تفاوت خدمات پس از فروش سوني و مايکروسافت

rezvideo

کاربر سایت
Oct 3, 2005
1,321
نام
رضا چشمی
در اينجا مي خواهيم نحوه خدمات رساني سوني و مايکروسافت رو با هم مقايسه کنيم
البته اين خدمات رساني در ايران بي معنيه چون مايکرو سافت که تو ايران نمايندگي نداره و نمايندگي سوني (شرکت بازرگاني ايران)هم PS3 رو به قيمت 810 هزار تومن و با گارانتي 18 ماهه ارائه ميده.
يکي از گيمرهاي اونور آبي مي گه که هم PS3 داره هم X360 که هر دو داراي مشکل واحدي بودندانداختن خش برروي DVD.
بعد طرف دستگاه رو به نمايندگي تحويل ميده و سير وقايع اتفاق افتاده رو به شکل زير تعريف مي کنه:
Sony:
- I had to send in my Playstation 3
- Waiting time was about 2 weeks
- I received a brand new Playstation 3
- I had to send in the the game that was scratched
- Received a new copy in 3 days, no charges.

Microsoft:
- I had to send in my Xbox360 console
- Waiting time was about 2 weeks, same as sony
- My console was repaired, not replaced.
- I had to send in the games that were scratched
- I received my games after 4 weeks
- I had to pay 10$ for each disk
سوني:
-زمان انتظار 2 هفته
-تحويل گرفتن يک دستگاه PS3 جديد
-فرستادن ديسک خش دار شده PS3
دريافت يک نسخه جديد بدون هزينه بعد از 3 روز
مايکرو سافت:
-زمان انتظار 2 هفته همانند سوني
-کنسول من تعمير شد(تعويض نشد)
-فرستادن ديسک خش دار شده X360
-دريافت يک نسخه جديد بعد از 4 روز
-پرداخت10 دلار به ازاي هر بازي​
و اين بود نحوه پشتيباني دو شرکت معروف دنيا از کنسولشون
قضاوت با شما.
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,904
نام
اشکان
در مورد اون $10 قیمت که کلا مایکروسافت شرکت پولکیه و چپ و راست پول می گیره:) و یکی از ضعف های مایکروسافته. (مایکروسافت یجورایی حالت همینه که هست می خوای بخوا نمی خوا نخا به مشتری نگاه می کنه.)
در مورد اینکه 4 هفته بعد بازی ها رو فرستاده خود مایکروسافت تو خدمات پس از فروشش ذکر کرده که هر چیز مشکل داری که برای ما فرستاده می شه حداقل 2-3 هفته طول می کشه.

در مورد گزینه سومم که اصلا ربطی به پشتیبانی نداره چون این کنسول ها گارانتی تعویض نیستن! بلکه گارانتی تعمیر هستن ولی وقتی خدمات پس از فروش دید که قابل تعمیر نیست یدونه نو جایگزین می کنه. شاید اون ps3 اصلا قابل تعمیر نبوده دیگه که یدونه نو براش فرستادن.


پشتبانی مایکروساتف کلا ضعیفه ولی به دلیل اینکه ما در ایران نه نمایندگی رسمی از سونی داریم (اینی که شما نوشتی رسمی از خود سونی ژاپن نیست) نه از مایکروسافت پس مقایسه کیفیت پشتیبانی به درد بخور نیست نتیجش.
 

rezvideo

کاربر سایت
Oct 3, 2005
1,321
نام
رضا چشمی
در خصوص شرکت بازرگاني ايران ،اگه شما سري به سايت سوني بزنيد در اونجا به عنوان نمايندگي سوني ذکرشده.و در خصوص اين که آيا هر دو دستگاه به شکل همزمان دچار مشکل شدن چيزي نگفته ولي ممکنه اين مشکلات با فاصله اتفاق افتاده باشن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر