جزئیاتی از DLC جدید Mass Effect 3 با نام Omega

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
Mass_effect_3_omega.jpg

استودیوی BioWare اطلاعاتی پیرامون DLC جدید Mass Effect 3 با نام Omega منتشر کرد.

CVG گزارش داده است که Mass Effect 3: Omega در 27 نوامبر منتشر خواهد شد. Omega در انحصار زمانی کنسول مایکروسافت است و به قیمت 1200 مایکروسافت پوینت، بر روی شبکه Live در دسترس خواهد بود.

در این DLC بازیکنان دوباره به سیاره Omega برمی‌گردند. Aria کرکتر اصلی و قابل بازی در این DLC است و هدف Aria مبارزه برای رهایی ایستگاه از دست نیروهای Cerberus است. در کنار Aria یک شخصیت مونث NPC از نژاد Turian وجود دارد که او را در طول بازی همراهی می‌کند.

BioWare اعلام کرده است که Omega بزرگترین افزونه در کل سری می‌باشد.


می‌توانید ویدیوی مصاحبه راجع به این DLC را در لینک منبع ببینید.

منبع
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,996
نام
آریا
بزرگ ترین DLC سری ME ! چه شود !
من که متاسفانه آخرش هم نتونستم Lair of the Shadow Broker رو کامل بازی کنم و یه تیکه از بازی خراب میشد. ولی به شدت ازش تعریف میکردن و اگه Omega از اون هم بهتر باشه یا در همون سطح باشه ، عالیه !
کاراکتر جدید (Aria جون !)
یه Turian مونث که خیلی توی ME کمیاب هستن ! :D
احتمالآ Adjutant ها هم توی بازی حضور دارن. موجوداتی که توی کمیک Invasion معرفی شدن.

Invasion_Adjutant.jpg


البته شاید هم اینا نباشن. ولی مثل اینکه توی اون مصاحبه میگن دشمن جدید توی بازی وجود داره و بازی هم به وقایع Invasion ارتباط داره ، پس احتمالش زیاده که همینا باشن. توضیحی در مورد Adjutant ها :

Cerberus مسئول به وجود آمدن این موجودات می باشد. آن ها یک کلونی از Adjutant ها در پایگاه تحقیقاتی خود در Avernus Station داشته و از آن ها برای اعمال فشار به Aria T'Loak و تحت اختیار درآوردن Omega استفاده کردند.
در ساختار ژنتیکی Adjutant ها از تکنولوژی Reaper ها استفاده شده و آن ها می توانند قربانی خود را آلوده کنند. به این صورت که هر فرد در اثر تماس با این موجودات ، به سرعت به یکی از آن ها تبدیل می شود. البته Adjutant جدید در ابتدای کار ضعیف بوده و قدرت بدنی کمی دارد ولی بعد از گذشت اندک زمانی ، کدهای ژنتیکی جدید او کامل شده و قدرت نهایی خود را بدست می آورد. تنها راه جلوگیری از تبدیل افراد معمولی به Adjutant ، کشتن افراد آلوده می باشد. هدف اصلی این موجودات ، تبدیل سایر نژادها به Adjutant بوده و برای همین ترجیح می دهند قربانی خود را به صورت سالم به چنگ آورند ، زیرا مرده ها به درد آن ها نمی خورند.

قیمت DLC هم مثل اینکه حتی از LotSB بیشتره و باید چیز عظیمی باشه.
در کل Leviathan که به نظرم DLC خیلی خوبی بود. هم قسمت های جالبی داشت و هم از نظر داستانی چیز جالب و بدرد بخوری بود. امیدوارم این یکی هم همین طور باشه.
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
خدا رو شکر یکمی پوینت مونده برام:d این موجودات بالا اشاره شد چیزای جالبی باید باشن..فقط نحوه جنگیدنشون چطوره؟اسلحه دارن یا چی؟:d
 

BROXIGAR

کاربر سایت
Sep 7, 2009
1,889
نام
سهیل
WoW !!!

فوق العادست . همین که Aria کاراکتر اصلیه ارزش 1200 پوینتو داره !:d

دشمن ها هم همون Adjutant هستن .

قیمت DLC هم مثل اینکه حتی از LotSB بیشتره و باید چیز عظیمی باشه.

البته آریا LotSH هم 1200 پوینت بود !:d که واقعا ارزششو داشت .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر