توسعه دهنده Uncharted 4 : انیمیشن های صورت پیشرفت چشم گیر کرده اند

.:BigBoss:.

کاربر سایت
درود


N*aughty Dog اذعان داشت که سیستم جدید (PS4) این قابلیت را به آن ها می دهد تا در ساخت چهره ی شخصیت ها , احساسات و حالت های چهره بیشتر و زنده تر نسبت به قبل جلوه دهند .




توسعه دهنده بازی در بحث و گفت و گویی به بهبود و پیشرفت در انیمیشن های صورت از زمان Uncharted 3 و The Last Of Us اشاره کرد , "حالت ها و انیمیشن های صورت بین 300 تا 500 حالت می باشد ."
نویسنده ی بازی , Josh Scherr , در مصاحبه ای با GamesTM پیرامون پیشرفت هایی که سری Uncharted و The Last Of Us کرده بودند اشاره کرد و هر کدام از آن فرانچایز ها را با فرانچایز قبلی مقایسه می نمود که هر بازی جدید آن ها تا چه حد پیشرفت کرده بودند , ایشان گفتند که بین 90 تا 100 انیمیشن و حالت در چهره ها استفاده می کردند .

" ما به طور کامل در انیمیشن های صورت پیشرفت چشم گیر کرده ایم و کاملا به روز هستیم . من در این مورد فکر می کنم که در طراحی چهره Eli و Joel چقدر جزئیات به کار رفتِ بود و همچنین این در حالی بود که شخصیت های بازی توسط موشن کپچر و بازیگر های مربوط به خود نیز شکل گرفتِ بودند . اما در حال حاضر چهره شخصیت ها بین 300 تا 500 حالت و انیمیشن طراحی می شود . "

Ricky Cambier (طراح بازی) :

" خب اجازه دهید که در مورد حالت ها و انیمشین هایی که در چهره ها قرار می دهیم بیشتر هیجان به خرج دهیم ! وقتی که Nathan در حال بالا رفتن از صخره و با مکانی می باشد , شما زاویه دوربین را به سمت چهره او هدایت می کنید و سپس مشاهده خواهید کرد که Nathan ادا و اصول خاصی با چهره خود نشان می دهد , و از این نوع مسائل در بازی زیاد است .. ما جزئیات را حتی در کوچک ترین چیز ممکن در بازی به کار می بریم و جزئیات را در بازی به آخرین مرحله ممکن می رسانیم . من فکر می کنم که مردم با دیدن چنین چیز های واکنش نشان خواهند داد ! . "

برخلاف عناوین قبلی N*aughty Dog که برخی از انیمیشن ها به عنوان مثال برای صرفه جویی به خاطر محدودیت در Memory و استفاده بهینه بین 10 تا 15 فریم ریت بر ثانیه بودند اما با تکنولوژی جدید و پیشرفت سخت افزار ها و نرم افزار ها می توان در دستورات برنامه نویسی , بازی را طوری طراحی و بهینه کرد که انیمیشن های بازی 30 فریم ریت بر ثانیه باشند که گویا انیمیشن ها با حالتی نرم و روان اجرا خواهند شد .

در مورد ویژگی های بصری بازی نسبت به دیگر عناوین انحصاری PS4 صحبت شد که آقای Cambier گفتند : " KillZone Shadow Fall به عنوان یک لانچ تایتل بسیار خیره کننده بود . در حال حاضر بازی The Order 1886 جزء یکی از بهترین بازی های خیره کننده و بسیار چشم نوازیی که تاکنون در هر سیستم و پلتفرمی دیده شده , می باشد . توسعه دهندگان و بازی سازها هم اکنون و در حال حاضر در روز های اولیه از زمان لانچ کنسول PS4 می باشند . "

" اگر شما Uncharted 1 را در مقابل The Last Of Us قرار دهید و تفاوت های آن ها را مشاهده کنید و ببینید که The Last Of Us چگونه به نظر می آید , من به طور عمیق به این موضوع فکر می کنم که تا چند سال آینده چه جهش گرافیکی خواهیم داشت . واقعیت این است که ما همان گونه که بهتر و بهتر با سیستم PS4 آشنا می شویم و ویژگی های خوبی را در مورد آن یاد می گیریم , احتمالا به همین صورت نیز در رزمه کاری خود پیشرفت خواهیم کرد . "

N*aughty Dog قصد دارد که بازی Uncharted 4 را به صورت 60 فریم ریت ریلیز کند اما استدیو به بازی و بازی سازهای آن فشار نمی آورد که تجربه گیمر ها در زمان ریلیز بد باشد . پس به همین علت و به خاطر تجربه لذت بخش نهایی , بازی تا سال 2016 به تاخیر افتاد . در مراسم PlayStation Experience که نسخه Pre-Alpha بازی توسط آقای Bruce Straley بازی شد و نمایش آن در معرض عموم قرار گرفت که به صورت 30 فریم ریت اجرا شد اما در حال ساخت بازی به مرجله ای رسیده است که نهایت نرخ فریم ریت را دارا می باشد .

ویدئوی زیر نشان می دهد که Uncharted 4 نسبت به The Last Of Us چقدر پیشرفت کرده است .


484848.png



Link


منبع
 
آخرین ویرایش:
در مورد ناتی داگ متاسفانه یه سری دارن حرفهایی میزنند که البته معلوم هست مشکل از کجاست ولی خب بماند.

در مورد سری آنچارتد همین کافی که بازی آنچارتد 1 جایزه بهترین تکنولوژی گرافیک سال 2007 رو از آن خودش کرد و آنچارتد 2 با متای 96 تعداد 200 جایزه از آن خودش کرد و آنچارتد 3 با متای 92 بیش از 50 جایزه طراز اول رو دریافت کرد.

گروهی که الان داره روی بازی آنچارتد 4 کار میکنه خالق بازی هست که نه تنها بیش از 250 عنوان جایزه بازی سال رو از آن خودش کرد و DLC این بازی متای بالای 90 بدست آورد بلکه تونست عنوان شاهکار نسل 7 و عنوان Game of Generation رو هم بدست بیاره.

پس فکر کنم باید خیلی‌ها حساب کار دستشون اومده باشه که با چه گروه بازیسازی طرف هستند و فقط به نشانه احترام در برابر این بزرگان و اسطوره‌های بازی‌سازی فقط سکوت کنند
:-$
 
عکس زیر که چیز دیگه ای میگه (امیدوارم تو آنچارتد 4 این اتفاق نیوفته) :
wr249.jpg
کجای بازی اینجوری بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!! این عکس کاملا فیک هست
شما میخوای خودت ر گول بزنی فرق میکنه بحثش


- - -ویرایش - - -

@hoseina


@Castaway
حداقل یکی از شما ها تو گیم فا هستید چو ای نوع سوالات و پست ها مخصوص کاربران گیمفا هست:d
 
عکس زیر که چیز دیگه ای میگه (امیدوارم تو آنچارتد 4 این اتفاق نیوفته) :
wr249.jpg

خدا شما رو از ما نگیره ، اطلاعات داره فوران میکنه :دی یه نورپردازی حجمی رو توی گوگل سرچ کنید به چیزای جالبی بر میخورید :)
و اما در مورد سیر پیشرفت تریلر های ناتی داگ و نسخه های نهایی :

Uncharted 2



Uncharted 3
(تصاویر سمت راستی بیلد های جدیدتر یا نهایی ، تصاویر سمت چپ بیلد های قدیمی و تریلرها)







الان بسه یا بازم بذارم ؟ :دی
باورم نمیشه بعد از یه نسل هنوز داریم با دوستانی بحث میکنیم که آنچارتدو با عکس و تریلر و یوتوپ تموم کردن ! :دی و از اون ناباورانه تر اینه که در مورد ضعف کیفیتی پیشگام گرافیک کنسولی داره بحث میشه :دی
 
