خانم Julie Larson-Green رییس جدید Xbox و دیگر محصولات MS شد

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,933
نام
فرهاد
who-is-julie-larson-green-microsoft-s-new-windows-boss-video-72ea9c4cf8.jpg


درود.

بلاخره بعد مدتی که بخش Xbox بدون مسئول بود، َشرکت ماکروسافت در طی بیانه‌ای رسما رییس جدیدش را مشخص نمود. و آن شخص کسی نیست جز خانم Julie Larson-Green . بعد از اینکه آقای Don Mattrick از MS جدا شد به Zynga پیوست، اولین شخصی که برای جانشینی وی بر سر زبان‌ها افتاد همین خانم لارسن بود که همین امر نیز مححقق شد و وی زین پس رییس جدید محصولات Xbox با انضمام حفظ سمت خود در بخش Windows کار خود را شروع خواهد کرد.

طبق خبر رسمی سایت OXM خانم Larson-Green فقط مدیریت Xbox را بر عهده ندارد و گفته می‌شود نظارت بر بخش‌های دیگر محصولات MS چون موزیک-ویدئو و دیگر سرگرمی‌ها نیز با مسئولیت وی خواهد بود. وی همچنین به دیگر محصولات ماکروسافت از جمله Surface نیز نظارت مستقیم خواهد داشت.

لارسن 51 ساله از سال 1997 به شرکت ماکروسافت پیوست و اولین کارش را در تیم Office این کمپانی آغاز نمود. وی در اوایل کاری خود طراح Office XP, Office 2003 وOffice 2007 بود و بعد از آن مسئول بخش Windows شد و نظارت مستقیم بر عرضه ویندوزهای 8 , 7 داشت. حال باید دید ایشان که کارنامه موفق در رزومه کاریش است چگونه در Xbox موفق خواهد بود.

شایان ذکر است وی در سال 2003 توانست جایزه "بهترین رهبری فنی" را دریافت نماید.
 
آخرین ویرایش:

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
حرف شما حرف جالبيه اما يه جاش ميلنگه بهر حال بايد كسي جايگزين باشه و مسئول و پاسخ گو كه بتونه در شرايط حساس حرف اول و آخر رو بزنه حالا به فرض اين چند عزيزي كه فرموديد اگه به اختلاف نظر بخورن چي ميشه؟ كي تصميم نهايي رو ميگيره؟ بايد لابد بفرستن شوراي تشخيص مصلحت نظام:d

ربطی نداره. سخت افزار ساختش زیر نظر ایناس. یعنی اون چیزی که تیم entertainment بخواد رو باید بسازن و ایشون مسئول این هست که به اون کیفیت لازم برسن و روند ساخت زیر نظر ایشون باشه. هیچگونه دخالتی تو ساخت یا استراتژی های قسمت Interactive Entertainment نداره و کلا این قسمت دیگه رئیس نداره و به صورت تیمی زیر دست همین Hyub و اسپنسر و هریسون اداره میشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر