جزییات Season pass برای بازی Steep اعلام شد.

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
841z_steep-season-pass-dlc.jpg.optimal.jpg


Ubisoft اطلاعاتی در مورد محتوای DLC برای بازی Steep را منتشر کرد. این Season pass در سه قسمت عرضه خواهد شد و شامل موارد زیر است:
-Adrenaline Pack : تعدادی Challenge جدید، یک ورزش جدید ( سورتمه زمستانی) و یک سری لباس های "fun" جدید مانند Wing-suit پیتزایی.

-Winterfest Pack: لباس جدید شامل چوب بر، کریستالی و Wing-suit کلاسیک سفید. این DLC همچنین Challenge های شبانه و لباسهای شب نما را به بازی اضافه می کند.

-Extreme Pack: سه ورزش جدید به بازی اضافه می کند، Wing-suit Rocket، Base Jump و Speed Gliding. همچنین Challenge های بیشتری برای قسمت های مختلف بازی اضافه خواهد شد.

بازی بدون Season pass به قیمت 59.99 و با Season pass به قیمت 79.00 ارائه می شود.
نکته جالب این است که اعلام این سیزن پس کمتر از دوهفته بعد از این بود که Ubisoft گفت بعد از بازی Watch Dogs 2 دیگر محتوای اصلی بازی های خود را به عنوان DLC ارئه نخواهد کرد.
 
  • Like
Reactions: m.a.t

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
انتظار چیزهای دیگه ای داشتم از Season Pass بازی، احتمالا پشتیبانی از این بازی هم طولانی مدت باشه و تنها با همین Season Pass خلاصه نشه!
سورتمه به نظر جالب میاد، اما واقعا Base Jump چی هست؟ بپریم پایین؟ :D Glide بازی هم که کلا کاربردی نداره و جذاب نیست، Speed Gliding رو نمی دونم:-s اما Rocket Wingwuit احتمالا اجازه پرواز می ده و فقط شیرجه به سمت پایین نیست که می تونه جذاب باشه!

در مورد اون قسمت DLC هم این بازی های یوبی قبل اون خبر Season Pass برای فروش داشتن، و البته منظور از محتوی اصلی رو هنوز متوجه نشدم، مثلا برای بازی مثل Siege می شه گفت خوب مپ و اپراتور ها، اما مثلا بازی AC چه موردی در نظر گرفته می شه؟!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر