خبر رسمی تهدید نوزاد صداپیشه کاراکتر ابی در بازی TLOU Part 2 توسط طرفداران افراطی!

MJ_KING

عضو تحریریه
Sep 14, 2023
359
نام
محمد جواد جعفری
در بخشی ناراحت‌کننده از مستند Groundad 2 (که به روند توسعه بازی تحسین شده The Last of US Part 2 می‌پردازد)، لورا بیلی به عنوان صداپیشه کاراکتر ابی فاش کرد که در زمان انتشار بازی برخی از طرفداران افراطی، فرزند نوزادش را هدف تهدیدات خود قرار داده‌اند.

LAURA-BAILEY-300x240.png


در سال 2020 و پس از انتشار The Last of US Part 2، بین طرفداران این فرانچایز یک دو دستگی بوجود آمد و برخی آن را شاهکار خطاب کردند و برخی دیگر هم از آن متنفر شدند. تنفر برخی از افراد به حدی بود که خیلی از توسعه‌دهندگان و بازیگران و صداپیشه‌های این بازی، مورد بدرفتاری و تهدیدهای گسترده از طرف آن‌ها قرار گرفتند.

اما به جرئت می‌شود گفت که جهت بیشتر این حملات به سمت لورا بیلی قرار داشتند و تا مدتی زندگی را برای او و خانواده‌اش دچار مشکل کرده بودند. او در بخشی از مستند Groundad 2 توضیح داد که همه چیز تا کجا پیش رفته است:

«بدترین این تهدیدات … که به شدت رنگ و بوی مرگ داشت را به پلیس انتقال می‌دادیم تا آنها مطمئن شوند این تهدیدات از کسی که در نزدیکی ما زندگی می‌کرده فرستاده نشده‌اند. آن‌ها حتی نوزاد من را که در آن زمان تازه به دنیا آمده بود را هم تهدید کردند و این برای ما بسیار دشوار بود. درنهایت، بیشتر از هرچیزی من یاد گرفتم که فاصله‌ام را حفظ کنم.»

تنفر محض برخی کاربران نسبت به The Last of US Part 2 باعث شد تا یکی از جنجالی‌ترین عناوین تاریخ این صنعت نام بگیرد؛ تا جایی که برخی از توسعه‌دهندگان ناچار به ترک شبکه‌های اجتماعی در زمان انتشار این بازی شدند.

در پایان، شما می‌توانید نقد و بررسی بازی The Last of US Part 2 را در وبسایت بازی سنتر مطالعه بکنید.
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
شخصیت ابی تو بازی یکی از بهترین پرداخت‌ها رو توی تاریخ صنعت گیم داره، فقط کافیه به بازی فرصت بدین تا باهاش آشنا بشین و داستانش رو بازی کنین، اون‌وقت احتمالا واستون حتی از الی هم محبوب‌تر بشه، حداقل واسه من که اینجور شد😅، اما حیف که خیلی‌ها همون ابتدای بازی با ابی بیخیال ادامه دادن شدن!
یکی از امیدهای اصلی زندگی من ساخت لست ۳ با محوریت ابی هست!😅
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,101
نام
پوریا
میخواستم در مورد این مستند حرف بزنم که دیدم فقط همین تایپک هست. بخش هایی از مستند رو دوس نداشتم. همکار Neil که مدام از تبیعض جنسیتی حرف میزد و به این و اون فحش میداد. البته نمیشه بهشون خرده گرفت، موقعی که بازی عرضه شد زیاد به این موضوعات پرداختن و هجوه ی زیادی رو از سمت پلیر ها تحمل کردند.
 
  • Like
Reactions: hitman68

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر