جزئیات بیشتری از نسخه ی جدید HITMAN در سال 2015 منتشر خواهد شد

BOBBY ROODE

کاربر سایت
نسخه جدید HITMAN امشب در کنفرانس Square Enix رسما معرفی میشود !

جزئیات بیشتری از نسخه ی جدید HITMAN در سال 2015 منتشر خواهد شد


تویــ تر رسمی سری هیتمن


qwj_1-11-2015-7-47-23-pm.png





طبق صحبت های رایج

نسخه ی بعدی به احتمال زیاد فقط برای PC / XB1 / PS4 منتشر خواهد شد و ممکنه برای نسل هفت منتشر نشه

این نسخه مپ های بسیار بزرگ تری رو خواهد داشت

و . . . .



خوب حالا که جزئیات بیشتری در دست رس نیست !!

از نسخه ی قبلی راضی بودین ؟!

انتظارات شما از نسخه ی بعدی چیست ؟!

..... ؟!!!


-----------------------------------------------------------

ویرایش 6/16/2015
od9l_capture-ds1-670x295-constrain.png


Square Enix Announces Hitman
 
آخرین ویرایش:
Hitman یکی از اون بازیهایی هستش که هر سری بهتر و جدیدتر میشه، یکبار هم نشده بشینم بعد از 5 قسمت بازی کردن بگم: Been there, done that! این یه شاهکار حساب میشه توی صنعت بازی که بهترین Squeal ها حداقل 80% همون نسخه قبلی هستن....
Absolution هم عالی بود، به شدت در انتظار یه Hitman جدید!

- - -ویرایش - - -

نسخه قبلی عالی بود و یه ویژگی اصلی داشت، برخلاف بازی های دیگه مثل Tomb Raider اصل خودش رو از یاد نبرده بود و هنوز هم یه هیتمن اصیل بود!!
واقعا باید به IO به خاطر این کارش تبریک گفت!

موافقم کاملا، نمی دونم چرا بچه ها اینقدر با این بازی مخالفت میکنن.
 
البته توجه داشته باشید که رو مد ایزی و نرمال هوش مصنوعی دشمن ها خنگه :| :دی
وگرنه جرات داشته باشید رو مد های سخت برید جلوی گارد ها ببینید چکارتون میکنن :-"
این که بعضی از گیمر های حرفه ای (:دی) رو مد easy بازی کنن و به هوش مصنوعی ایراد بگیرن خیلی خفنه :-"
 
نسخه قبلی فقط کات سیناش عالی بود :d . اگه چند بار دیگه ام غیر از اون دو باری که Hitman: Blood Money رو تموم کردم دوباره بخوام برم ، بازم لذت بخشه برام ، ولی نسخه جدید رو بعد چندین مرحله فقط میخواستم تموم شه کات سین ببینم :d . نمیدونم از چیه این نسخه دفاع میکنید .
 
من نسخه های قبلیشو بازی نکرده بودم ولی absolution رو بازی کردم و خوشم اومد. گیم پلی نرم، داستان خوب، مخفیکاری زیبا، مراحل جالب. در کل خوشم اومد.
منتظرشم
 
بازی قبلی خوب بود به نظرم.
کاری هم با نسخه های قبلش ندارم، اونا رو خیلی وقته پیش بازی کردم یادم نمیاد چطور بودن ولی این بازی آخر به من حال داد :دی
 
اتفاقا تعویض لباسش خیلی جالب شده بود.

مثلا اگه شما لباس یه بادیگارد رو بپوشی، نگهبان یا Security شمارو تشخیص نمیداد ولی بادیگارد های دیگه تشخیصتون میدادن!
اونوقت تموم پلیسای یه شهر بزرگ(اگه درست یادم باشه نیویورک)همدیگه رو میشناسن؟یا وقتی ۴۷ لباسی پوشیده که صورتش رو ماسک پوشونده بود و کلاه هم داشت چطوری بقیه میشناختنش؟یا مرحله اول رو مثال میزنم عمارت کلا یک آشپز داره چطوری بادیگارد ها همدیگرو میشناسند ولی یه نفرشون هم آشپز رو نمیشناسه؟سیستم جدید لباس ها میتونست خیلی خوب باشه ولی به هیچ وجه کامل نبود.
 
Hitman یکی از اون بازیهایی هستش که هر سری بهتر و جدیدتر میشه، یکبار هم نشده بشینم بعد از 5 قسمت بازی کردن بگم: Been there, done that! این یه شاهکار حساب میشه توی صنعت بازی که بهترین Squeal ها حداقل 80% همون نسخه قبلی هستن....
Absolution هم عالی بود، به شدت در انتظار یه Hitman جدید!

- - -ویرایش - - -



موافقم کاملا، نمی دونم چرا بچه ها اینقدر با این بازی مخالفت میکنن.

نسخه قبلی عالی بود و معتاد کننده نسخه بعدی مشابهش باشه خوبه

البته توجه داشته باشید که رو مد ایزی و نرمال هوش مصنوعی دشمن ها خنگه :| :دی
وگرنه جرات داشته باشید رو مد های سخت برید جلوی گارد ها ببینید چکارتون میکنن :-"
این که بعضی از گیمر های حرفه ای (:دی) رو مد easy بازی کنن و به هوش مصنوعی ایراد بگیرن خیلی خفنه :-"

نسخه قبلی عالی بود و یه ویژگی اصلی داشت، برخلاف بازی های دیگه مثل Tomb Raider اصل خودش رو از یاد نبرده بود و هنوز هم یه هیتمن اصیل بود!!
واقعا باید به IO به خاطر این کارش تبریک گفت!






یا کلاً شما HITMAN نمونید چی بود و چی شد یا اینکه ما noob هستیم باید بازنشسته شیمو میدونو بدیم به شما حرفه ای ها من موندم وجه اشتراک HITMAN با Tomb Raider چیه آخه !!!!
ما که بیاد گذشته Professional: Purist زدیم شما رو نمیدونم. هوش مصنوعی اصلاً جالب تبود منضورم اینکه غیر طبیعی عمل میکرد . هوش مصنوعی واسه کسی HITMAN بازی کرده باشه منظورم سری های قبلو
میفهمن منظورم چیه چون اصول خودشو داره از اصول بری هیچکس کاری به کارت نداره.
HITMAN مثل CALL نیست یعنی نبود که بکش برو جلو چیزی که بازیو متمایز میکرد با CALL این بود gameplay جوری طراحی شده بود که تاکید بر حداقل کشتن داشت و SILENT بودن .یعنی خیلی مراحل بود که غیر از پیدا کردن راه مخفی نمیتونستی کاری کنی و بزنی تو دل دشمن (واسه همین خاطر بود اون قدیماااا کسی زیاد با HITMAN حال نمیکرد خیلی محدود کسایی بودن که سراغش میرفتن بخاطر سختی های زیبا مراحل انگار تو MAZE بودی و همین سختیاش بود که باعث میشد تو ذهن موندگار شه من تک تک مراحل HITMAN code name 47 تو ذهنمه ولی نمیدونم چرا هیچی از Absolution یادم نی

Absolution نه داستان داشت نه MAP حتی HITMAN code name 47 که ماله 15 ساله پیشه map هاش بزرگتر و زیبا تره و اینکه بازی شباهتهای زیادی با CALL داشت برای همینه نمره خوبی گرفت و مخاطب زیاد جذب کرد
کلاً پر ضعف بود
 
یا کلاً شما HITMAN نمونید چی بود و چی شد یا اینکه ما noob هستیم باید بازنشسته شیمو میدونو بدیم به شما حرفه ای ها من موندم وجه اشتراک HITMAN با Tomb Raider چیه آخه !!!!
ما که بیاد گذشته Professional: Purist زدیم شما رو نمیدونم. هوش مصنوعی اصلاً جالب تبود منضورم اینکه غیر طبیعی عمل میکرد . هوش مصنوعی واسه کسی HITMAN بازی کرده باشه منظورم سری های قبلو
میفهمن منظورم چیه چون اصول خودشو داره از اصول بری هیچکس کاری به کارت نداره.
HITMAN مثل CALL نیست یعنی نبود که بکش برو جلو چیزی که بازیو متمایز میکرد با CALL این بود gameplay جوری طراحی شده بود که تاکید بر حداقل کشتن داشت و SILENT بودن .یعنی خیلی مراحل بود که غیر از پیدا کردن راه مخفی نمیتونستی کاری کنی و بزنی تو دل دشمن (واسه همین خاطر بود اون قدیماااا کسی زیاد با HITMAN حال نمیکرد خیلی محدود کسایی بودن که سراغش میرفتن بخاطر سختی های زیبا مراحل انگار تو MAZE بودی و همین سختیاش بود که باعث میشد تو ذهن موندگار شه من تک تک مراحل HITMAN code name 47 تو ذهنمه ولی نمیدونم چرا هیچی از Absolution یادم نی

Absolution نه داستان داشت نه MAP حتی HITMAN code name 47 که ماله 15 ساله پیشه map هاش بزرگتر و زیبا تره و اینکه بازی شباهتهای زیادی با CALL داشت برای همینه نمره خوبی گرفت و مخاطب زیاد جذب کرد
کلاً پر ضعف بود
لول، شما اول منظور من از آوردن اسم توم ریدر رو درک کن بعد بیا نقل قول کن!!!
 
یا کلاً شما HITMAN نمونید چی بود و چی شد یا اینکه ما noob هستیم باید بازنشسته شیمو میدونو بدیم به شما حرفه ای ها من موندم وجه اشتراک HITMAN با Tomb Raider چیه آخه !!!!
ما که بیاد گذشته Professional: Purist زدیم شما رو نمیدونم. هوش مصنوعی اصلاً جالب تبود منضورم اینکه غیر طبیعی عمل میکرد . هوش مصنوعی واسه کسی HITMAN بازی کرده باشه منظورم سری های قبلو
میفهمن منظورم چیه چون اصول خودشو داره از اصول بری هیچکس کاری به کارت نداره.
HITMAN مثل CALL نیست یعنی نبود که بکش برو جلو چیزی که بازیو متمایز میکرد با CALL این بود gameplay جوری طراحی شده بود که تاکید بر حداقل کشتن داشت و SILENT بودن .یعنی خیلی مراحل بود که غیر از پیدا کردن راه مخفی نمیتونستی کاری کنی و بزنی تو دل دشمن (واسه همین خاطر بود اون قدیماااا کسی زیاد با HITMAN حال نمیکرد خیلی محدود کسایی بودن که سراغش میرفتن بخاطر سختی های زیبا مراحل انگار تو MAZE بودی و همین سختیاش بود که باعث میشد تو ذهن موندگار شه من تک تک مراحل HITMAN code name 47 تو ذهنمه ولی نمیدونم چرا هیچی از Absolution یادم نی

Absolution نه داستان داشت نه MAP حتی HITMAN code name 47 که ماله 15 ساله پیشه map هاش بزرگتر و زیبا تره و اینکه بازی شباهتهای زیادی با CALL داشت برای همینه نمره خوبی گرفت و مخاطب زیاد جذب کرد
کلاً پر ضعف بود
متاش خیلی بالا نشد :d

من تا حدودی باهات موافقم هیچی هیتمن های قبلی نمیشه ولی خب نسخه قبل کلا بازی خیلی خوبی بود اما هیتمن خوبی نبود :d منکه باهاش خیلی حال کردم به هر حال ....

البته بازی یکمی هم زیادی اسون بود هیتمن های قبلی دهن ادم اسفالت میشد :|:d

امیدوارم هیتمن جدید در حد و اندازه ی قبلیا باشه
 
لول، شما اول منظور من از آوردن اسم توم ریدر رو درک کن بعد بیا نقل قول کن!!!
شما منظورمو از نقل قول نفهمیدی بنظرم یا شاید بنظر خودت منظورت خیلی پیچیده بوده . بعد اون حرفت اومدی میگی اصیله دیدم کله پستت جالبه گفتم یه نقلی ازش بزنیم حالا یادم رفت در مورد اصالتشم نقل کنم بیخیال بماند
اخه این سبکش چیه اون سبکش چیه
مثل اینه که من بیام یه نوع گل رو با باقلا مقایسه کنم بگم این گل مثل اون باقلا آفت نزده
اگرم یه روزی بخوایم اصیل بودنشو بسنجیم با SC مقایسه میکنیم که یکمی هم سبکن
 
یا کلاً شما HITMAN نمونید چی بود و چی شد یا اینکه ما noob هستیم باید بازنشسته شیمو میدونو بدیم به شما حرفه ای ها من موندم وجه اشتراک HITMAN با Tomb Raider چیه آخه !!!!
ما که بیاد گذشته Professional: Purist زدیم شما رو نمیدونم. هوش مصنوعی اصلاً جالب تبود منضورم اینکه غیر طبیعی عمل میکرد . هوش مصنوعی واسه کسی HITMAN بازی کرده باشه منظورم سری های قبلو
میفهمن منظورم چیه چون اصول خودشو داره از اصول بری هیچکس کاری به کارت نداره.
HITMAN مثل CALL نیست یعنی نبود که بکش برو جلو چیزی که بازیو متمایز میکرد با CALL این بود gameplay جوری طراحی شده بود که تاکید بر حداقل کشتن داشت و SILENT بودن .یعنی خیلی مراحل بود که غیر از پیدا کردن راه مخفی نمیتونستی کاری کنی و بزنی تو دل دشمن (واسه همین خاطر بود اون قدیماااا کسی زیاد با HITMAN حال نمیکرد خیلی محدود کسایی بودن که سراغش میرفتن بخاطر سختی های زیبا مراحل انگار تو MAZE بودی و همین سختیاش بود که باعث میشد تو ذهن موندگار شه من تک تک مراحل HITMAN code name 47 تو ذهنمه ولی نمیدونم چرا هیچی از Absolution یادم نی

Absolution نه داستان داشت نه MAP حتی HITMAN code name 47 که ماله 15 ساله پیشه map هاش بزرگتر و زیبا تره و اینکه بازی شباهتهای زیادی با CALL داشت برای همینه نمره خوبی گرفت و مخاطب زیاد جذب کرد
کلاً پر ضعف بود
برا من مهم نیست هیتمن چی بود و چی شد برای من این مهمه که از نسخه قبلی لذت بردم و خوشم اومد
 
چیزی که مسلمه اینه که بازی های قدیمی اکثرا دارن به سمت اکشن تر شدن میرن الان مثال بارزش هم همین SC و هیتمن خودمون سبک جفتشون مخفی کاریه ولی الان میبینیم که هر دو خطی شدن فقط و فقط به خاطر بالاتر رفتن فروش بازیشون ....
 
شما منظورمو از نقل قول نفهمیدی بنظرم یا شاید بنظر خودت منظورت خیلی پیچیده بوده . بعد اون حرفت اومدی میگی اصیله دیدم کله پستت جالبه گفتم یه نقلی ازش بزنیم حالا یادم رفت در مورد اصالتشم نقل کنم بیخیال بماند
اخه این سبکش چیه اون سبکش چیه
مثل اینه که من بیام یه نوع گل رو با باقلا مقایسه کنم بگم این گل مثل اون باقلا آفت نزده
اگرم یه روزی بخوایم اصیل بودنشو بسنجیم با SC مقایسه میکنیم که یکمی هم سبکن
دوست عزیز مقایسه نکرده که!!

یه تشبیه انجام داده. گفته همون بلایی که تام رایدر سر اصالتش آورد هیتمن داره سر اصالتش میاره. دو هزاریت خیلی کجه ها.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or