تعطیل شدن پروژه Total War Arena

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
نسخه Free to Play سری Total War که با نام Arena معرفی شد، در فبریه 2019 به پایان کار خود خواهد رسید. بازی با همکاری Creative Assembly و Wargaming در حال توسعه بود و به گفته Joshua Williams از CA، نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به اندازه کافی پلیر بدست آورد:

"متاسفانه در دوران اجرای Beta، پروژه نتوانسته که انتظارات Wargaming و Creative Assembly را برآورده کند و بنابراین تصمیم گرفتیم تا ادامه ساخت پروژه را متوقف کنیم. میخواهم از فرصت استفاده کنم تا از تیم Arena تشکر کنم که با تمام وجود مشغول ساخت آن بودند و با این تصمیم ناامید شدند"

هرچند این اتفاق به معنی تعدیل یا اخراج تیم نیست. تیم Arena به کار خود در استودیو ادامه میدهند و تکنولوژی های استفاده شده در آن مورد استفاده دیگر عنوان های سری قرار خواهد گرفت.

41gp_screenshot_2.jpg

اما Creative Assembly و Wargaming به منظور جبران و وقت و هزینه ای که پلیر ها گذاشته بودند موارد زیر را به صورت مجانی در Wargaming Game Center قرار خواهد داد:

- Medieval 2 - Definitive Edition
- Hannibal at the Gates (Total War: Rome 2 DLC)
- Age of Charlemagne (Total War: Attila DLC)
- Grim and the Grave (Total War: Warhammer DLC)
- 30 روز اکانت پرمیوم Wargaming برای کسانی که 100 نبرد یا بیشتر در بازی داشتند

بازی تا تاریخ 22 فبریه 2019 همچنان در دسترس پلیرهای آن خواهد بود و به گفته CA این به معنی فاصله گرفتن از مولتی پلیر نیست. بلکه در عنوان های اصلی سری یعنی Three Kingdoms و Warhammer 3 به خوبی به این قسمت ها پرداخته خواهد شد.

Source
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر