خبر خوش برای گیمرهای قدیمی! سری بازی های Kunio-kun در راه کنسول های نسل هشت.

Dr.Trax

کاربر سایت
درود.
اگر از گیمرهای قدیمی باشید، مطمئنا با سری بازی های Kunio-kun از شرکت قدرتمند Technōs Japan آشنائی دارید. بازی هائی که در دهه 80 و 90 میلادی انقلاب بزرگی در کنسول Nintendo ایجاد کرد. بازی های Technōs Japan با ظرافت خاصی طراحی می شد و تلاش بر این بود بازی ها با بهترین کیفیت عرضه شود. بازی های این شرکت جزو اولین بازی هائی بودند که از قابلیت 4 نفره پشتیبانی می کردند.
با ظهور کنسول و بازی های 3 بعدی، استودیو Technōs Japan در سال 1996 تعطیل و به دست فراموشی سپرده شد!

vb11_technos_by_arc_system_works.png

و حالا خبر خوش برای گیمرهای قدیمی! سری بازی های Kunio-kun گُل سر سبد Technōs Japan، در سال 2018 توسط Arc System Works برای کنسول های نسل هشت و PC منتشر خواهد شد!
این کالکشن با نام Kunio-kun: The World Classics Collection منتشر و شامل 11 عنوان کلاسیک Kunio-kun می باشد. 4 عنوان از این کالکشن به صورت Bonus فقط برای غرب عرضه می شود. به عبارتی، نسخه جهانی شامل 15 عنوان خواهد بود!




h5vm_253036-kunio.jpg


lxcd_zzzzzzzzzzzzzzzz.png


لیست بازی های Kunio-kun: The World Classics Collection

Downtown Nekketsu Koushinkyoku
Nekketsu Koukou Dodge Ball Bu
Nekketsu Kakutou Densetsu
Nekketsu! Street Basket
Nekketsu Koukou Dodge Ball Bu: Soccer Hen
Bikkuri Nekketsu Shinkiroku: Harukanaru Kin Medal
Kunio-kun no Nekketsu Soccer League
Ike Ike! Nekketsu Hockey Bu
Nekketsu Kouha Kunio-kun
Downtown Nekketsu Monogatari
Kunio-kun no Jidaigeki da yo Zen’in Shuugou!
Bonus Title: Renegade
Bonus Title: Super Dodge Ball
Bonus Title: River City Ransom
Bonus Title: Crash ‘n the Boys Street Challenge


این کالکشن در سال 2018 در ژاپن برای PS4, Xbox One, Switch و PC منتشر خواهد شد. تاریخ دقیق عرضه جهانی فعلا نامشخص است.


منبع
 
آخرین ویرایش:
بازی به طور غیر منطقیی سخته بنظرم دابل دراگون خیلی بهتره:D
اتفاقا این نسخه دابل دراگون 1 2 3 رو هم داره داخلش:D

دوستان، بازی در ژاپن عرضه شد. ^:)^
ویدئو سی دقیقه ای از بازی ها. >:D<


امیدوارم هرچه زودتر برای پی سی بیاد تا بخش آنلاینش رو بترکونیم! <):)~o)
این Arc System خیلی خوب داره کار میکنه هنوز تو FighterZ غرقم:D
یه Granblue Versus و Persona 5 Arena هم بده دیگه هیچی ازش نمیخوام:D
 
  • Like
Reactions: jhoobin
5-6 سال گذشت، آخرشم برای PC نیومد... 🤦‍♂️
اخ که اگر بخش آنلاین ـش رو استیم عرضه می‌شد...
حیف!
چقدر سر این بازی در بچگی سختی کشیدم ولی باز نتونستم کاپ قهرمانی رو ببینم.حتی دسته هم فنا رفت سر همین یه بازی.
واقعا نمیدونم چرا اونزمان فکر نکرده بودن که وقتی بازی های اینجوری تولید میکنن دستگاه سیو نداره که مرحله رو ذخیره کنن بنابراین یکم راحت طراحی میکردن تا بچه 9 ساله ده ساله بتونه بازی و تموم کنه. 😑 بعد از اومدن پلی استیشین یک بود که فهمیدیم سیو بازی موهبته موهبت😄
 
  • Smile
Reactions: Amorfin
چقدر سر این بازی در بچگی سختی کشیدم ولی باز نتونستم کاپ قهرمانی رو ببینم.حتی دسته هم فنا رفت سر همین یه بازی.
واقعا نمیدونم چرا اونزمان فکر نکرده بودن که وقتی بازی های اینجوری تولید میکنن دستگاه سیو نداره که مرحله رو ذخیره کنن بنابراین یکم راحت طراحی میکردن تا بچه 9 ساله ده ساله بتونه بازی و تموم کنه. 😑 بعد از اومدن پلی استیشین یک بود که فهمیدیم سیو بازی موهبته موهبت😄
اتفاقا بازی های Kunio-kun قابلیت ذخیره سازی داشتن. به این صورت که، بعد از هر بازی، یک کد ترکیبی از حروف و اعداد بهت می داد که با وارد کردنش، بازی دقیقا با همون رکوردی که داشتی ادامه پیدا می کرد.
برای اون زمان خیلی انقلابی بود! چون مموری وجود نداشت!
حالا داستان چی بود؟
این کدهائی که بهت می داد، با توجه به تغییرات و شکست ها و پیروزی ها تغییر می کردن. با یک الگوریتم خاصی درست می شدن. فرضا در بازی فوتبال، اگر شما در قاره آسیا 2 تا شکست می خوردی و بقیه رو برنده می شدی و در قاره آمریکا تمام بازی رو پیروز می شدی، یک کدی بهت می داد که بعد از وارد کردنش، بازی دقیقا با همون تعداد شکست و پیروزی ادامه پیدا کرد. خیلی جالب بود، نه؟ 😃 حالا جالب ترش اینجاست که تغییرات و ترکیب تیم هم ذخیره می شده! با همون بازیکن هائی که وارد زمین کرده بودی!
خیلی خیلی ایده خلاقانه ای بود در اون زمان.
ترکیب و چیدمان بازیکن ها، تعداد شکست، تعداد پیروزی و در مجموع تعداد بازی ها رو در قالب یک کد ترکیبی نمایش می داد و شما هر زمان که خواستی، با وارد کردنش می تونستی بازی ادامه بدی!
چند باری خواستم زرنگ بازی در بیارم، همینجوری رندم کد بزنم ببینم ممکنه شانسی منو بندازه فینال، دیدم جواب نمیده! 😂
خلاصه که، همیشه بازی های تیم Technōs Japan برام جذاب بوده. خیلی بهش کم لطفی شد. راکستار اون زمان بوده! 😃
 
اتفاقا بازی های Kunio-kun قابلیت ذخیره سازی داشتن. به این صورت که، بعد از هر بازی، یک کد ترکیبی از حروف و اعداد بهت می داد که با وارد کردنش، بازی دقیقا با همون رکوردی که داشتی ادامه پیدا می کرد.
برای اون زمان خیلی انقلابی بود! چون مموری وجود نداشت!
حالا داستان چی بود؟
این کدهائی که بهت می داد، با توجه به تغییرات و شکست ها و پیروزی ها تغییر می کردن. با یک الگوریتم خاصی درست می شدن. فرضا در بازی فوتبال، اگر شما در قاره آسیا 2 تا شکست می خوردی و بقیه رو برنده می شدی و در قاره آمریکا تمام بازی رو پیروز می شدی، یک کدی بهت می داد که بعد از وارد کردنش، بازی دقیقا با همون تعداد شکست و پیروزی ادامه پیدا کرد. خیلی جالب بود، نه؟ 😃 حالا جالب ترش اینجاست که تغییرات و ترکیب تیم هم ذخیره می شده! با همون بازیکن هائی که وارد زمین کرده بودی!
خیلی خیلی ایده خلاقانه ای بود در اون زمان.
ترکیب و چیدمان بازیکن ها، تعداد شکست، تعداد پیروزی و در مجموع تعداد بازی ها رو در قالب یک کد ترکیبی نمایش می داد و شما هر زمان که خواستی، با وارد کردنش می تونستی بازی ادامه بدی!
چند باری خواستم زرنگ بازی در بیارم، همینجوری رندم کد بزنم ببینم ممکنه شانسی منو بندازه فینال، دیدم جواب نمیده! 😂
خلاصه که، همیشه بازی های تیم Technōs Japan برام جذاب بوده. خیلی بهش کم لطفی شد. راکستار اون زمان بوده! 😃
این مورد رو خیلی از بازیهای دوره Nes/میکرو داشتن ، اشاره کردی چون مموری نداشت.

مثلا من فوتبالیستها 1 و 2 رو همینطوری با پسرخاله ها تمومش کردیم.
چون هیچوقت نمیشد یه تک چندین ساعت تلویزیون دست ما باشه و تمومش کنیم.
خون دل خوردیم سر یادگرفتن حروف ژاپنی و نوشتنشون روی کاغد و وارد کردن دوباره اونها تو بازی تا اوستا بشیم.

همونطور که گفتی اون کد ها سیو کامل بازی بود و همه تغییراتی که داده بودی رو میاورد.
بازیهای دیگه هم بود ولی این سری بازی چون خیلی براش انگیزه داشتیم خوب تو ذهنم مونده.
======

داشتم تاپیک رو میخوندم دیدم 7 سال پیش پست دادم که بازی با اینکه خوبه ولی به درد الان نمیخوره و بیشتر روی موبایل ، سوییچ و... جواب میده.
خواستم به خودم یادآوری کنم که چه خوب شد که یاد گرفتی کمتر مزخرف و دری وری بگی :D
 
اتفاقا بازی های Kunio-kun قابلیت ذخیره سازی داشتن. به این صورت که، بعد از هر بازی، یک کد ترکیبی از حروف و اعداد بهت می داد که با وارد کردنش، بازی دقیقا با همون رکوردی که داشتی ادامه پیدا می کرد.
برای اون زمان خیلی انقلابی بود! چون مموری وجود نداشت!
حالا داستان چی بود؟
این کدهائی که بهت می داد، با توجه به تغییرات و شکست ها و پیروزی ها تغییر می کردن. با یک الگوریتم خاصی درست می شدن. فرضا در بازی فوتبال، اگر شما در قاره آسیا 2 تا شکست می خوردی و بقیه رو برنده می شدی و در قاره آمریکا تمام بازی رو پیروز می شدی، یک کدی بهت می داد که بعد از وارد کردنش، بازی دقیقا با همون تعداد شکست و پیروزی ادامه پیدا کرد. خیلی جالب بود، نه؟ 😃 حالا جالب ترش اینجاست که تغییرات و ترکیب تیم هم ذخیره می شده! با همون بازیکن هائی که وارد زمین کرده بودی!
خیلی خیلی ایده خلاقانه ای بود در اون زمان.
ترکیب و چیدمان بازیکن ها، تعداد شکست، تعداد پیروزی و در مجموع تعداد بازی ها رو در قالب یک کد ترکیبی نمایش می داد و شما هر زمان که خواستی، با وارد کردنش می تونستی بازی ادامه بدی!
چند باری خواستم زرنگ بازی در بیارم، همینجوری رندم کد بزنم ببینم ممکنه شانسی منو بندازه فینال، دیدم جواب نمیده! 😂
خلاصه که، همیشه بازی های تیم Technōs Japan برام جذاب بوده. خیلی بهش کم لطفی شد. راکستار اون زمان بوده! 😃
اوه آره یادمه یه بخشی داشت همون اول یه تعداد صفر پشت سر هم بود.چند باری هم شانسی وارد کرده بودم اتفاقی نیفتاده بود. عجب... پس اون سیو بوده. من نمیدونستم. آخه من کلا 9 سالم بود بازیش کردم.زبونش هم ژاپنی بود کلا هیچ کسی نبود بهمون بگه چی به چیه. توی کلوپ ها هم کسی یا نمیدونست یا اگر هم میدونستن به کسی نمیگفتن. یه جوری ژست میگرفتن سر کدها انگار کدهای کیف موشک های هسته ای رئیس جمهور آمریکا دستشونه 😄 بازی سختی بود یا برای من سخت بود؟
 
  • Smile
Reactions: Dr.Trax

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or