیکی عرضه اش به Battlefield 1 از نظر فروش تاثیر گرفت و موفق ظاهر نشد.

Respawn توسط Vince Zampella و Jason West تاسیس شد. این دو که به عنوان کارگردان های Call of Duty در Infinity War مشغول به کار بودند، پس از عرضه عنوان های موفقی با Activision به مشکل برخوردند و مجبور به جدایی شدند. تاسیس Respawn و همکاری با EA، پای EA را نیز به دادگاه و درگیری با Activision باز کرد. هرچند این دو در سال 2012 مشکل را حل کردند. Jason West سپس از استودیو جدا شد، اما Zampella به عنوان رئیس به کار خود ادامه داد. EA هزینه ساخت اولین عنوان Titanfall را محیا کرد که در سال 2014 عرضه شد. در ادامه هم نسخه دوم بازی با اضافه کردن بخش داستانی پارسال عرضه شد.

EA و Respawn امروز در ادامه خبر اعلام کردند که استودیو مشغول ساخت نسخه جدید از Titanfall، عنوان جدیدی در دنیای Star Wars (تحت کارگردانی Stig، کارگردان God of War) و یک عنوان VR میباشد. Zampella در مورد Star Wars بیان کرد که همه چیز به خوبی پیش میرود. ساخت Star Wars به خصوص پس از تعطیلی Visceral حائز اهمیت است. پروژه ای که تحت نظر Amy Henning، کارگردان سری Uncharted پیش میرفت و بنابه دلایلی کنسل گردید. ادامه ساخت آن پروژه به طور کامل به استودیو EA Vancouver انتقال پیدا کرد. Zampella در این باره گفت که مشکلی برای عنوان این استودیو وجود ندارد و Soderlund اطمینان داد که وقایع Visceral و خرید Respawn با هم مرتبط نیستند:
"بسته شدن Visceral و کنسل شدن عنوان، یک تصیمیم در مورد روند ساخت بازی بود"

lai6_respawn-entertainment-logo-wallpaper-png.png

Zampella در ادامه میگوید:
" برای فن های ما پیامم این است که ما همچنان در Respawn هستیم تا همه چیز را بهتر کنیم. این مسائل آینده Titanfall را تغییر نمیدهد. بلکه کاملا مثبت است و منابع بیشتر در اختیار ما قرار میدهد"

از Soderlund که آیا استودیو، EA را وارد VR کرده است؟ که گفت:
" ما در مورد قابلیت های VR اطمینان داریم."

همچنین Andrew Wilson مدیر عامل EA هم در مورد این خرید در بیانیه ای گفت:
"ما تیمی با استعداد و کلاس جهانی را در Respawn دیدیم. رابطه طولانی مدت ما باعث شد تا مرز ها را برای طرفدارانمان گسترش دهیم و تجربه های جدیدی را برای پلیرها به وجود بیاوریم. با همکاری هم Titanfall را به وجود آوردیم و حالا Respawn به ما ملحق شده تا حتی موارد هیجان انگیز تری را خلق کنیم"


Source
 
این موتور بنجل فراسبایت میخوان غالب کنت دوباره همون استودیو امی هنینگ یکی از مشکلاتشون هین انجین بوده که بدرد سوم شخص نمیخورده هر سال احتمالا یک Titanfall داریم !!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or