تمامی اخبار و اطلاعات Star Wars: Battlefront (آپدیت شد)

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت

1429210563_star_wars_battlefront_1_.jpg


Star Wars Battlefront دارای کلاس بندی نخواهد بود

قبلا هم خبری در مورد نبود کلاس بندی در بازی شنیده بودیم اما طبق آخرین اخبار انتشار یافته از مجله OXM، اطلاعات جدیدی منتشر شده است. طبق گفته های سرطراح بازی Niklas Fegraeus، بازی دارای محدودیت کلاس بندی نخواهد بود و بازیکن قادر خواهد بود طبق سلیقه خود، هر چیزی که میخواد، برای کاراکترش انتخاب کند.

امکانات جدید به واسطه بدست آوردن XP آزاد خواهند شد و بخش جالبتر ماجراست اینجاست که هر کس قادر خواهد بود این امکانات را با هم تیمی یا همان Partner خود به اشتراک بگذارد. این بدین معنی است که دو نفر هم تیمی، با توافق یکدیگر می توانند امکانات متفاوتی را آزاد کرده و بصورت شریکی با هم تیمی خود از آن ها استفاده کنند. همچنین یک بازیکن با درجه بالاتر (higher-level) می تواند به هم تیمی تازه کار خود، به واسطه سلاح ها و امکانات بهتر، کمک کند تا او در بتواند در میدان نبرد خود را بالا کشیده و از قافله عقب نماند.

همانطور که بالاتر گفته شد، این بار سیستم partner جایگزین گروه های 4 یا 5 نفره شده اند و شما فقط با یک نفر می توانید هم تیمی باشید و فقط بر روی یک نفر قادر به Respawn خواهید بود در عین حال خواهید توانست حرکات او را از طریق صفحه HUD خود مشاهده و دنبال کنید.

به نظر میرسد همانطور که قبلا گفته شده، این بازی دارای سیستم کاملا جدیدی در بازی های چندنفره خواهد بود. قبلا هم گفته شد که حالت نشانه گیری مستقیم در بازی وجود نخواهد داشت. بدین ترتیب باید منتظر یک سبک بسیار نو در یک بازی چند نفره باشیم. انتظار میرود اخبار کاملتری را در E3 2015 شاهد باشیم.


Star Wars Battlefield دارای قابلیت Aiming نخواهد بود.

در مصاحبه ای که تهیه کننده دایس، Patrick Bach با مجله OXM داشته، تایید کرده است که در این بازی خبری از Aiming و نشانه مگسک بر روی سلاح ها نخواهد بود. او اضافه کرده: «شما در بعضی از سلاح ها حالت نشانه گیری خواهید داشت، اما در کل، سلاح ها دارای قابلیت نشانه گیری روی مگسک نخواهند بود».

او همچنین توضیح داد که شرکت هرآنچه که در بازی اصلی خود یعنی بتلفیلد بدست آورده، مستقیما وارد این بازی نکرده و SW BF یک سبک مختص به خود را خواهد داشت. او میگوید: «اگر ما چیزی از بازی اصلی خود وارد این بازی بکنیم به نظرم این کار بی احترامی به طرفداران بازی و تلاشی است که تا بدینجا انجام داده ایم. چیزهایی که در نمایش دیدید، هیچ ربطی به ساخته های قبلی ما ندارند، - هرچند بعضی از امکانات، مختص بازی های شوتر هستند و ربطی به یک عنوان خاص ندارند - و ما سعی داریم بهترین شوتری که امکان دارد را بسازیم و چیزی کاملا مخصوص تحویل دهیم.»



تخریب پذیری در این بازی به اندازه لازم وجود خواهد داشت!

مدیریت و تهیه کننده استودیوی دایس آقای Patrick Bach در گفتگویی که با سایت Engadget داشته، گفته که تخریب پذیری به گونه ای که در سری بتلفیلد وجود داره توی این بازی نخواهد بود. ایشون اضافه کردند:
«مالکیت معنوی این بازی الان در دست ماست و داره تو دستمون شکل میگیره. ما تخریب بیش از اندازه توی بازی نمیذاریم، فقط به خاطر اینکه ما قادر به انجامش هستیم!»

ایشون در جواب تویت یه کاربر نیز گفته بودند که «هرجایی که نیاز باشه تخریب پذیری هم خواهد بود.»

تریلر بازی:

37593151302061987089.jpg


Star Wars Battlefront Reveal Trailer | 720 | 1080 | 1080 HQ


اولین اطلاعات بازی:

- سرطراح بازی آقای Niklas Fegraeus تایید کردن که بازی 60 فریم خواهد بود. همچنین امیدوارن که محدودیت فریم برای نسخه PC نذارن و کسی که سیستم بهتری داشته باشه، فریم بالاتری از 60 هم بتونه بگیره.

