جزئیات تازه از بخش Multiplayer عنوان Tomb Raider

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
tombrasos.jpg

جزئیات تازه از بخش Multiplayer عنوان Tomb Raider

به تازگی اطلاعات جدیدی از بخش چند نفره عنوان Tomb Raider منتشر گردیده، که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.


بخش Multiplayer بازی Tomb Raider

بخش Multiplayer عنوان Tomb Raider شامل رویارویی گروه بومی های جزیره در مقابل بازماندگانی خواهد بود که از حادثه غرق شدن کشتی زنده مانده اند، و در برخی مناطق مخاطره آمیز این جزیره اتفاق می افتد. در این بخش بازیکنان از مهارت های شکار و پیمایش مسیر ها که در قسمت تک نفره به دست آورده اند، استفاده خواهند کرد. علاوه بر آن به بارگذاری تله های مختلف برای سرعت بخشیدن به روند مبارزات در قسمت هایی از بخش تقابل رو در روی بازی خواهند پرداخت.


بخشی از اصول کلیدی طراحی این بخش، شامل اکتشاف در برخی ویژگی های بخش تکنفره بازی، ولی از یک دید متفاوت خواهد بود. از این عناصر می توان به مواردی همچون بقا و زنده ماندن گروهی، پیمایش مسیر ها و استقامت، شخصیت هایی که در جزیره حضور دارند، سلاح های آنها، نقاط مخاطره آمیز جزیره که در سرتاسر بخش Multiplayer شاهد آنها خواهیم بود، اشاره کرد.

Darrell Gallagher رییس این استودیو در این باره می گوید:
" از نظر من بخش Multiplayer باید در بازی جای می گرفت و بایستی هم به یک بخش لذت بخش تبدیل می شد. ما به سختی تلاش کردیم تا بخش Multiplayer با بخش تکنفره و مضامین اصلیش کاملا هم راستا و یکپارچه باشد. ما هزاران بار بخش Multiplayer را بازی و تست کردیم، و باید به شما اعلام کنم که این بخش خیلی خوب از آب در آمده و گیمر ها از آن لذت خواهند برد. و اکنون ما لحظه شماری می کنیم تا Tomb Raider را به دست گیمرها برسد و در ماه مارچ آنها بتوانند خودشان، به شخصه آن را تجربه کنند. "

شخصیت های قابل بازی


اسامی شخصیت های تیم بومی های جزیره (Scavengers) که به Solarii نیز معروف اند.
Mathias، Vlad، Fixer، و Creeper ( و اسامی دیگری که در آینده اعلام خواهند شد)

اسامی تیم بازماندگان (Survivors)
Grim، Jonah، Liam، Alex، Samantha، Roth، و سایر خدمه کشتی که در آینده اسامی بیشتری از آنها منتشر خواهد شد.



بخش Team Deathmatch
جزئیات این بخش:
در این بخش شاهد این خواهیم بود که گروه بازماندگان کشتی که به تازگی توانسته اند خودشان را از مرگ نجات داده و به خشکی برسانند، با Solarii هایی مواجه خواهند شد که قصد نابودی آنها را دارند. این بخش گروهی، از دو تیم که هریک می توانند تا 4 عضو را دارا باشند، پشتیبانی خواهد کرد.

شرط پیروزی در این بخش:
اولین تیمی که بتواند 25 نفر افراد تیم مقابل را از پای در بیاورد برنده خواهد شد، در غیر این صورت تیمی برنده خواهد بود که تا اتمام زمان مبارزه، بیشترین تعداد از افراد حریف را کشته باشد.

بخش Rescue:
جزئیات این بخش:
تعدادی از هم تیمی های گروه بازماندگان مجروح شده و نیاز به درمان دارند. یک سری از تجهیزات پزشکی هم درون محیط این مراحل پراکنده شده است. تیم بازماندگان بایستی به پیدا کردن و بازگرداندن این بسته بپردازند( Capture the Flag) و آن منطقه را به تصرف خود درآورند؛ و این در حالیست که تیم Solarii سعی دارد تا آنها را از دست یابی به این بسته ها باز دارد.

شرط پیروزی در این بخش:
تیم بازماندگان موفق به جمع آوری و بازگشت 5 بسته سلامتی بشوند یا این که تیم Solarii بتواند 20 نفر از بازماندگان را از بین ببرند.


برخی عناصر گیم پلی بخش Multiplayer:
مراحل این بخش آیتم هایی را درخود گنجانده است که هر دو تیم می توانند با بهره گیری از آنها به تیم حریف صدمه زده، آنها را به دام انداخته و یا این که بکشند.
در پایین تعدادی از این عناصر را خواهیم دید ( که البته همه آنها نخواهد بود):

پیمایش (Traversal):
یکی از تفاوت های کلیدی که بین این دو گروه وجود دارد، حضور یک قابلیت به نام Ascender است. این قابلیت که تنها تیم Solarii از آن بهره مند است، موجب این می شود که این گروه با سرعت بیشتری مسیرهای نقشه را طی کند و بازماندگان را گیر بیاندازد. اغلب اوقات تیم Solarii مراحل را از نقاط مرتفع آغاز می کنند و به واسطه Ascender می توانند به سرعت در مناطق مهم نقشه حضور پیدا کنند.


تله میخ دار (Spike Trap):
در برخی مراحل یک سری اهرم خاص وجود دارند که اگر آنها بکشید و با زدن دگمه X یک سری سیم کششی در آن مطقه فعال می شوند که هر بازیکنی که از آنها عبور کند، Spike Trap فعال شده و فرد کشته خواهد شد.

به دام انداختن با طناب (Snare Trap):
برخی مراحل دارای یک سری تله های کمند شکل هستند. هر بازیکن می تواند با فشردن X آن را فعال کند، و به دنبال آن این تله برای هر فردی بجز هم تیمی هایتان مسلح خواهد شد. با گرفتار شدن در این تله بازیکن همراه با هفت تیرش به شکل وارونه در هوا معلق خواهد شد، اما او هنوز می تواند شلیک کند و اگر طنابی را که از آن آویزان است را هدف گرفته و به آن شلیک کند، می تواند خود را از این دام رها کند.

tombraror.jpg




سقوط صخره ها (Rockfall Trap):
در بازی یک سری صخره های سست وجود دارد که در صورتی که به آنها شلیک کنید، سقوط کرده و موجب مرگ تمام بازیکنانی که در زیرش باشند خواهد شد.

موانعی که با Shotgun باز می شوند (Shotgun Barrier):
در چندین مرحله با موانعی مواجه می شوید که تنها به واسطه شلیک با Shotgun می توانید آنها را از میان برداشته و مسیرتان را باز کنید.

تیربار (Turret):
برخی مراحل دارای تیربار می باشند، وقتی نزدیک آنها شدید کافیست دگمه X را فشرده و کنترل آن را بدست بگیرید و به هدف گیری وتیراندازی بردازید. تیربارها دارای تیر بی نهایت هستند، ولی ممکن است بیش از حد داغ کنند. زمانی که داغ شدند می بایست مدتی صبر کرده تا خنک شده و مجددا قابل استفاده شوند.

دکل برق آسا (Lightning Rod):
مراحلی که در ساحل اتفاق می افتند، قابلیت فعال سازی این تله را دارا می باشند. کافیست کلید X را فشار دهید تا فعال شوند و زمانی که فعال شدند آیکن مسلح بودنشان برای سایر هم تیمی هایتان نمایش داده شده و آنها از این موضوع با خبر خواهند شد. زمانی که یکی از افراد دشمن وارد محدوده تیررس آن شود، تله فعال شده و تمام بازیکنانی که در تیررس آن باشند، با یک برق گرفتگی شدید کشته خواهند شد.


Tomb Raider در ماه مارچ برای PC، PlayStation 3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد.







منبع
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,076
نام
مــاکــان
گرچه جذابه اما بنظرم اين موارد زياد با المان هاي بازي تناسب نداره!
این حرفهارو وقتی مولتی Uncharted 2 تائید شد هم میشنیدیم اما همه دیدن که چقدر قوی بود.نمیگم اینم قوی میشه اما تا نیومده یا تریلری ازش ندیدیم که نمیشه اظهار نظر کرد.هنوز خیلی زوده برا این حرفها.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
25 نفر بکشن تیم برنده می شه؟
خوب خیلی خوبه اگه اینجوری باشه ، یعنی دیگه شاهد این نیستیم که یه نفر پیدا بشه از اول تا آخر راه بره همش بکشه :>
خوبه خوبه:)
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,823
نام
نـــــــویـــــــــد
خوشمان آمد . این خبر + اون خبر که آنلاین پس نمیخواد بسیار مفید و شادی آفرین بودن :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر