تک دموی جدید آنریل انجین 5 توسط سازندگان سری Gears منتشر شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
استودیوی The Coalition همانطور که وعده داده بود، در رویداد GDC 2021 یک دموی فنی جدید از آنریل انجین 5 را بر روی کنسول Xbox Series X به نمایش گذاشت. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
تک دموی Alpha Point

سال گذشته برای اولین بار یک دموی فنی از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 را بر روی کنسول PS5 دیدیم. اما حال یکی از استودیوهای ایکس باکس نیز تک دموی تحسین‌برانگیزی را بر روی سخت‌افزار جدید مایکروسافت، ایکس باکس سری ایکس منتشر کرده که نشان می‌دهد ابزارها و کنسول جدید قادر به انجام چه کارهایی هستند.

کوالیشن دو ویدئوی کوتاه را در GDC منتشر کرده که هر دوی آن‌ها با استفاده از نسخه ارلی اکسس آنریل انجین 5 ساخته شده‌اند. یکی از آن‌ها همان تک دموی Alpha Point است که مدتی قبل به آن اشاره شد. این ویدئو درون یک غار جریان دارد و در مرکز آن یک جسم مرموز و عجیب دیده می‌شود. گفته شده که تمام بازتاب‌ها و نورپردازی‌ها در این تک دمو، به‌صورت ریل تایم انجام شده است.

ویدئوی دومی که سازندگان سری Gears منتشر کردند نیز یک تست پردازش کاراکتر با استفاده از تکنولوژی‌های جدید بود. همانطور که قبلا اشاره شده بود، هر دوی این ویدئوها بر روی کنسول Xbox Series X اجرا شده‌اند. توسعه‌دهندگان کوالیشن همچنین در یک ارائه تقریبا 1 ساعته، در مورد ساخت این ویدئوها و همچنین مقایسه مستقیم Unreal Engine 4 و Unreal Engine 5 صحبت کردند.

در حالی که عنوان بعدی در دست ساخت The Coalition هنوز رسما معرفی نشده، اما شایعات اخیر به یک بازی کوچک‌تر جهت آشنایی بیشتر با آنریل انجین 5 در کنار سخه جدید Gears اشاره دارند. کوالیشن مدتی پیش تأیید کرده بود که برای توسعه پروژه‌های آینده، منابع خود را به این انجین انتقال داده است.
تک دموی آلفا پوینت:


تست رندر کاراکتر بر روی آنریل انجین 5:


ساخت تک دموی آلفا پوینت:
 

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,397
نام
مهدی یوسفی اصیل
چرا هر چی دمو از ue5 میاد همه ش داخل کوه و صخره س انتظار داشتم کوالیشن حداقل یه چیز جدید نشون بده اینم سنگ و صخره نشون داد
برای اینکه توانایی جدید این موتور بیشتر حول این محور هست قابلیت های قدیمش که توی انریل 4 هم بود
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر