جزئیاتی از Skyrim

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
skyrimtesv-aug-280x80.jpg

Bethesda تایید کرد که در Skyrim، سلاح‌ها و زره‌های شما خاصیت فرسایشی ندارند و بنابراین نیاز نیست تا پول خود را برای تعمیر آن‌ها هزینه کنید.

در عوض در این بازی شما می‌توانید سلاح‌ها و زره‌ها را بدست خودتان بسازید و سپس آن‌ها را بتدریج در طول بازی آپگرید کرده و قوی‌تر کنید.

و اما یکی از مواردی که در Skyrim به چشم می‌خورد این است که این بازی نسبت به بازی‌های دیگر Bethesda بر روی X360، از کیفیت بصری و گرافیک بالاتری برخوردار است. Todd Howard در این باره می‌گوید:

" ما تقریبا تمام اسلوب گرافیکی و گیم‌پلی بازی را بازنویسی کردیم و از سیستم‌های جدیدی برای طراحی صورت و منو‌های بازی استفاده نمودیم. وقتی پروژه Fallout 3 را به پایان رساندیم، می‌دانستیم که هنوز کار‌هایی زیادی می‌توانستیم انجام دهیم تا از قدرت این کنسول به نحو احسن استفاده کنیم. و حالا جزییات بی‌شماری در بازی داریم، از قاشق و چنگال و تمشک گرفته تا کوه‌ها و اژدها و ...".

" ما می‌خواستیم تمام این‌ها را بصورت همزمان بر روی صفحه نمایش داشته باشیم که چالش‌ برانگیزترین قسمت کار بود اما به خوبی نتیجه داد".

وی در پایان از حمایت بازیباز‌ها نسبت به بازی‌های Bethesda قدردانی کرد.

بازی در 11 نوامبر( 20 آبان‌ماه) بر روی PS3، X360 و PC منتشر خواهد شد.

Source
 

leonk13

کاربر سایت
Sep 8, 2009
2,151
نام
سجاد
واقعی بودن که آره خیلی خوب بود اما اینجا مثله اینکه اصلا اسلحه به ریپیر نمیرسه یا یک کاری کردن که نیاز نباشه چون گفته :

In Skyrim, players will craft weapons and armor and improve them in the game, so there is no longer the need to have them repaired
وقتی هم میتونی اسلحت رو قوی کنی چه نیازی به ریپیر داره؟!

خب این 2 تا جدا از هم هستن، حتی مثلا سلاح میتونه یه قسمت واسه لول آپ کردن استقامتش داشته باشه تا دیرتر فرسوده بشه. در کل کم کاری کردن و بهونه الکی براش آوردن... . البته کم کاری هم نمیشه گفت آخه ! همون نوب پسند تر کردن بگیم بهتره که این آدم رو بیشتر عصبی تر میکنه.... .
 
  • Like
Reactions: .:Soheil:.

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
834
نام
شایان
خب این 2 تا جدا از هم هستن، حتی مثلا سلاح میتونه یه قسمت واسه لول آپ کردن استقامتش داشته باشه تا دیرتر فرسوده بشه. در کل کم کاری کردن و بهونه الکی براش آوردن... . البته کم کاری هم نمیشه گفت آخه ! همون نوب پسند تر کردن بگیم بهتره که این آدم رو بیشتر عصبی تر میکنه.... .

آخه تنوع اسلحه همیشه زیاد بوده تویه این بازی + قیمت Repair جدا زیاد بودن در حد و اندازه های بعضی از سلاح ها بود. حالا اومدن improve و Craft کردن رو اضافه کردن که اگه فکرشو بکنی تویه بازی ای که پول در آوردن خیلی سخته بخوای Repair هم با این 2 تا قاطی کنی خیلی سخت میشه. به نظره من که خوب کاری کردن چون همه چیز با هم رو نمیشه جا داد. کم کاری که اصلا نمیشه گفت ، نوب پسند هم بدتر!!! TES و نوب پسند و 300 ساعت گیم پلی!!! غیر ممکنه.
 

*Mohamad*

کاربر سایت
Aug 5, 2011
321
نام
Mohamad
با کدوم استدلالی Repair رو حذف کردن ؟)x بازی آسون بشه خوب بفروشه ؟
پاکش کردن چون کسی مثله من حال نداره پول جمع کنه بده زره بعد خراب شه بندازه دور;) من که کلا از بازی RPG سبک قدیمی(نه جدید)خوشم نمیاد و این رو نمیخرم و وقتی هم که شنیدم ه.م.ج.ن.س بازی تو بازی هست کلا قید خرید این رو زدم:)
 

A.T.HELLBOY

کاربر سایت
Aug 20, 2009
2,362
نام
علیرضا
پاکش کردن چون کسی مثله من حال نداره پول جمع کنه بده زره بعد خراب شه بندازه دور;) من که کلا از بازی RPG سبک قدیمی(نه جدید)خوشم نمیاد و این رو نمیخرم و وقتی هم که شنیدم ه.م.ج.ن.س بازی تو بازی هست کلا قید خرید این رو زدم:)

در کا اگر Repair بود فازش بیشتر بود !!:D
خوب هـــــــم جـنس بازی نکن !! مجبوری !!؟؟:|
اما روز به روز داره علاقم بهش بیشتر میشه :D
 

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
834
نام
شایان
میشه الان اون لیستی که از ساده بودن بازی تهیه کردید نشون بدین؟!
چون من هرچی فکر میکنم نمی تونم درک کنم. هر کسی که اسم TES رو میشنوه نا خوداگاه یک سال از زندگیش جلو چشاش میاد.
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
ساده سازی کجا بود؟ کنسولیزه چیه؟ اینا همش کم کاری تیم سازنده هست و الا هیچ ربطی به این مسایل نداره. هیچ کس بدش نمیاد که حس کنه وقتی شمشیر می کشه نباید مثل دیوونه ها به در و دیوار بکوبه و خرابش کنه و بعد مجبور شه کلی هزینه ریپیر کنه و یا اینکه حس کنه که مثل دنیای واقعی سلاح ها توی بازی کند میشن و یا می شکنن و نیاز به تعمیر دارن. این خودش کلی به لذت بازی اضافه می کنه و نه به کسی فشار وارد میشه و نه اعصاب کسی رو خورد می کنه.
آخه تنوع اسلحه همیشه زیاد بوده تویه این بازی + قیمت Repair جدا زیاد بودن در حد و اندازه های بعضی از سلاح ها بود. حالا اومدن improve و Craft کردن رو اضافه کردن که اگه فکرشو بکنی تویه بازی ای که پول در آوردن خیلی سخته بخوای Repair هم با این 2 تا قاطی کنی خیلی سخت میشه. به نظره من که خوب کاری کردن چون همه چیز با هم رو نمیشه جا داد. کم کاری که اصلا نمیشه گفت ، نوب پسند هم بدتر!!! TES و نوب پسند و 300 ساعت گیم پلی!!! غیر ممکنه.
این خاصیت از قبل هم توی بازی های RPG بوده و کار شاقی نیست که بخوایم بگیم سخته و کمر درد می گیرن اگه بخوان این دو تا قابلیت رو باهم تو بازی اعمال کنن. اگه گرون بود خوب ارزون ترش کنن که البته من مشکلی نداشتم نمی دونم شما چطور می گی گرون بوده ولی نه اینکه به کل حذفش کنن! مگه همین دیمون سولز نبود که هم شخصیت بازی آپگرید می شد و هم سلاح ها و هم مجیک ها و در کنار همه اینها و کلی چیز میز دیگه سلاح ها هم آپگرید می شد. حالا جالب اینجاست که این بازی با وجود کنسولی بودنش آپگرید کردن سلاح هاش هم روش خاصی داشت و همیشه نمی شد با XP آپگریدشون کرد بلکه باید یه سری وسایل رو جمع می کردی تا می تونستی یه سلاح رو آپگرید کنی.
فقط حیف که بازی سختی بود و الا به نظرم یکی از بهترین RPG های این نسل و یا حتی تاریخ بازی های رایانه ای بود. من مطمئنم این بازی یه بازی خوب و عالی میشه ولی امیدوارم که در آینده دیگه خبری مبنی بر حذف یکی دیگه از قابلیت های معمول بازی ها RPG از این بازی منتشر نشه
 
آخرین ویرایش:

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
834
نام
شایان
ساده سازی کجا بود؟ کنسولیزه چیه؟ اینا همش کم کاری تیم سازنده هست و الا هیچ ربطی به این مسایل نداره. هیچ کس بدش نمیاد که حس کنه وقتی شمشیر می کشه نباید مثل دیوونه ها به در و دیوار بکوبه و خرابش کنه و بعد مجبور شه کلی هزینه ریپیر کنه و یا اینکه حس کنه که مثل دنیای واقعی سلاح ها توی بازی کند میشن و یا می شکنن و نیاز به تعمیر دارن. این خودش کلی به لذت بازی اضافه می کنه و نه به کسی فشار وارد میشه و نه اعصاب کسی رو خورد می کنه. این خاصیت از قبل هم توی بازی های RPG بوده و کار شاقی نیست که بخوایم بگیم سخته و کمر درد می گیرن اگه بخوان این دو تا قابلیت رو باهم تو بازی اعمال کنن. اگه گرون بود خوب ارزون ترش کنن که البته من مشکلی نداشتم نمی دونم شما چطور می گی گرون بوده ولی نه اینکه به کل حذفش کنن! مگه همین دیمون سولز نبود که هم شخصیت بازی آپگرید می شد و هم سلاح ها و هم مجیک ها و در کنار همه اینها و کلی چیز میز دیگه سلاح ها هم آپگرید می شد. حالا جالب اینجاست که این بازی با وجود کنسولی بودنش آپگرید کردن سلاح هاش هم روش خاصی داشت و همیشه نمی شد با XP آپگریدشون کرد بلکه باید یه سری وسایل رو جمع می کردی تا می تونستی یه سلاح رو آپگرید کنی. فقط حیف که بازی سختی بود و الا به نظرم یکی از بهترین RPG های این نسل و یا حتی تاریخ بازی های رایانه ای بود. من مطمئنم این بازی یه بازی خوب و عالی میشه ولی امیدوارم که در آینده دیگه خبری مبنی بر حذف یکی دیگه از قابلیت های معمول بازی ها RPG از این بازی منتشر نشه
تا حدودی قبول دارم که Repair اثری مفیدی تویه بازی داره اما خیلی بازی ها این قابلیت رو ندارند و همچنین جزو بهترین ها هستند مثله Dragon Age و Witcher و ... و اینکه بگیم بازی واقعی میشه یکم عجیبه چون کلا بازی اساسا تخیلی و مطمئنن طرز ساخت شمشیر اونا با واقعیت فرق داره. از این بحث که بگزریم اصلا نمی تونم قبول کنم کم کاریه سازنده ی ! اولا که گزاشتن قابلیت Repair هیچ کاره سنگینی نیست دوما این قابلیت از قبل بوده پس نمیشه گفت کم کاری! سوما بازی 3 یا 4 ساله داره ساخته میشه و شرکت سازنده هم در و پیت نیست یکی از بهترین RPG ساز هایه دنیایه که به شخصه از همه بیش تر قبولش دارم ( با اون 2 تا شاهکار قبلی که هر دو GOTY شدن ( از بعضی سایت ها )) اون Demon Soul هم من خیلی قبولش دارم هرچند که DA به نظرم بهتره ولی به خاطر سختیش قبول دارمش. البته هنوز معلوم نیستش منظور از improve اسلحه چیه!! منظورش Enchantment هست که تویه Oblivion هم بود احتمالا یک چیزی بیشتر از اینایه و جالبه بیش تر بازی هایی که این قابلیت رو دارند دیگه قابلیت Repair ندارند. در ضمن شمشیر رو به در و دیوار میزدی خراب نمیشد :d امتحانش کردم ! در کل موقعی که بازی بیاد باید دلیل اینکارو ببینیم چون این نسخه جدن خیلی پرخرج شده با وجود اینکه Travel ها پولی شده سختیه بازی بسیار بالا رفته.
 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
Bethesda تایید کرد که در Skyrim، سلاح‌ها و زره‌های شما خاصیت فرسایشی ندارند و بنابراین نیاز نیست تا پول خود را برای تعمیر آن‌ها هزینه کنید.
آفرین، بسیار تصمیم درستیه.

واقعا هم هر چی فکر می کنم توی Oblivion این ویژگی فرسوده شدن سلاح ها هیچ چیز جالبی به گیم پلی اضافه نمی کرد. فقط همیشه باید یک عالم چکش سنگین برای تعمیر چیز-میزها همراه خودت حمل می کردی که دردسر بود!

پ.ن:
هیچ کس بدش نمیاد که حس کنه وقتی شمشیر می کشه نباید مثل دیوونه ها به در و دیوار بکوبه و خرابش کنه و بعد مجبور شه کلی هزینه ریپیر کنه و یا اینکه حس کنه که مثل دنیای واقعی سلاح ها توی بازی کند میشن و یا می شکنن و نیاز به تعمیر دارن. این خودش کلی به لذت بازی اضافه می کنه و نه به کسی فشار وارد میشه و نه اعصاب کسی رو خورد می کنه.
اتفاقا من خودم Oblivion که بازی می کردم اعصابم از این قضیه به هم می ریخت، چون همیشه نصف زره ها و آیتم هام خراب بودند و باید تعمیرشون می کردم و هی می رفتم سراغ چکش های Repair یا تعمیرکار ها. اگر تعداد چکش کافی داشتیم (که من همیشه داشتم) تعمیر کردن آیتم ها خیلی گرفتاری و بدبختی نداشت، ولی هی بیخود کلیک اضافه به بازیکن تحمیل می کرد. در ضمن کمتر کسی از اسلحه استفاده بیخودی می کنه، و اصولا این فرسایش فقط شامل اسلحه نبود و تمام آیتم ها توی Oblivion فرسوده می شدند.

به نظر من به احتمال زیاد علت برداشتن این سیستم فیدبک و درخواستی بوده که از خود گیمرها گرفتند، نه کم کاری.
در عوض در این بازی شما می‌توانید سلاح‌ها و زره‌ها را بدست خودتان بسازید و سپس آن‌ها را بتدریج در طول بازی آپگرید کرده و قوی‌تر کنید.
ویژگی یی که از Fallout به Skyrim هدیه شده. اگر به درستی توی بازی تعریف بشه بسیار لذت گیم پلی رو بالا می بره.
و اما یکی از مواردی که در Skyrim به چشم می‌خورد این است که این بازی نسبت به بازی‌های دیگر Bethesda بر روی X360، از کیفیت بصری و گرافیک بالاتری برخوردار است. Todd Howard در این باره می‌گوید:

" ما تقریبا تمام اسلوب گرافیکی و گیم‌پلی بازی را بازنویسی کردیم و از سیستم‌های جدیدی برای طراحی صورت و منو‌های بازی استفاده نمودیم. وقتی پروژه Fallout 3 را به پایان رساندیم، می‌دانستیم که هنوز کار‌هایی زیادی می‌توانستیم انجام دهیم تا از قدرت این کنسول به نحو احسن استفاده کنیم. و حالا جزییات بی‌شماری در بازی داریم، از قاشق و چنگال و تمشک گرفته تا کوه‌ها و اژدها و ...".

" ما می‌خواستیم تمام این‌ها را بصورت همزمان بر روی صفحه نمایش داشته باشیم که چالش‌ برانگیزترین قسمت کار بود اما به خوبی نتیجه داد".
ما که روی PC بازی خواهیم کرد و به احتمال زیاد اون موقع با GTX 560 Ti به استقبالش میریم. در نتیجه نگران چیزی نیستیم!
2zqdf8w.gif


ولی واقعا از روی تریلرهای E3 گرافیکش خیلی بهتر از Oblivion و Fallout به نظر می رسید. یه چیزی که توی Oblivion نبود و خیلی دوست داشتم توی Skyrim اضافه بشه هم همین سیستم مبارزه واقعی تر و خشن تر (همین شمشیر توی شیکم طرف فرو کردن بود و اینا) بود که خوشبختانه با اضافه کردنش به بازی باعث شدند اشک شوق توی چشم های من جمع بشه!
o9yixf2ub5cv8r8mz0k5.gif


فقط یکی بگه این دو ماه و نیم باقی مونده رو چطوری صبر کنیم!
128fs4765852.gif
 
آخرین ویرایش:

LazaR AngeloV

کاربر سایت
Jul 14, 2011
4,702
نام
محمد مهدی
من منتظر Fallout جدیدم که محشره

گفتی Fallout یاد Rage افتادم اصلا هر بازی مثل Fallout باشه من عاشقشم

اون سیستمی که بره تو شکمش و این چیز ها خیلی سخته اگه بخواند هم بازی رو تو 1 دیسک ایکس باکس منتظر کنند هم اینجوری باشه !!
 

hlozeie

کاربر سایت
Sep 25, 2005
180
نام
Hamed
من هم جدا ناراحت شدم ! این که خصوصیات قدیمی یک بازی RPG رو تو بازیی که همه امید RPG بازهای زخم خورده هست حذف شده ببینی دیوونه میشی !
اصلا دوست ندارم دیگه همچین چیزایی تو آینده از این بازی بشنوم !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر