خالق The witcher وقعا از DRM متنفر است!

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
خالق The witcher واقعا از DRM متنفر است!

16644045033561215853.png



اینکه خالق سری Witcher از سیستم هایی مانند DRM استفاده نمی کند بر کسی پوشیده نیست اما اگر دنبال اطلاعاتی تازه تر هستید این استودیو اظهاراتی جدید در این باره منتشر کرده است.
آقای Michal Pklatkow Gilewski در مصاحبه ای بیان کرد: ما اصلا دوست نداریم کسی را ناراحت کنیم. هر بار در مورد یک تصمیمی فکر می کنیم. اولین قانون ما خوب رفتار کردن با گیمرهاست، باید با آن ها جوری برخورد کنیم که دوست داریم دیگران با ما برخورد کنند. ما هیچ اعتقادی به DRM نداریم زیرا از آن متنفریم! این سیستم واقعا هیچ کمکی نمی کند. بازی ها در یک ساعت یا یک روزه کرک می شوند اما همیشه کرک وجود داشته و بازی ها کرک شده اند. اگر می خواهید بازی را پایرت کنید همیشه راهی پیدا خواهید کرد. اما آن هایی که می خواهند بازی را از روی علاقه و دوست داشتن بخرند چرا باید چنین چیزی را سر راه آنها بگذاریم و ناراحتشان کنیم؟
همچنین در مورد DLCها. آنها محتواهای کوچکی هستند. شاید یک هزارم کل بازی باشند. چرا باید خرج آن ها کنید؟ اگر کوچک هستند رایگانش کنید! می دانم کار آسانی نیست اما ما می خواهیم آن را به گیمرها بدهیم؛ ما عاشق آن ها هستیم! خود ما هم چنین چیزهایی را از دیگر سازندگان و ناشران به عنوان گیمر نیاز داریم."
بازی The Witcher 3 بالای 100 ساعت گیم پلی دارد. 50 ساعت داستان و 50 ساعت ماموریت های غیر اصلی. این اثر در ماه فبریه 2015 برای کنسول های Xbox One، PS4 و همچنین PC عرضه خواهد شد. بعد از آن چشم ها به سوی Cyberpunk 2077 خواهد رفت. Platkow در این باره گفت: "Cyberpunk کاملا با Witcher فرق دارد اما هنوز هم یک عنوان RPG خواهد بود و مطمئنا DRM نخواهد داشت."

منبع
 
آخرین ویرایش:

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,045
ما آن هایی که می خواهند بازی را از روی علاقه و دوست داشتن بخرند چرا باید چنین چیزی را سر راه آنها بگذاریم و ناراحتشان کنیم؟
آنها محتواهای کوچکی هستند. شاید یک هزارم کل بازی باشند. چرا باید خرج آن ها کنید؟ اگر کوچک هستند رایگانش کنید! می دانم کار آسانی نیست اما ما می خواهیم آن را به گیمرها بدهیم؛ ما عاشق آن ها هستیم!
^:)^
کلا cd projekt red و اعضاش از نظر احترام به مخاطب و شعورش تو یه سیاره ی دیگه سیر میکنن عاشق اینام:xکاش باقی ناشرا و سازنده ها ام این حرفارو(در و گوهر به معنای واقعی کلمه:bighug:) میخوندن و یکم فکر میکردن در موردش کمکم داریم به جایی میرسیم که DLC بازی از خودش زودتر معرفی بشه:))
خو در خفا میگفتی حداقل ابرومون رفت:d
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
اولین قانون ما خوب رفتار کردن با گیمرهاست، باید با آن ها جوری برخورد کنیم که دوست داریم دیگران با ما برخورد کنند.
شعور همینجور داره چیکه میکنه از در دیوار این استودیو
بعضیا یاد بگیرن هی از DLC نزنن به عنوان بازی اصلی بکنن تو پاچه ملت :D
Fixed:d
 

م.ز.د.ک

کاربر سایت
Sep 25, 2014
67
نام
مزدک
یعنی ادم با شعور و فهم به اینا میگن دمشون گرم عاشقشونم به خدا تو یه دنیای دیگن اینا اصلا بقیه یاد بگیرن لطفااااااااااا
 

A l i N T 7 7

کاربر سایت
May 3, 2014
764
نام
Ali
عاخه چقدر شعور و فهم دیگه؟؟؟؟؟؟:bighug::x:x

اون از تخفیفای فضایی که تو استیم میدن و اینم از این:x

من به شخصه اگه تونستم حتما این بازی رو اوریج میخرم:x

واقعا این EA باید یاد بگیره با این فیفا که نه ارزش 60$ رو داره و نه میزاره مثل آدم کرک شه تازه ورژن بعدی که اومد آنلاینش بسته میشه)x
 

Durance

کاربر سایت
Jan 19, 2014
560
CD Projekt استدیو فوق العاده ای هست و به مخاطب خودش هم احترام میگذاره چیزی که در صنعت کمتر دیده میشه ! مثل عدم عرضه dlc برای بازی و همینطور عدم وجود drm برای سرویس GOG Galaxy (نکته جالب اینجاست که وقتی بازی رو ازشون میخرید لازم به بازی کردن در GOG نیست و میشه در استیم بازی کرد! )
فقط امیدوارم همینطور PC محور بمونند و فکر کنسولیزه شدن و ساخت انحصاری به سرشون نزنه! و هنوز مثل زمان انتشار ویچر 2 قشر PC Gamer براشون از هرچیز مهمتر باشه مخصوصا اینکه اکثر طرفدارانشون و کاربرای فروم cdprojekt بیشتر pc gamer هستند...
 
آخرین ویرایش:

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
واقعا اینکه اجازه بدی گیمر یه بازی رو قبل از خرید ، به طور کامل در اختیار داتشه باشه و بتونه تست بکنه و بعد اقدام به خرید بکنه ، بسیار مهمه. حتی بنظرم از سیستم امتیاز دهی مثل متا هم تو حق انتخاب تاثیر بیشتری میذاره . گیمر میتونه مطابق سلی قه اش ببینه بازی ارزش خرید داره یا نه.سیساست های این استدیو رو اگه امثال Deep Silver و EA داشتند ، خیلی خوب می شد.
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,024
نام
محمد امین
واقعا دمشون گرم انسان های فهمیده ای هستند باشد که دیگر شرکتها بفهمند و اینقدر به فکر سود نباشن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر