جزییاتی از Battlefield 1943 و Bad Company 2

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
badcompany2.jpg

همانطور که قبلا پش‌بینی می‌شد، Battlefield: Bad Company 2 و Battlefield 1943 از سوی کمپانی DICE رونمایی شدند.

Battlefield 1943 در تابستان امسال برای PC, PS3 و 360 منتشر خواهد شد. Bad Company 2 نیز برای همین پلتفرم‌ها و در زمستان امسال عرضه خواهد شد.

Battlefield 1943 یک بازی کاملا مولتی‌پلیر می‌باشد که در آن، 24 بازیباز در سه منطقه Wake Island، Guadalcanal و Iwo Jima به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. بر اساس شایعات این بازی در پایان این هفته در همایش Comic Con حضور خواهد داشت.

Bad Company 2 نیز مانند نسخه اولیه خود، یک بازی تک‌نفره را به تصویر خواهد کشید.

سخنگوی DICE در این مورد می‌گوید:" همه چیز‌هایی که شما در نسخه اول این بازی دوست داشتید، در Bad Company 2 نیز با کیفیت بهتر حضور خواهند داشت... وسایل‌ نقلیه بیشتر، تخریب پذیری بیشتر و حس همکاری بیشتر در بین اعضا تیم".

" Battlefield 1943 نیز بازسازی یک نسخه کلاسیک با تکنولوژی جدید می‌باشد و ما بسیار مشتاقیم تا آن را به دست بازیباز‌ها برسانیم".

اولین تریلر از Battlefield 1943 را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید. به نظر می‌رسد که این بازی از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد.
 

funboy

کاربر سایت
May 29, 2007
300
نام
Amin
يعنی Bad company 2 اينبار برای pc هم مياد! عجب خبری دادی پسر...اين عكسه خيلی قشنگه...كلا بازیهایی كه تو برف هستند خيلی حال ميده حالا با اون تخريب پذيری هم كه مثل شماره يكش باشه واقعا عالی ميشه، چه ميكنه اين DICE:love:
 

RezaRazeR

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,432
نام
Reza
بابت خبر ممنون...
مولتی پلیر battlfield ها محشرن:love:من خیلی باهشون حال میکنم...
این جنگ جهانی دومه هم خیلی جالب بود...تریلرشو سعی کنید ببینید...
 

Red_Yashar

کاربر سایت
Feb 23, 2008
822
نام
یاشار
دوستان عزیز سری Battlefield: Bad Company کلا اختصاصیه کنسوله بنابراین Battlefield: Bad Company 2 واسه PC نمیاد دوستمون بالا اشتباه نوشته
اینم دلیل
http://search.ign.com/products?query=Battlefield:+Bad+Company+2
http://www.gamespot.com/search.html?qs=Battlefield:+Bad+Company+2

دوست عزیز، شما هستید که اشتباه می کنید. GENE بر اساس متن Press Release رسمی EA این خبر را نوشته و در آن Press Release نسخه ی PC در مورد هر دو بازی ذکر شده است.
 

seji

کاربر سایت
Dec 21, 2006
242
بله اشتباه از من بود وقتی لینک منبع خبر نباشه از این موارد پیش میاد

generation FrostbiteTM engine can. Either online or offline, enemies will soon learn there is nowhere to hide. Battlefield: Bad Company 2 will be available for the Xbox 360® videogame and entertainment system, the PLAYSTATION®3 computer entertainment system and the PC.

لینک منبع
 

Activision

کاربر سایت
Jan 19, 2009
673
اگر Battlefield : Bad Company 2 مثل این برفی که در خبر گذاشتید باشه به نظر بازی خوبی میاد باشه .
Battlefield : 1943 با توجه به عکسهایی که حسن جان گذاشت محیط و رنگبندیش خیلی خوبه حالت جزیره ای داره فقط اینم اگر تک نفره بود خوب بود .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر