جدیدترین ساخته Guerrilla Games رونمایی شد

ASHKAN KING

King in The North
کاربر سایت


3ANi9








Guerrilla Games از IP جدید خود،Horizon Zero Dawn، در جریان کنفرانس دیشب سونی در مراسم E3 رونمایی کرد. این نقش آفرینی اکشن که در سال 2016 عرضه خواهد شد شما را در نقش Aloy،یک شکارچی کارآزموده قرار می‌دهد. او در حال کاوش جهانی پرجنب و جوش است که توسط سازه‌های مکانیکی غول‌آسا اشغال شده است.با بازیسنتر همراه باشید.
نگاه کلی :
Horizon Zero Dawn نقش آفرینی اکشن هیجان انگیزی است که توسط استدیوی تحسین شده‌ی Guerrilla Games به صورت انحصاری برای PS4 در حال توسعه است. استدیویی که سری بازی تحسین شده‌ی Killzone را برای اکوسیستم پلی استیشن در گذشته ساخته است. در این بازی در نقش Aloy ظاهر میشوید،یک شکارچی ماهر که در حال کاوش دنیای پرجنب و جوش خود است که توسط سازه‌های غول پیکر مکانیکی که به شباهت به دایناسورها نیستند،اشغال شده است.

ویژگی‌های کلیدی
دنیای آخرالزمانی پرجنب و جوش :این سازها از چگونه بر این سیاره چیزه شده‌اند؟! هدف آنها چیست؟! بر سر تمدن این سرزمین چه آمده است؟!
باید تمام گوشه و کنار این سرزمین را به دقت گشت تا پرده از این رازها و گذشته‌ی این سیاره‌ی غیر زمینی برداشت.

برخورد طبیعت و ماشین‌ها : Horizon Zero Dawn دو ویژگی متصاد را کنار هم قرار می‌دهد،طبیعتی غنی از زیبایی‌ها و تکنولوژی پیشرفته. این همگرایی باعث ایجاد ترکیبی پویا از کند و کاو در بازی و گیم‌پلی شده است.

مبارزه طاقت فرسا با دشمنان : پایه و اساس مبارزات این بازی بر روی سرعت و حیله‌گری Aloy طرح‌ریزی شده است. برای پیروز شدن در برابر اینچنین دشمنان بزرگ و تکنولوژیکی،Aloy باید از زره زره‌ی هوش،دانش و توانایی‌هایش بهره ببرد.

Open World پیشتاز : جزئیات فوق‌العاده جنگل،کوهستان‌های با ابهت و اتمسفری که بازماندگان یک تمدن از بین رفته را یادآور می‌شود به خوبی در منظره‌ای با چرخش وضعیت جوی و روز و شب درآمیخته شده‌اند.




http://gematsu.com/2015/06/guerrilla-games-announces-horizon-ps4
 
آخرین ویرایش:
بازی تمام in-engine بوده و خبری از CGI نبوده تو نمایش دیروزشون
In case people were wondering, trailer was shot all in-engine, no cgi. Happy to have announced! #HorizonZeroDawn
— Michiel v.d. Leeuw (@MvdLeeuwGG) June 16, 2015
"
GG تو اکانت Killzone پرسیده کسی تونسته easter egg بازی Horizon رو تو Shadow Fall پیدا کنه یا نه:d
Did you spot our little Horizon Zero Dawn easter egg in Killzone Shadow Fall? pic.twitter.com/kPFd1LmBbp
— Killzone (@killzone) June 16, 2015
 
فقط داستان و گیمپلی درست و حسابی داشته باشه وگرنه با کله میخوره زمین:d
گیم پلی اش که جالب بود ولی من در مورد داستان زیاد امیدوار نیستم:(
 
از وقتی این بازی معرفی شده حساب دفعاتی که تریلرش رو دیدم از دستم در رفته.

یعنی فال اوت به کنار ( چون قبل از E3 معرفی شد) Horizon zero dawnبهترین نمایش امسال بوده برای من. این رو به عنوان کسی که هم طرفدارff7 هستم و جزو کسانی هستم که تمامی مامورتهای جانبیش رو کامل کردم (کسانی که بازی کردن میدونن گرفتن گلدن چوکوبو یا گرفتن فونیکس و تکمیل کردن condor tower و بقیه چیزهای مخفی اون بازی یعنی چی ) و هم طرفدار SOC و طبیعتا علاقمند به The last guardian ولی واقعا horizion چیز دیگه ای نشون داده.

یعنی اصلا باورم نمیشه. این پروژه تخیلی تر از اون چیزی نشون داده که بخواد واقعی باشه. الان هم میگن CGI نبوده یعنی واقعا دیگه نمیدونم چی بگم. فقط ارزو میکنم این رو تبدیل به monster hunter نکنن و در نظر داشته باشن عناوین بزرگ باید از هر نظر تکمیل باشن. البته خبرهای مربوط به این گیم هم کاملا امیدوار کننده است مخصوصا اینکه از کسانی که روی فال اوت کار کردن برای داستان این استفاده کردن همین قضیه جلوی میتونه جلوی monster hunter شدنش رو بگیره و امیدوارم اینطور بشه.

اگر واقعا محیطهایی که در این تریلر دیدم رو در بازی نهایی داشته باشیم, اگه داستان بازی درست وحسابی و طولانی باشه, اگه مامورتهای جانبی فقط برو و 10 تا قارچ قرمز بیار نباشه و واقعا داستان داشته باشن, اگه موسیقی بازی مثل اینی که الان برای بار هزارم میشنوم باشه, اگه ایتم ها تنوع زیادی داشته باشن و بدست اوردنشون زحمت داشته باشه, اگه موجودات و ربات ها تنوع زیادی داشته باشن اگه اتمسفر بازی همین شاهکاری که دیدم باشه اونوقت نه با یک بازی بلکه با یک ابر بازی یا یک IP فرانچایز طرف هستیم با یه TES دیگه که فقط اسمش برای فروش نسخه بعدی و به هوا رفتن هر کنفرانس گیمی در هرجای دنیا کافیه.

این نمایشی که دیدم تا همین حالا برای من کافی بوده تا از غر زدن بر سر فردین که این چه کنسولیه که خریدم( چون به توصیه اون بود :d) و داره خاک میخوره و اینحرفها دست بردارم :d

مناظر دقایق 1:33 رودخانه و 1:35 ماهی ها و 1:38 جنگل و 1:40 دوباره جنگل, نور پردازی و draw distance تخیلی 1:43 و دوباره در 1:54 اینها رو واقعا قراره در بازی ببینیم؟ :d یعنی اصطلاح jaw dropping و چسبیدن فک به زمین فقط و فقط اینجا کاربرد داره :d اون منظره در 2:04 وقتی میگه they say my tribe was the first . یعنی قراره اینجاها بچرخیم؟:d فراموش نکنید که بازی خطی نیست که بگیم یه چیزی نشون دادن(مثل دره ای که در 1:53 نشون میده و میگه the tribes came to these lands ) که در بازی نیست و ممکنه در بک گراند باشه و به اونجا نمیریم( مثل بازی های خطی) . بازی open world هست یعنی پس محیطی که در بازی نشون میدن رو میشه رفت و همین قضیه باعث چسبیدن فک به زمین میشه.

تابحال هیچ IP جدیدی نبوده که با اولین نمایش بره تو تاپ 5 من ولی واقعا این یکی این پتانسل رو داره. واقعا امیدوارم از پتانسل عظیمی که خودشون ایجاد کردن استفاده کنن و وقتی بازی میاد حتی از این شاهکاری هم که دیدیم بهتر باشه. خودشون گفتن CGI نیست خودشون گفتن pre alfa هست پس یعنی دارن میگن فقط یک نمایش نبوده و واقعا این بازی رو ساختن. کاش همه اینها واقعیت باشه من شخصا تا زمان معرفی و اومدن TES جدید غیر از fallout و horizon و dark souls چیزی دیگه ای از دنیای گیم نمیخوام.

با احترام به بقیه بازیهای بزرگی که در کنفرانس سونی دیدم بنظر من برگ برنده و بهترین بازی و سورپرایز واقعی سونی در اون کنفرانس چیزی جز horizon zero dawn نبود.

من دوباره برم برای بار هزارم تریلر رو ببینم :d
 
بازی تمام in-engine بوده و خبری از CGI نبوده تو نمایش دیروزشون
فکر کنم منظورش اول تریلر بود که از فضاهای بازی نشون میدادن.

با توجه به pre-alpha بودنش امیدوارم تو کیفیت نهایی بازی در همین حد برسن (فعلا دوستان زیاد به اون دقایق اول امیدوار نباشن :d)

البته در همین حدی که تو گیمپلی نشون دادن راضیم ولی سعی کنن دیگه این انجین ندن تریلر هاشون رو که بعدا سوژه نشن.
 
“All of this is freely explorable. You can go anywhere, you can go up the mountains, you can follow the rivers, you can explore all the fields. And it’s not just the natural world. There are tribes as well, even cities.”

One thing I can confirm for you is that every single shot in the demo video was taken from in-game, and those locations are discoverable over the course of your journey.

بسیار عالی :دی
 
بسیار عالی :دی

این دیگه با این نقل قولها شد عظیم ترین پروژه تاریخ گیم:d هرکی باور نداره یکبار دیگه تریلر رو صحنه به صحنه مرور کنه.
درمقابل اینها اگه سرحرفشون نموندن و بعدا دبه کردن میشن بدقول ترین و خالیبند ترین کمپانی فعال در عرصه گیم البته مشترکا به همراه Ubi :d
 
خيلي بلند پروازانس لعنتي
پست كوروش حوف دل خيلي ها بود ، حماسي عرفاني احساساتي بود پستش لذت برديم :d
اصن لوگوي GG اولش ميبيني شوكه ميشي ، ديگه عادت كرده بوديم فقط واسه KZ ببينيم ، يه جورايي معرف KZ بود لوگوشون :d
واقعا اميدوارم موفق بشن توي ساخت Horizon Zero Dawn
 
اگه مامورتهای جانبی فقط برو و 10 تا قارچ قرمز بیار نباشه و واقعا داستان داشته باشن
Good news :d
طراح مراحل جانبی بازی کسی هست که مراحل جانبی باکیفیتی رو تو The Witcher 3 ساخته.

'Devil By The Well'
'Precious Cargo'
'A Frying Pan, Spick and Span'
'Missing In Action'
'Twisted Firestarter'
'Fall Of The House Of Reardon'
'Ghosts Of The Past'
'The Bloody Baron'
'For The Advancement Of Learning'
'Count Reuven's Treasure'
'High Stakes'
'Ugly Baby'
'Disturbance'
'The Final Trial'
'To Bait A Forktail'
'No Place Like Home'
'Va Fail, Elaine'
'Blood On The Battlefield'
من هنوز این بازی رو تجربه نکردم ولی اینطور که از کامنت‌ها متوجه شدم The Bloody Baron بهترین/یکی از بهترین مرحله‌های این بازی بوده!
Zoetebier
 
آخرین ویرایش:
Good news :d
xvhp مراحل جانبی بازی کسی هست که مرحله Bloody Baron رو تو The Wicther 3 ساخته. من هنوز این بازی رو تجربه نکردم ولی اینطور که از کامنت‌ها متوجه شدم بهترین/یکی از بهترین مرحله‌های این بازی بوده!
Zoetebier

ولی من ماموریت bloody baron رو بازی کردم و از شنیدنش هنوز فکم به جای خودش برنگشته :d کلا بحث این بازی دیگه در ذهن من نمیگنجه :d
داستان نویس فال اوت , طراح ماموریت ویچر( که از این لحاظ یکی از بهترینهایی هست که در عمرم بازی کردم) عظمت عجیب و غریب بازی , مناظر بینظیر , تم پست اپوکالیپتیک , موسیقی شاهکار , اتمسفر یونیک , گرافیک کم نظیر واقعا همه اینها باهم در یک بازی؟ :d دوربین مخفیه؟ :d


این قضیه من رو یاد تیم بسکتبال 1992 امریکا میندازه که به dream team معروف شد و منی که از بسکتبال خوشم نمیاد وقتی میدیدم اسامی بزرگی مثل مایکل جوردن , اسکاتی پیپن , مجیک جانسون , کارل مالون , چارلز بارکلی , جان استاکتون و .. در یه تیم بازی میکردن خود به خود علاقه مند میشدم بازی ستاره ها رو یکجا ببینم. الانم قضیه داره dream team میشه :d
 
آخرین ویرایش:
احتمالاً در کنار U4 هرچی جایزه Game of Show هست درو کنه . هر نظری که در مورد بازی خوندم کف بر شده بوده طرف, چه منتقد چه گیمر معمولی .

نظر کلی ادیتور های سایت GameReactor در مورد نمایش بازی:
We should probably start things off by mentioning that Horizon: Zero Dawn was overwhelmingly popular across Gamereactor's editorial team, and if there's one game that could be considered our "best of E3" it would probably be Guerrilla's new science fiction IP - simply put, it blew us away when it was revealed during Sony's press conference earlier this week.
 
kill zone 2 رسما بهترین گرافیک ps3 در نسل قبل شد(از نظر من) این بازی هم جز معدود بازی هایی بود که می تونم بگم گرافیکش حقیقتا نسل بعدی هست. همچنان منتظر هک شدن کنسول های لعنتی ps4-xbox1 هستیم
 
ولی من ماموریت bloody baron رو بازی کردم و از شنیدنش هنوز فکم به جای خودش برنگشته :d کلا بحث این بازی دیگه در ذهن من نمیگنجه :d
داستان نویس فال اوت , طراح ماموریت ویچر( که از این لحاظ یکی از بهترینهایی هست که در عمرم بازی کردم) عظمت عجیب و غریب بازی , مناظر بینظیر , تم پست اپوکالیپتیک , موسیقی شاهکار , اتمسفر یونیک , گرافیک کم نظیر واقعا همه اینها باهم در یک بازی؟ :d دوربین مخفیه؟ :d


این قضیه من رو یاد تیم بسکتبال 1992 امریکا میندازه که به dream team معروف شد و منی که از بسکتبال خوشم نمیاد وقتی میدیدم اسامی بزرگی مثل مایکل جوردن , اسکاتی پیپن , مجیک جانسون , کارل مالون , چارلز بارکلی , جان استاکتون و .. در یه تیم بازی میکردن خود به خود علاقه مند میشدم بازی ستاره ها رو یکجا ببینم. الانم قضیه داره dream team میشه :d

کلا تیم دیزاین Horizen شاهکارن. همه لد دیزاینرهای بخش های مختلف غیر از طراح ارشد KZ2 که دوباره از Kojima Production برگشته، از Valve و BioWere و CD و Bethesda امدن. تو این بلبشو استدیوهای سونی که غالبا اعضای اصلیشون رو از دست دادن GG خوب جذب نیرو کرده. همین جناب گنزالز متخصص در داستان های پست اپوکالیپتیکیه. نیو.وگاس رو ایشون نوشته. مطمعنن کم نمیزاره واسه بازی.

حالا من یه چیزی که خیلی دوست دارم ستینگ بازیه. کلا تو بازی تضاد عجیب و یونیکی جریان داره. خود بازی هم تاکید زیادی روی بالانس بین ماشین ها و انسان ها داشت. فکر میکنم پلات و ستینگ بازی میتونه درنهایت یه چیز خارقالعاده ای بشه!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or