تهیه کننده ANTHEM : بازی لوت باکس نخواهد داشت .

  • Thread starter Thread starter SPILL
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

SPILL

کاربر سایت
هر زمانی که ، یک بازی آنلاین محور ، بخصوص از طرف EA عرضه میشود ، بزرگترین نگرانی هواداران این است که آیا ما باید پول بیشتری نسبت به یک بازی استانداردپرداخت کنیم ؟

اما اکنون با توجه به نگرانی طرفدران ANTHEM ، تهیه کننده BIOWARE توضیح میدهد که بازی ANTHEM هیچ گونه لوت باکس و همینطور پرداخت درون برنامه ای ، نخواهد داشت .

همینطور Michael Gamble توضیح میدهد که لوت باکس ها کاری بی هدف هستند و گفت در آینده نیز هیچ برنامه ای برای پرداختن به این موضوع نخواهند داشت .

Anthem producer reiterates no loot boxes commitment - VG247


74qx_sasasa.png


قبلا نیز michael gamble تایید کرده بود که بازی ANTHEM هیچ گونه SEASON PASS یا به عبارتی اپدیت یا DLC پولی نخواهد داشت . و اعلام کرده بود : " هیچ سیزن پسی در کار نیست ، فقط بازی رو بگیرید و دیگر بعد از آن نگران نباشید " .

Anthem won't have a season pass or any paid post-launch DLC

این بازی از معدود بازی هایی است که احتمالا تا این حد رایگان سرویس و اپدیت در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد . برخلاف دیگر بازی ها که پر از پرداخت های درون برنامه ای در گیم پلی و همینطور اپدیت های پولی با قیمت بالا هستند .


عنوان ANTHEM در روز سوم اسفند ماه برای پلتفرم های PS4 و XBOX ONE و همینطور از طریق ORIGIN برای PC در دسترس خواهد بود .
 
آخرین ویرایش:
این بازی برای تمام فعالیت ها Matchmaking خواهد داشت ، به عبارتی نیاز نیست حتما خودتون دوست و فرند داشته باشید برای اکتیویتی های مد نظر . بن اروینگ تهیه کننده ارشد Bioware تایید کرد
All activities in Anthem have matchmaking, BioWare confirms - VG247

همینطور خبر دیگه اینکه ، Michael gamble در جواب طرفدارانی که در حال مقایسه شباهت های بسیار زیاد این بازی با Destiny هستند ، پاسخ داده که قبل از اینکه Destiny بخواد وارد بازار بشه ، ما داشتیم بر روی Anthem کار میکردیم .

BioWare Started Developing Anthem Before Destiny Even Came Out

برای کسانی که اطلاع ندارن ، بگم که در سال ۲۰۱۲ درست بعد از اینکه mass Effect 3 رو به اتمام رسوندن ، تحت نظر خالق سری Mass Effect یعنی casey Hudson تیم Bioware شروع به ساخت Anthem میکنه ،
در این بین Casey Hudson در سال ۲۰۱۴ از Bioware خارج میشه اما خب ساخت بازی همچنان ادامه پیدا میکنه . و در این بین هم بسیاری از اعضای تیم ظاهرا مشغول ساخت DAI میشن .
دوباره در سال ۲۰۱۷ Casey Hudson به استودیو برمیگرده . و احتمالا جدی‌ ترین پروسه ساخت بازی از ۲ سال پیش شروع شده .

بصورت کلی بازی یه ۷ سالی در دست ساخت بود .

پ.ن: من موندم چرا رو مارکتینگ و تبلیغات بازی آنقدر ضعیف کار کردن ، عملا هیچ هایپی رو نمیبینم بین گیمرها تو جامعه های مختلف گیمینگ ، آمار پیش فروش هم تو چارت های مختلف اصلا محو هستش بازی ، حتی خیلی بازی های ضعیف تر هم بالاتر از این بازی هستن تو چارت ها ،
البته یه نکته هست اینه که خود سازنده هم سطح انتطارتش از فروش بازی طی خبری در سال ۲۰۱۸ ظاهرا خیلی پایین بوده ، و اخیرا با توجه به بازخورد های مثبت یه ۲۰٪ انتظارت رو بالا بردن ، و یه سری از تحلیل گرا هم فروش رو ۶-۷ میلیون تخمین زدند در حالت کلی که با توجه به سابقه BioWare فک کنم پرفروش ترین بازیشون همینقدر فروخته .

در حالت کلی من الان برا این بازی به شدت هایپ هستم ، حتی خیلی بیشتر از محبوب ترین بازی هام مثل Sekiro و Re2 . با توجه نمایش ها و پیش نمایش های فوق العاده بازی ، این جو بی ذوق رو درک نمیکنم :cry:
 
این بازی برای تمام فعالیت ها Matchmaking خواهد داشت ، به عبارتی نیاز نیست حتما خودتون دوست و فرند داشته باشید برای اکتیویتی های مد نظر . بن اروینگ تهیه کننده ارشد Bioware تایید کرد
All activities in Anthem have matchmaking, BioWare confirms - VG247

همینطور خبر دیگه اینکه ، Michael gamble در جواب طرفدارانی که در حال مقایسه شباهت های بسیار زیاد این بازی با Destiny هستند ، پاسخ داده که قبل از اینکه Destiny بخواد وارد بازار بشه ، ما داشتیم بر روی Anthem کار میکردیم .

BioWare Started Developing Anthem Before Destiny Even Came Out

برای کسانی که اطلاع ندارن ، بگم که در سال ۲۰۱۲ درست بعد از اینکه mass Effect 3 رو به اتمام رسوندن ، تحت نظر خالق سری Mass Effect یعنی casey Hudson تیم Bioware شروع به ساخت Anthem میکنه ،
در این بین Casey Hudson در سال ۲۰۱۴ از Bioware خارج میشه اما خب ساخت بازی همچنان ادامه پیدا میکنه . و در این بین هم بسیاری از اعضای تیم ظاهرا مشغول ساخت DAI میشن .
دوباره در سال ۲۰۱۷ Casey Hudson به استودیو برمیگرده . و احتمالا جدی‌ ترین پروسه ساخت بازی از ۲ سال پیش شروع شده .

بصورت کلی بازی یه ۷ سالی در دست ساخت بود .

پ.ن: من موندم چرا رو مارکتینگ و تبلیغات بازی آنقدر ضعیف کار کردن ، عملا هیچ هایپی رو نمیبینم بین گیمرها تو جامعه های مختلف گیمینگ ، آمار پیش فروش هم تو چارت های مختلف اصلا محو هستش بازی ، حتی خیلی بازی های ضعیف تر هم بالاتر از این بازی هستن تو چارت ها ،
البته یه نکته هست اینه که خود سازنده هم سطح انتطارتش از فروش بازی طی خبری در سال ۲۰۱۸ ظاهرا خیلی پایین بوده ، و اخیرا با توجه به بازخورد های مثبت یه ۲۰٪ انتظارت رو بالا بردن ، و یه سری از تحلیل گرا هم فروش رو ۶-۷ میلیون تخمین زدند در حالت کلی که با توجه به سابقه BioWare فک کنم پرفروش ترین بازیشون همینقدر فروخته .

در حالت کلی من الان برا این بازی به شدت هایپ هستم ، حتی خیلی بیشتر از محبوب ترین بازی هام مثل Sekiro و Re2 . با توجه نمایش ها و پیش نمایش های فوق العاده بازی ، این جو بی ذوق رو درک نمیکنم :cry:

اندرومدا به تنهایی دلیل کافی ایی هست. حالا DA:I هم بذار کنارش (هرچند مخاطب این یکی سری نیستم ولی خب جو عمومی نسبت بهش رو میبینم) + EA

کیسی هادسون هم اونقدری روی پروژه کار نکرده که بخواد اسم و رسمش وزنه ایی باشه برای ایجاد هایپ
 
  • Like
Reactions: SPILL

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or