- طبق گفته تهیه کننده بازی Craig McLeod به سایت PC Gamer، بازی روی PC از حالت Split Screen پستیبانی نخواهد کرد. در حقیقت این امر نیز بصورت آفلاین و با بات ها انجام خواهد گرفت و با دوستان خود به انجام بعضی از ماموریت ها خواهید پرداخت.


- Niklas Fegraeus-تایید کرده که تعداد نقشه ها، بیش از تعدادی خواهد که قبلا توی پیش نمایش ها نشون دادن. بازی حاوی بیشتر از 8 نقشه و بیشتر از 2 نقشه در هر کره، منتشر خواهد شد.

- همچنین تایید شده که هم در حالت آفلاین و هم آنلاین، بازی از Bot پشتیبانی خواهد کرد. ماموریت های بازی نیز ظاهرا چیزی شبیه به عنوان Titanfall خواهد بود.

- بازی بصورت 40 نفره خواهد بود که میتوانید از بین دو گروه Rebel Alliance و Galactic Empire یکی رو انتخاب کنید.

- بازی در زمان های سه گانه اصلی دنبال خواهد شد.

- محل های Hoth, Tatooine و Sullust که در قسمت «بازگشت جدای» دیده شده بودند، محل هایی خواهند بود که ملاقات خواهید کرد. بازیکنان همچنان میتوانند کنترل Boba Fett و Darth Vader را در بازی بدست بگیرند. کاراکتر های دیگری از فیلم که با آنها روبرو خواهید شد، ربات های C-3PO و R2-D2 خواهند بود.

در ادامه سرطراح بازی Niklas Fegraeus اضافه میکند:

«شما میتونید در نقش لرد سیاه بازی کنید. شما خواهید توانست از شمشیر Light Saber استفاده کنید و حتی با استفاده از قدرت Force شورشیان رو خفه کنید، که خیلی لذت بخش است!!! در حقیقت شما رئیس مسابقه خواهید بود. اگر خوب بازی کنید، میتونید تیم رو به پیروزی برسونید. »

- همچنین یه DLC مجانی در هفته های اکران فیلم Star Wars: The Force Awakens با نام Battle of Jakkuمنتشر خواهد شد. کسانی که بازی رو پیش خرید کنند میتونن این DLC روز 1 دسامبر تجربه کنن و بعدش در 8 دسامبر بصورت عمومی منتشر خواهد شد. محتویات این DLC در محلی خواهد بود که فیلم دنبال میشه و دقیقا از جایی که فیلم بازگشت جدای، به پایان رسیده.

- تایید شده که جنگ های هوایی یا به اصطلاح Dog fight در بازی وجود داره و میتونید سوار به TIE Fighters, X-wings و Millennium Falcon به انجامش بپردازید. هرچند گفته شده که فعلا خبری از جنگ های فضایی نیست و تمرکز بر روی جنگ های سواره و پیاده بر روی زمین هست.

- تهیه کننده بازی Patrick Bach میگه که اونا سعی کردن یه تجربه بسیار ناب از جنگ ستارگان هم بصورت پیاده، و هم سوار بر AT-AT یا AT-ST رو القا کنن.

- بازی دارای مراحل تک نفره داستانی نخواهد بود. فقط ماموریت هایی وجود دارند که بصورت آفلاین یا آنلاین با دوستانتان به آن ها خواهید پرداخت.

- بازی دارای هر دو حالت سوم شخص و اول شخص خواهد بود و بصورت آنی می توانید این تغییر را انجام دهید. کاراکترها و وسایل نقلیه خود را میتوانید شخصی سازی کنید اما محدودیتی هم برای آن ها در نظر گرفته شده. برای مثال دو کاراکتر Darth Vader و Boba Fett رو نمیتوانید تغییر دهید.

تصاویر منتشر شده از بازی:
 
آخرین ویرایش:
البته بذارید اینم بگم که اینا وقتی میگن 60 فریم منظورشون 50-40 ـه :دی قبلا توی بتلفیلد ها داشتیم این مسئله رو و اینکه رزولونش 900 بوده :دی
 
یه سری اطلاعات جدید و قدیمی رو ترجمه کردم و توی پست اول هم گذاشتم.

- سرطراح بازی آقای Niklas Fegraeus تایید کردن که بازی 60 فریم خواهد بود. همچنین امیدوارن که محدودیت فریم برای نسخه PC نذارن و کسی که سیستم بهتری داشته باشه، فریم بالاتری از 60 هم بتونه بگیره.

- طبق گفته تهیه کننده بازی Craig McLeod به سایت PC Gamer، بازی روی PC از حالت Split Screen پستیبانی نخواهد کرد. در حقیقت این امر نیز بصورت آفلاین و با بات ها انجام خواهد گرفت و با دوستان خود به انجام بعضی از ماموریت ها خواهید پرداخت.


- Niklas Fegraeus-تایید کرده که تعداد نقشه ها، بیش از تعدادی خواهد که قبلا توی پیش نمایش ها نشون دادن. بازی حاوی بیشتر از 8 نقشه و بیشتر از 2 نقشه در هر کره، منتشر خواهد شد.

- همچنین تایید شده که هم در حالت آفلاین و هم آنلاین، بازی از Bot پشتیبانی خواهد کرد. ماموریت های بازی نیز ظاهرا چیزی شبیه به عنوان Titanfall خواهد بود.

- بازی بصورت 40 نفره خواهد بود که میتوانید از بین دو گروه Rebel Alliance و Galactic Empire یکی رو انتخاب کنید.

- بازی در زمان های سه گانه اصلی دنبال خواهد شد.

- محل های Hoth, Tatooine و Sullust که در قسمت «بازگشت جدای» دیده شده بودند، محل هایی خواهند بود که ملاقات خواهید کرد. بازیکنان همچنان میتوانند کنترل Boba Fett و Darth Vader را در بازی بدست بگیرند. کاراکتر های دیگری از فیلم که با آنها روبرو خواهید شد، ربات های C-3PO و R2-D2 خواهند بود.

در ادامه سرطراح بازی Niklas Fegraeus اضافه میکند:

«شما میتونید در نقش لرد سیاه بازی کنید. شما خواهید توانست از شمشیر Light Saber استفاده کنید و حتی با استفاده از قدرت Force شورشیان رو خفه کنید، که خیلی لذت بخش است!!! در حقیقت شما رئیس مسابقه خواهید بود. اگر خوب بازی کنید، میتونید تیم رو به پیروزی برسونید. »

- همچنین یه DLC مجانی در هفته های اکران فیلم Star Wars: The Force Awakens با نام Battle of Jakkuمنتشر خواهد شد. کسانی که بازی رو پیش خرید کنند میتونن این DLC روز 1 دسامبر تجربه کنن و بعدش در 8 دسامبر بصورت عمومی منتشر خواهد شد. محتویات این DLC در محلی خواهد بود که فیلم دنبال میشه و دقیقا از جایی که فیلم بازگشت جدای، به پایان رسیده.

- تایید شده که جنگ های هوایی یا به اصطلاح Dog fight در بازی وجود داره و میتونید سوار به TIE Fighters, X-wings و Millennium Falcon به انجامش بپردازید. هرچند گفته شده که فعلا خبری از جنگ های فضایی نیست و تمرکز بر روی جنگ های سواره و پیاده بر روی زمین هست.

- تهیه کننده بازی Patrick Bach میگه که اونا سعی کردن یه تجربه بسیار ناب از جنگ ستارگان هم بصورت پیاده، و هم سوار بر AT-AT یا AT-ST رو القا کنن.

- بازی دارای مراحل تک نفره داستانی نخواهد بود. فقط ماموریت هایی وجود دارند که بصورت آفلاین یا آنلاین با دوستانتان به آن ها خواهید پرداخت.

- بازی دارای هر دو حالت سوم شخص و اول شخص خواهد بود و بصورت آنی می توانید این تغییر را انجام دهید. کاراکترها و وسایل نقلیه خود را میتوانید شخصی سازی کنید اما محدودیتی هم برای آن ها در نظر گرفته شده. برای مثال دو کاراکتر Darth Vader و Boba Fett رو نمیتوانید تغییر دهید.
 
آخرین ویرایش:
در ادامه سرطراح بازی Niklas Fegraeus اضافه میکند:

«شما میتونید در نقش لرد سیاه بازی کنید. شما خواهید توانست از شمشیر Light Saber استفاده کنید و حتی با استفاده از قدرت Force شورشیان رو خفه کنید، که خیلی لذت بخش است!!! در حقیقت شما رئیس مسابقه خواهید بود. اگر خوب بازی کنید، میتونید تیم رو به پیروزی برسونید. »

- همچنین یه DLC مجانی در هفته های اکران فیلم Star Wars: The Force Awakens با نام Battle of Jakkuمنتشر خواهد شد. کسانی که بازی رو پیش خرید کنند میتونن این DLC روز 1 دسامبر تجربه کنن و بعدش در 8 دسامبر بصورت عمومی منتشر خواهد شد. محتویات این DLC در محلی خواهد بود که فیلم دنبال میشه و دقیقا از جایی که فیلم بازگشت جدای، به پایان رسیده.
- تایید شده که جنگ های هوایی یا به اصطلاح Dog fight در بازی وجود داره و میتونید سوار به TIE Fighters, X-wings و Millennium Falcon به انجامش بپردازید. هرچند گفته شده که فعلا خبری از جنگ های فضایی نیست و تمرکز بر روی جنگ های سواره و پیاده بر روی زمین هست.
اول یه سوال این لرد سیاه ر هر تیمی داره از اونجا که من کلا از داستان sw هیچی سرم نمیشه تا حالا هم نه فیلماش ر دیدم نه بازیش ر انجام دادم فکر کنم سوالم پرت باشه:d
این dog fight خوراک خودمه بشینی از صبح تا شب هی بچرخ بچرخ بکنی :d
این تغییر دوربین از سوم شخص به اول شخص ر هیچ جوره نمیتونم قبول کنم البته شاید من عادت ندارم ولی به نظرم اگه فقط fps بود خیلی بهتر میشد
 
آخرین ویرایش:
تخریب پذیری در این بازی به اندازه لازم وجود خواهد داشت!

مدیریت استودیوی دایس آقای Patrick Bach در گفتگویی که با سایت Engadget داشته، گفته که تخریب پذیری به گونه ای که در سری بتلفیلد وجود داره توی این بازی نخواهد بود. ایشون اضافه کردند:
«مالکیت معنوی این بازی الان در دست ماست و داره تو دستمون شکل میگیره. ما تخریب بیش از اندازه توی بازی نمیذاریم، فقط به خاطر اینکه ما قادر به انجامش هستیم!»

ایشون در جواب تویت یه کاربر نیز گفته بودند که «هرجایی که نیاز باشه تخریب پذیری هم خواهد بود.»
 
Star Wars Battlefield دارای قابلیت Aiming نخواهد بود.

در مصاحبه ای که تهیه کننده دایس، با مجله OXM داشته، تایید کرده است که در این بازی خبری از Aiming و نشانه مگسک بر روی سلاح ها نخواهد بود. او اضافه کرده: «شما در بعضی از سلاح ها حالت نشانه گیری خواهید داشت، اما در کل، سلاح ها دارای قابلیت نشانه گیری روی مگسک نخواهند بود».

او همچنین توضیح داد که شرکت هرآنچه که در بازی اصلی خود یعنی بتلفیلد بدست آورده، مستقیما وارد این بازی نکرده و SW BF یک سبک مختص به خود را خواهد داشت. او میگوید: «اگر ما چیزی از بازی اصلی خود وارد این بازی بکنیم به نظرم این کار بی احترامی به طرفداران بازی و تلاشی است که تا بدینجا انجام داده ایم. چیزهایی که در نمایش دیدید، هیچ ربطی به ساخته های قبلی ما ندارند، - هرچند بعضی از امکانات، مختص بازی های شوتر هستند و ربطی به یک عنوان خاص ندارند - و ما سعی داریم بهترین شوتری که امکان دارد را بسازیم و چیزی کاملا مخصوص تحویل دهیم.»
 
Star Wars Battlefield دارای قابلیت Aiming نخواهد بود.

در مصاحبه ای که تهیه کننده دایس، با مجله OXM داشته، تایید کرده است که در این بازی خبری از Aiming و نشانه مگسک بر روی سلاح ها نخواهد بود. او اضافه کرده: «شما در بعضی از سلاح ها حالت نشانه گیری خواهید داشت، اما در کل، سلاح ها دارای قابلیت نشانه گیری روی مگسک نخواهند بود».

او همچنین توضیح داد که شرکت هرآنچه که در بازی اصلی خود یعنی بتلفیلد بدست آورده، مستقیما وارد این بازی نکرده و SW BF یک سبک مختص به خود را خواهد داشت. او میگوید: «اگر ما چیزی از بازی اصلی خود وارد این بازی بکنیم به نظرم این کار بی احترامی به طرفداران بازی و تلاشی است که تا بدینجا انجام داده ایم. چیزهایی که در نمایش دیدید، هیچ ربطی به ساخته های قبلی ما ندارند، - هرچند بعضی از امکانات، مختص بازی های شوتر هستند و ربطی به یک عنوان خاص ندارند - و ما سعی داریم بهترین شوتری که امکان دارد را بسازیم و چیزی کاملا مخصوص تحویل دهیم.»
یعنی چی نمیشه نشونه گرفت؟؟؟؟؟؟
 
بیخیال بابا مگه داریم کانتر بازی میکنیم
خدایی بعد این همه بازی با Aim خیلی ستمه اینطوری :|
==================
ویرایش : البته خیلی هم بدک نیست یاد UT 2004 بخیر :d
 
بیخیال بابا مگه داریم کانتر بازی میکنیم
خدایی بعد این همه بازی با Aim خیلی ستمه اینطوری :|
==================
ویرایش : البته خیلی هم بدک نیست یاد UT 2004 بخیر :d
اینطور که تا حالا از گفته های سازنده برداشت میشه، ظاهرا دارن سعی میکنن یه سبک یونیک و مختص به همین بازی رو پیاده کنن. باید منتظر باشیم و ببینیم چه دست پختی برامون آماده کردن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or