بله چرا که نه
من خودم یبار اوایل کرونا بود یه PS4 Pro کاملا سالم رو توی ایسام فروختم به یه بابایی بعد که به دستش رسید گفت که نمی دونم کارتنش یکم ضربه خورده بوده و فلان الان هاردش کار نمیکنه و دستگاه روشن میشه اما هاردو نمیشناسه، یه فیلمم برای من فرستاد که هارد کنسولو نمیشناسه، خیلیم تاکید داشت که شکایت نکنه تو ایسامو و طولانی میشه و فلان، گفت من هزینه هاردو بریزم به کارتش تا اونم خریدو تایید کنه!
حالا جالب بود که من کنسولو داخل کارتن اصلیش گذاشته بودم (با یونولیتو اینا) و اونم داخل یه کارتن پستی گذاشته بودم با ضربه گیر، نمی دونم توی پست مثلا اینو چکار کرده بودن که هارد کنسول آسیب دیده بوده؟!!
منم بهش گفتم اگه اینطوره اصلا خود هاردو که معیوب شده برای من پست کن و هی دلایل چرت و پرت آورد که بیا خودمون حل و فصلش کنیم بره و اگه من شکایت بزنم برای تو (یعنی من) دردسر میشه!
دیگه منم حال و حوصله پیگیری و کل کل نداشتم هزینه هاردو براش زدم و بهش گفتم که کتبا بنویسه و امضا کنه که دیگه دستگاه سالمه و تموم شد
دیگه بالاخره نفهمیدم که پست این بلا رو آورده بود یا اینکه خود طرف یه هارد معیوب انداخته بود روی دستگاه ما
1بارم گوشی فروختم طرف شکایت زد که زبان فارسی نداره
گفتم خب فلان فلان شده قبل از خرید از من می پرسیدی، گوشی قدیمی بوده زبان فارسی جزو ملزوماتش که نبوده بعدم بده بیرون برات نصب کنن، خلاصه هیئت ژوری ایسام به نفع اون رای داد
به هر صورت ایسام سیستم داوری بسیار بسیار شخمی داره و من خودم ازون زمان به این طرف فقط کالاهای بنجل که هیچ جای دیگه خریدار نداره رو اونجا میفروشم
کلا هم معامله غیرحضوری کار اشتباهیه