شایعه خالق Rayman شرکت Ubisoft را ترک خواهد کرد

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
ms3plicsxp1azfea19yc.jpeg


همگی از مسائل پیش آمده و اتفاقات و اعتراضات درباره مولتی پلتفرم شدن Rayman Legends آگاه هستیم. تاخیر در عرضه این بازی و همچنین مولتی پلتفرم شدن Rayman باعث شد تا مدیران Ubisoft همراه با سازندگان Rayman‌ و گیمران به اعتراض به پردازند.

Michel Ancel خالق Rayman در فکر ترک شرکت Ubisoft است. دلایل او برای این کار این است:
Rayman Legends دوبار تاخیر خورده است. همچنین این بازی از انحصار Wii U خارج شده است. استدیو Ubisoft Montpellier دیگر از خود اختیاری ندارد.

Michel Ancel بعد از پایان پورت Rayman Legends برروی Xbox 360 و PS3 به همراه 6 تن از کارکنان استدیو Ubisoft Montpellier شرکت Ubisoft را ترک می‌کنند تا آزادانه برروی یک پروژه جدید با حمایت یک کمپانی دیگر اولین کار مستقل خود را شروع کنند. Ancel گفته است دوست دارد فشاری بر تیمش وارد نشود و در تصمیم گیری آزاد باشند. Ancel همیشه درباره خروج از Ubisoft صحبت می‌کرده است. اولین باری نیست که او چنین قصدی دارد تا الان نیز او در موقعیت خود در Ubisoft باقی مانده، این شرکت نیز به خوبی از موقعیت کلیدی این طراح آگاه است.
به تازگی منابع زیادی خروج این طراح را از Ubisoft بعد از پایان ساخت Rayman Legends تایید کرده‌اند. همکاران Ancel انتخاب‌های زیادی دارند آنان می‌توانند همراه او در پروژه جدیدش همکاری کنند یا در Ubisoft باقی بمانند. منابع همچنین اضافه کردند ترک یوبی‌سافت بستگی به موفقیت Rayman خواهد داشت.

بیشتر این مسائل مربوط به تاخیر Rayman Legends برای Wii U و مولتی پلتفرم شدن این بازی است. Ancel و تیم او نمی‌توانند درمورد پورت بازی برروی پلتفرم‌های دیگر تصمیم‌گیری کنند. منابع همچنین می‌گویند که Ubisoft و Nintendo برسر بازاریابی Rayman Legends به توافق نرسیده‌اند، این موضوع دلیل پورت بازی برای Xbox 360 و PS3 بوده است.

Ubisoft خیلی سریع این شایعه را از جانب خود و Ancel رد کرده است. ما باید تا عرضه Rayman Legeds ماه‌ها صبر کنیم تا ببینم این شایعه درست است یا خیر.

منبع
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,217
نام
ماکان
همون راهی رو پیش بگیره که جاناتان بلو و تیم شِفِر رفتن. استودیو مستقل + ساختن بازی بدون آقا بالاسر + Self Publish روی Steam و بقیه.

که در نهایت کارش به بازی مثل The Cave ختم بشه؟

برعکس اینجور افراد خلاق برای عملی کردن همه ایده هاشون به یک اسپانسر خوب نیاز دارن. بخش بزرگی از عظمت Rayman های جدید به انجین UbiI FramWork هست که با حمایت دولت فرانسه و ناشر قدری مثل یوبی سافت ساخته شده و استدیوهای مستقل توان ساخت همچین چیزی رو ندارن. یوبی سافت به ایشون تمام امکانات رو + آزادی عمل داده. اینکه یهو بازی مولتی شده بحث مدیریتی هست که خود یوبی سافت هم ازش راضی نبوده و بخاطرش دست به تغییرات زده. من احساس میکنم ایشون یکم خواسته قاطعیت نشون بده تا دیگه موارد مشابه پیش نیاد ونگرنه یوبی سافت از این اقا و تیمش نهایت حمایت رو داشته.

افرادی مثل انسل تو شرکتی مثل یوبی سافت میتونن رشد کنن و با قدرت عمل کنن وگرنه که مثلا ایشون تو مایکروسافت بود الان داشت برای Next Gen Xbox اوتار میساخت! مثل بلای مشابهی که ناشرهای بزرگ دیگه سر اشخاص و استدیوهای خیلی با استعداد تر از ایشون آوردن!

از همه اینا گذشته .. میخوره بره! ما تازه منتظر BG&E هستیم! تا اینو نساخته من بهش اجازه نمیدم بره!:D

ریمن 2 بعدی غیر قابل تحمله ...

کل دنیا دارن origin رو با کارای والت دیزنی فقید مقایسه میکنن و میگن اگه والت دیزنی بازی ساز بود قطعا origin رو میساخت، بعد الان تو میگه غیر قابل تحمله؟ در مورد اتسمفر درک میکنم چی میگی چون منم Rayman 2 رو به مراتب از origin بیشتر دوست داشتم اما اینطور قضاوت کردن origin چندان درست نیست. از هر زاویه که بهش نگاه کنی یه بازگشت خیلی خوب برای ریمن بود.
 

only_crysis

کاربر سایت
Apr 21, 2009
1,693
نام
مازیار
یوبی سافت اسسین میخواد،فروش میخواد،تز های تست شده میخواد،ریمن هُنری و گیم پلی ناب با فروش 100هزارتایی میخواد چکار؟:|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر