خالق سری Mass Effect استدیو Bioware را ترک کرد

khashayar king

کاربر سایت
Jun 27, 2009
313
"من تصمیم گرفتم دکمه ریست را بزنم!"

بعد از نزدیک 16 سال توسعه ، Casey Hudson مدیر خلاق (Creative Director) بازی Mass Effect به صورت رسمی Bioware را ترک کرد.

1194114074874918847_masseffect2.jpg

او در نامه ای که با همکاران خود به اشتراک گذاشت نوشت : "بعد از چیزی که به مانند یک عمر تجربه شگفت انگیز می ماند ، من تصمیم گرفتم دکمه ریست را بزنم و از Bioware خارج بشم. به یک استراحت که خیلی نیاز داشتم میروم و تصمیم میگیرم چه چیزی را میخواهم تا در مرحله بعدی زندگیم انجام دهم و در نهایت مجموعه جدیدی از چالش ها را تجربه میکنم. این بدون شک سخت ترین تصمیم در زندگی کاری من هست."

Casey در زمان همکاری با Bioware بر روی سری بازی های مختلفی کار کرد : Neverwinter Nights, Star Wars: Knights of the Old Republic و سه گانه Mass Effect . زمانی که با همکاران خود صحبت میکرد او از اطمینان خود در آینده بازی های Dragon Age و Mass Effect گفت و همچنین گفت "بازی بعدی Mass Effect دوباره سرگرمی تعاملی را تعریف خواهد کرد "

23631140748738310367_me3shep.jpg

او گفته : "توسعه Mass Effect به خوبی در حال انجام است ، با دارایی های خیره کننده و زیرساخت های قابل بازی ثابت کرده است که تیم آماده است تا بهترین تجربه از Mass Effect را تا به امروز فراهم کند. تیم Dragon Age: Inquisition در حال قرار دادن آخرین نکات در این عنوان واقعا جاه طلبانه با بعضی از بهترین جلوه های تصویری که تا به حال در یک بازی مشاهده کردم هستند."

Bioware نیز قدرانی خود را از Hudson در تویتر به اشتراک گذاشته است: " ما از @CaseyDHudson برای کمک های بسیار خود به Bioware و طرفدارهای مان تشکر میکنیم. برای او در ماجراجویی بعدیش بهترین را آرزو میکنیم"

همچنین Aaryn Flynn مدیر کل استدیو Bioware در رابطه با جدایی Hudson و ستایش کار او در سه گانه Mass effect گفته است: "Casey بر روی کیفیت محصول ، تکنولوژی بازیگری دیجیتالی و روایت عاطفی جذاب تمرکز کرده بود و با اینکار تاثیر قابل توجهی در Bioware و صنعت بازی های رایانه ای گذاشته است. همانطور که ما با علاقه به هم بدرود میدهیم ، من میدانم که از طرف کل استدیو صحبت میکنم وقتی میگویم "ما برای همیشه در مقابل کار سخت Casey سپاسگذار هستیم ، شور و شوق و هرچیزی که او در این سال ها به ما یاد داده است ، تعهد او به کیفیت ، روحیه کاری تیمی و رفاقت و در آخر الویت دادن به طرفداران در مقابل هرچیز دیگر."

منبع
 
آخرین ویرایش:

arnino

کاربر سایت
Jun 15, 2012
1,495
نام
آرمین ریاضی
من شدیدا دارم فکر میکنم Mass Effect بعدی رو لنگ در هوا موندن , نمیدونن میخوان چیکار کنن :| بخاطر رفتن کیسی فقط نمیگم , کلا اینجوری بنظر میرسه :(
جون مادرتون بهترین بازی RPG نسل پیش من وخیلیای دیگه رو خراب نکنید :((
 

InfeR

کاربر سایت
Feb 27, 2014
278
نام
Abolfazl
مس افکت واقعا شاهکار بود.تک تک لحظات،دیالوگ ها ....گند نزنن تو نسخه ی جدیدش:((
امیدوارم این بشر هرجا که میره موفق باشه.(البته خدا کنه نره دنبال تکنولوژی واقعیت مجازی :-s یه مدت استراحت کنه و برگرده بایوور یا حداقل بازی بعدیش هم تو سبک RPG باشه.حالا با هرکی عشقش کشید بسازه !)
 

mmansori85

کاربر سایت
Sep 16, 2011
1,538
نام
امین
خبر مسلماً ناراحت کنندست ولی خب Bioware نابغه‌ی RPG کم نداره و دیگه بعد از بتزدا مادر این سبکه:D...مسلماً ME بعدیم خوب خواهد بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر