Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,683
4,180
نام
شروین

«شرکت گوگل» طی استریم Stadia Connect جزئیات تازه‌ای را درباره سرویس Stadia اعلام کرد. علاقه‌مندان هم اکنون قادرخواهند بود Founder’s Edition این سرویس را به قیمت 129.99 دلار تهیه کنند. با تهیه «فاندرز ادیشن» خریداران صاحب یک کنترل بازی، Chromecast Ultra (با طول 6 سانتی‌متر) بازی Destiny 2 و سه ماه حق عضویت در اشتراک Pro و یک بادی پس سه ماهه برای گذاشتن در اختیار یک دوست می‌شوند. ابتدا در هنگام انتشار تنها از طریق خرید اشتراک می‌توانید از Stadia استفاده کنید. هزینه اشتراک Stadia Pro به صورت ماهیانه برابر با 9.99 دلار خواهد بود که یکی از ویژگی‌هایی که در دسترس خریدار می‌گذارد، امکان استریم بازی‌ها به صورت 4K-60fps است. نکته حائز اهمیت: تنها عناوین قدیمی از طریق این اشتراک قابل بازی خواهند بود و برای تجربه بازی‌های جدید، باید آن‌ها را جداگانه تهیه کنید!
اشتراکی مجزا در سال 2020 برای این سرویس در دسترس قرار می‌گیرد که کاملاً رایگان بوده و تنها اجازه...
Continue reading...
 
Last edited by a moderator:

AmirAirGunner

کاربر سایت
May 23, 2016
1,504
4,184
نام
امیر
یکمی هم با دید مثبت به این قضیه نگاه بشه بد نیست ها !
اول از همه ایران رو باید کلا در این قضیه جدا کنیم و تا زمانی که سرور گوگل داخل کشور نباشه فکر نکنم بشه بازی کرد !
ولی برای خارجیها که فیلم و سریال 4k استریم میکنن 16 گیگ در ساعت اونقدر ها چیز فضایی نیست
الان در ترکیه پکیج شبکه های d-smart + اینترنت فیبرنوری 100 مگابیتی نامحدود ماهانه 190 لیر هست ! ( حالا ترکیه که از این لحاظ قابل مقایسه با کشور های پیشرفته نیست )

قیمتش هم به نظر من که خوبه :D یعنی الان فقط خود کارت گرافیکی که 4k 60 fps بده هزینه اش حدود 70 ماه اشتراک stadia هست.
تنها ایراد مهمش به نظر تعداد کم بازیهاست :-"
 

mortezaall

کاربر سایت
Jun 16, 2015
496
1,192
نام
مرتضی
ببینید دوستان موج اجرای بازی از طریق استریم همزمان با شروع فناوری 5g آغاز شده پس اگه کشوری از همچین فناوری برخوردار نیست فعلا باید قید این نوع بازی کردن رو بزنن گیمراش
 

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
13,451
64,158
نام
∂αнмα
ببینید دوستان موج اجرای بازی از طریق استریم همزمان با شروع فناوری 5g آغاز شده پس اگه کشوری از همچین فناوری برخوردار نیست فعلا باید قید این نوع بازی کردن رو بزنن گیمراش
البته ربطی به 5G نداره نت موبایل همیشه جزو گرون ترین نت ها محسوب میشده و محدودیت حجمی هم داره !
 

mortezaall

کاربر سایت
Jun 16, 2015
496
1,192
نام
مرتضی
البته ربطی به 5G نداره نت موبایل همیشه جزو گرون ترین نت ها محسوب میشده و محدودیت حجمی هم داره !
خب با 4g نهایت بتونی 1080p&60fps بازی کنی ولی همین 5g نتایج تست هاش قشنگ نشون میده که بهترین تجربه ی کلاود استریمینگ روی همین بستر هست ، مخصوصا موبایل که پلتفرم مهمی هم هست
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
15,923
3,502
ببینید دوستان موج اجرای بازی از طریق استریم همزمان با شروع فناوری 5g آغاز شده پس اگه کشوری از همچین فناوری برخوردار نیست فعلا باید قید این نوع بازی کردن رو بزنن گیمراش
عزیز دل ما به وضع اخطثادی مون باید قید زندگی رو بزنیم :D ولی حتی 5g هم توان رفع نیاز حجم مصرفی نت این سرویس رو نداره. حداقل الان نداره.
 

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
708
946
نام
رضا
اینا مشکل پینگ رو چطور حل میکنن،اگر همه پردازش مستقیم از سرور باشه؟ شما بگو عرف پینگ تو کشور ها حول 20 میچرخه(خیلی خوب گفتم)،این یعنی بازی با 20 میل ثانیه تاخیر؟
مگر نت ماهواره تغییری بتونه تو این سرعت بده
 

z2s sas

کاربر سایت
Jun 15, 2008
700
1,127
نام
sas
من یه چیزی رو متوجه نمیشم.
این روش دقیقا مثل اینه که وقتی دارید بازی میکنید انگار دارید از یوتوب ویدیو نگاه می کنید؟
قاعدتا نباید اینطوری نباشه. میزان مورد نیاز دیتای اینترنت و کیفیتش برای هربازی باید متفاوت باشه. مثلا یه بازی خطی که پلیر باید از نقطه A به B بره قطعا نیاز به دیتای کمتری نسبت به یه بازی جهان باز که شما در هر لحظه هرجا بخواید میتونید برید، داره.
برداشت من درسته یا کلا بازیها کاملا شبیه استریم یه ویدیو میمونه. یعنی فرقی نداره شما CHESS 3D آنلاین استریم بازی کنید یا مثلا GTA رو؟؟؟
اگر کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم به اشتراک بزاره
 

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
13,451
64,158
نام
∂αнмα
خب با 4g نهایت بتونی 1080p&60fps بازی کنی ولی همین 5g نتایج تست هاش قشنگ نشون میده که بهترین تجربه ی کلاود استریمینگ روی همین بستر هست ، مخصوصا موبایل که پلتفرم مهمی هم هست
سرویس 4G از سر 8K هم زیاد دیگه 5G بماند دارم میگم نت موبایل کلا خیلی گرون تره نسبت به بقیه نت ها و خوب محدودیت حجمی هم داره 5G هم بیاد یهو معجزه نمیشه که این محدودیت حجم برطرف بشه

من یه چیزی رو متوجه نمیشم.
این روش دقیقا مثل اینه که وقتی دارید بازی میکنید انگار دارید از یوتوب ویدیو نگاه می کنید؟
قاعدتا نباید اینطوری نباشه. میزان مورد نیاز دیتای اینترنت و کیفیتش برای هربازی باید متفاوت باشه. مثلا یه بازی خطی که پلیر باید از نقطه A به B بره قطعا نیاز به دیتای کمتری نسبت به یه بازی جهان باز که شما در هر لحظه هرجا بخواید میتونید برید، داره.
برداشت من درسته یا کلا بازیها کاملا شبیه استریم یه ویدیو میمونه. یعنی فرقی نداره شما CHESS 3D آنلاین استریم بازی کنید یا مثلا GTA رو؟؟؟
اگر کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم به اشتراک بزاره
دقیقا همون چیزی که خودت گفتی فرقی نداره چه چیزی داری استریم میکنی بسته به رنگ بندی تصویر سرعت حرکت دوربین بیت ریت ویدئو دریافتی تغییر میکنه و خوب ماکسیموم چیزی که اعلام کردن 35 مگابیت ـه
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
4,422
7,162
نام
ehsan
من یه چیزی رو متوجه نمیشم.
این روش دقیقا مثل اینه که وقتی دارید بازی میکنید انگار دارید از یوتوب ویدیو نگاه می کنید؟
قاعدتا نباید اینطوری نباشه. میزان مورد نیاز دیتای اینترنت و کیفیتش برای هربازی باید متفاوت باشه. مثلا یه بازی خطی که پلیر باید از نقطه A به B بره قطعا نیاز به دیتای کمتری نسبت به یه بازی جهان باز که شما در هر لحظه هرجا بخواید میتونید برید، داره.
برداشت من درسته یا کلا بازیها کاملا شبیه استریم یه ویدیو میمونه. یعنی فرقی نداره شما CHESS 3D آنلاین استریم بازی کنید یا مثلا GTA رو؟؟؟
اگر کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم به اشتراک بزاره
البته تو استریم شما هر چی تعداد رنگت بالاتر باشه و همینطور تصاویر سریعتر حرکت کنن پهنای باند بیشتری نیاز داری
بهمین خاطر شطرنج راحتتر استریم میشه تا یه بازی مثل GTA ولی تفاوتشون خیلی نیست. در ضمن مثلا یه بازی دو بعدی مثل Rayman شاید پهنای باند بیشتری نسبت به بازیهای سنگین سه بعدی نیاز داشته باشه.
در کل تکنولوژی نمایش تصاویر فرقی با خود یوتیوب نمیکنه. حتی قراره بشه یه ویدئوی یوتیوبی که کسی دیگه آپلود کرده شما بتونی بازی کنی
 
  • Like
Reactions: z2s sas

z2s sas

کاربر سایت
Jun 15, 2008
700
1,127
نام
sas
@LiFE iS 5TrAnG3
@benjohn
پس با این اوصاف میشه گفت مصرف حجم اینترنت به صورت فریم کانت هست
مثلا تو بازی مثل اسپایدر-من که سرعت حرکات و در نتیجه فریم و تصویر زیادتر میشه ما به نت قویتری احیتاج داریم.
البته با توضیحاتی که شما دادید به نظر میرسه اختلاف مصرف دیتا و کیفیت اینترنت در بازی که فریم و جابه جایی کمتری داره نسبت بازی که فریم بیشتری داره (بر اساس ریت ثابت) ، میتونه خیلی زیاد باشه.
 

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
13,451
64,158
نام
∂αнмα
@LiFE iS 5TrAnG3
@benjohn
پس با این اوصاف میشه گفت مصرف حجم اینترنت به صورت فریم کانت هست
مثلا تو بازی مثل اسپایدر-من که سرعت حرکات و در نتیجه فریم و تصویر زیادتر میشه ما به نت قویتری احیتاج داریم.
البته با توضیحاتی که شما دادید به نظر میرسه اختلاف مصرف دیتا و کیفیت اینترنت در بازی که فریم و جابه جایی کمتری داره نسبت بازی که فریم بیشتری داره (بر اساس ریت ثابت) ، میتونه خیلی زیاد باشه.
زیاد فرقی نداره یـ تصویر با رنگ بندی بالا ولی تحرک کم میتونه از یـ تصویر با تحرک بالا ولی رنگ بندی پایین مصرفش بیشتر باشه شما همین الان با Pot Player یـ ویدئو باز کن Ctrl+F1 بزن ببین مصرف لحظه ای بیت ریتش چجوریه .....
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
7,782
18,308
نام
مازیار
اصلا تمام مسائل مربوط به نت و حجم رو بریزید دور
تمام مشکل استریم و این سرویس ها اینپوت لگه! بازی کردن باهاش فاجعه از آب در میاد
 

mortezaall

کاربر سایت
Jun 16, 2015
496
1,192
نام
مرتضی
سرویس 4G از سر 8K هم زیاد دیگه 5G بماند دارم میگم نت موبایل کلا خیلی گرون تره نسبت به بقیه نت ها و خوب محدودیت حجمی هم داره 5G هم بیاد یهو معجزه نمیشه که این محدودیت حجم برطرف بشه


دقیقا همون چیزی که خودت گفتی فرقی نداره چه چیزی داری استریم میکنی بسته به رنگ بندی تصویر سرعت حرکت دوربین بیت ریت ویدئو دریافتی تغییر میکنه و خوب ماکسیموم چیزی که اعلام کردن 35 مگابیت ـه
اون که 4g برای 8کی هم خوبه فقط تو حالت پایلوت هست وگرنه نهایت توان 5جی هم شاید 60 فریم با 4کی باشه
شاید اینجا اتفاق نیفته ولی احتمالا با توجه همین حجم مصرفی وحشتناک تو مناطقی که سرور های اصلی وجود دارند ، اپراتور ها دیتا رو مستقیما از خود سرور ها عبور بدن تا هزینه سنگینی گرفتار کاربر نشه
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
7,782
18,308
نام
مازیار
رییس وارنر برادرز اولین واکنشی که منتظرش بودم رو نشون داد ! گفته که پردازش ابری خیلی هم خوبه ، ولی نباید فقط به صورت اشتراکی ارائه بشه و باید شرایطی باشه که بازی ها جداگانه هم به فروش برن !

از همون روز اول من گفتم اگه قراره سیستم اشتراکی آینده گیمینگ باشه یعنی مرگ بازی های aaa
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
4,422
7,162
نام
ehsan
رییس وارنر برادرز اولین واکنشی که منتظرش بودم رو نشون داد ! گفته که پردازش ابری خیلی هم خوبه ، ولی نباید فقط به صورت اشتراکی ارائه بشه و باید شرایطی باشه که بازی ها جداگانه هم به فروش برن !

از همون روز اول من گفتم اگه قراره سیستم اشتراکی آینده گیمینگ باشه یعنی مرگ بازی های aaa
البته تو سیستم گوگل که شما باید بازی رو بخری اون حق اشتراک رو برای پردازش بازی میپردازی و احیانا چند تا بازی کوچکتر. البته این بحثو قبلا هم داشتیم که با ماهی ده دلار کسی نمیاد به شما ویچر و سایبرپانک و رددد بده ولی خوب برخی فعلا باورشون نمیشه
 
  • Haha
Reactions: vaan 2

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