باورم نمیشه بعد از یه نسل هنوز داریم با دوستانی بحث میکنیم که آنچارتدو با عکس و تریلر و یوتوپ تموم کردن ! :دی و از اون ناباورانه تر اینه که در مورد ضعف کیفیتی پیشگام گرافیک کنسولی داره بحث میشه :دی

دمت گرم با این جمله زیبا :d
 
عکس زیر که چیز دیگه ای میگه (امیدوارم تو آنچارتد 4 این اتفاق نیوفته) :
wr249.jpg
واقعاً ناتی داگ چرا باید یک ویدئو از پیش رندر شده رو دانگرد کنه ؟! تفاوت این دو شات فقط در وجود گرد و غبار و نوع متفاوت نورپردازی به جهت تغییر در تایم مرحله مربوطه هست.

کمی فسفر بسوزونیم ...
 
خدا شما رو از ما نگیره ، اطلاعات داره فوران میکنه :دی یه نورپردازی حجمی رو توی گوگل سرچ کنید به چیزای جالبی بر میخورید :)
و اما در مورد سیر پیشرفت تریلر های ناتی داگ و نسخه های نهایی :

Uncharted 2



Uncharted 3
(تصاویر سمت راستی بیلد های جدیدتر یا نهایی ، تصاویر سمت چپ بیلد های قدیمی و تریلرها)







الان بسه یا بازم بذارم ؟ :دی
باورم نمیشه بعد از یه نسل هنوز داریم با دوستانی بحث میکنیم که آنچارتدو با عکس و تریلر و یوتوپ تموم کردن ! :دی و از اون ناباورانه تر اینه که در مورد ضعف کیفیتی پیشگام گرافیک کنسولی داره بحث میشه :دی

با این عکسا ایمانم به ناتی ده برابر شد
اگر بخواد تو e3امسال اینقدر نسبت به pseپیشرفت کنه که فکر نکنم دیگه کسی در مورد گرافیکش نظری بده
وه به راحتی میتونه بهترین گرافیک۲۰۱۶بشه
 
ولی خداییش دست این بنده خدا درد نکنه. ناخواسته ما رو هوایی Chloe کرد :-"

chloe_frazer___i_won_t_even_have_to_get_my_top_off_by_majorsam7-d72ym3o.jpg



 
حالا داونگرید میکنه هم بکنه ، نامردا چرا رنگ سقف و در دیوار و همه چی رو زرد کردن ؟! =((

گرد و خاک هست فکر کنم
تو بیابونن


سونی فن های عزیز هم کسی با شما بحث نکرد ، فقط عکس گذاشتم و گفتم گرافیک دانگرد شده به نسبت ، اگر حق نظر دادن ندارم خب مثل آدم بگین #:-s

سازنده عکس هم من نیستم !

Noᴄtis Luᴄis جان !
 
گرد و خاک هست فکر کنم
تو بیابونن


سونی فن های عزیز هم کسی با شما بحث نکرد ، فقط عکس گذاشتم و گفتم گرافیک دانگرد شده به نسبت ، اگر حق نظر دادن ندارم خب مثل آدم بگین #:-s

سازنده عکس هم من نیستم !

Noᴄtis Luᴄis جان !

سازنده عکس نیستی ولی کپی کننده و ترولر که هستی؟
وقتی این بازی رو از نزدیک به چشم ندیدی دلیلی نداره با یه عکس که یجا پیدا میکنی بیای ترول کنی و یخورده دل امثال خودتو خنک کنی
 
گرد و خاک هست فکر کنم
تو بیابونن


سونی فن های عزیز هم کسی با شما بحث نکرد ، فقط عکس گذاشتم و گفتم گرافیک دانگرد شده به نسبت ، اگر حق نظر دادن ندارم خب مثل آدم بگین #:-s

سازنده عکس هم من نیستم !

Noᴄtis Luᴄis جان !


یه عکس فیک که معلوم نیست از کجا اوردی گذاشتی اینجا کلی هم ترول کردی انتظار داری ملت به به چه چه کنن :-j
سطح انتظارات بشدت بالا رفته :d:))
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or