شایعه تعدیل نیرو زیادی در 343 Industries رخ داده و 343 Industries فقط بر توسعه بازی های Halo آینده نظارت خواهد کرد.

Solidsnake_1

کاربر سایت
Bathrobe Spartan که در گذشته در مورد سری Halo قابل اعتماد بوده است، اخیراً اطلاعات جدیدی در مورد آینده فرنچایز فاش کرده است :
  • در سال‌های 2023 و 2024 کارمندان داخلی 343i از حدود 500 نفر به کمتر از 280 نفر کاهش پیدا کرده.
  • تیم‌های ارتباطی و بازاریابی 343i تعدیل شدند و اکنون مستقیماً MS آنها را مدیریت می‌کند .
  • اتکا بهoutsource کردن افزایش یافته زیرا MS دیگر به توسعه توسط 343 اطمینان ندارد.
  • بنابراین 343 برای پروزه های بعدی فقط بر روی Concept و Pre-Production و lore کار میکند درحالی که توسعه اصلی بازی به استودیو دیگر outsource میشود . ( مانند آنچه با Halo Wars 2 و Creative Assembly انجام شد)
  • دو پروژه بزرگ جدید Halo در حال حاضر در دست ساخت هستند (به احتمال زیاد Halo CE Remake و Halo 7)، هر دو در مرحله Pre-Production هستند و زودترین زمان انتشار حداقل 2026 است.
  • فقط 30 درصد از اعضای 343i بر روی محتوای بازی کارمیکنند، در حالی که بقیه مربوط به project managementو producers و نقش های تجاری هستند.
  • اکنون بودجه بیشتر توسط MS کنترل می شود که به این دلیل استخدام های جدید را کندتر و دشوارتر کرده .
  • با اینکه Halo Infinite درامد زیادی داشته اما هنوز به اهداف MS برای آن نرسیده .
  • چون به اهداف مالی مورد نظر نرسیدند halo infinite اکنون در "Life support" قرار دارد و فقط محتوای که قبلا با استودیو های دیگر قرارداد بسته بودند به دلیل تعهدات قانونی که 343 داره عرضه میشوند .


منبع
 
در مورد سایر موارد، هیلو رو نمیشه کالاف دیوتی ساز بسازه چون هیلو قشنگیش به اون متفاوت بودنشه و اگه قرار باشه کالاف بشه، بدرد نمیخوره.
خلاصه اینکه کسی هیلو نمیتونه بسازه مگه نسخه های مولتی که برون سپاریش کار درستیه که به مشکل کمبود محتوا برنخوره ولی خود کمپین باید مال 343 باشه
خب چرا فکر میکنی یک استودیوی cod ساز باید halo رو همونطوری بسازه که cod رو میسازه؟
همه استودیوها که مثل یوبیسافت نیستن که شابلون بزارن و کپی پیست کنن.
برای بازی خاص نفرات جدید جذب میکنن ، انجین عوض میکنن و...
الان پلی گراند داره فیبل میسازه که خب سنخیتی با فورزا هورایزن نداره.


اینکه اگه 343 بره کنار طرفدارها میخوان استودیویی مثل Raven روش کار کنه دلیلش بازیهای با کیفیتیه که قبل از ساپورت مجموعه Cod شدن توسعه میداد.
تا نسل هفتم قشنگ تنه به تنه id و بهترینهای صنعت پیش میرفتن یه زمانی.
هیلو خودش به خاطر اینکه جزو اولین شوتر های مولتی پلیر خوب کنسولی بود محبوب شد :دی هر استودیویی که بخواد هیلو بسازه باید خیلی روی بخش مولتی پلیر تمرکز کنه
من به نظرم الان که مایکرو تجربه مشترک سازی بازیهاش رو داره (Fable , Perfect Dark) به نظرم میشه کمپین رو بدن به یکی و مولتی رو یکی دیگه بسازه.
اکتیویژن سالهاست داره اینکار رو میکنه و الان بهترین فرصته برای مایکرو که از این پتانسیل برای Halo هم استفاده کنه که فاصله انتشار بازی رو کم کنه.
نه اینکه سالانه بشه با یک کمپین 5-4 ساعته ولی اینهمه سال فاصله بین نسخه ها دیگه نبینیم.

این جدا شدن استودیوها به نظرم کیفیت کار رو هم حتی بالاتر میره و استودیوها بهتر میتونن تمرکز کنن.
 
آخرین ویرایش:
حالا اینکه شایعه بود، ولی اسم لی-آف و بانجی تو یک تاپیک کنار هم میاد، خاطره قلع قمع چند ماه پیش زنده میشه که ۱۰۰ ها نفر رو بهدر خروج استدیو هدایت کردن
 
  • Like
Reactions: pouria.sh
خب چرا فکر میکنی یک استودیوی cod ساز باید halo رو همونطوری بسازه که cod رو میسازه؟
همه استودیوها که مثل یوبیسافت نیستن که شابلون بزارن و کپی پیست کنن.
برای بازی خاص نفرات جدید جذب میکنن ، انجین عوض میکنن و...
الان پلی گراند داره فیبل میسازه که خب سنخیتی با فورزا هورایزن نداره.


اینکه اگه 343 بره کنار طرفدارها میخوان استودیویی مثل Raven روش کار کنه دلیلش بازیهای با کیفیتیه که قبل از ساپورت مجموعه Cod شدن توسعه میداد.
تا نسل هفتم قشنگ تنه به تنه id و بهترینهای صنعت پیش میرفتن یه زمانی.

من به نظرم الان که مایکرو تجربه مشترک سازی بازیهاش رو داره (Fable , Perfect Dark) به نظرم میشه کمپین رو بدن به یکی و مولتی رو یکی دیگه بسازه.
اکتیویژن سالهاست داره اینکار رو میکنه و الان بهترین فرصته برای مایکرو که از این پتانسیل برای Halo هم استفاده کنه که فاصله انتشار بازی رو کم کنه.
نه اینکه سالانه بشه با یک کمپین 5-4 ساعته ولی اینهمه سال فاصله بین نسخه ها دیگه نبینیم.

این جدا شدن استودیوها به نظرم کیفیت کار رو هم حتی بالاتر میره و استودیوها بهتر میتونن تمرکز کنن.
اولا خود ۳۴۳ هست و دلیلی نداره بدن کس دیگه. بحث مولتی یچیزه و بحث سینگل یچیز دیگه. ثانیا فکر کنم کمپین های کالاف گویای همه چیزه. پلی گراند برای فیبل صرفا یه اسمه و کاملا یه تیم کامل ساخته شده که ربطی به فورزا نداره و اگه لاین هد بود نمیومدن بدن کس دیگه فورزا بسازه. اگه اون مدلی حساب کنی , گیرزم یه شوتره, اونم بدیم اکتی بسازه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: meisam2007
اولا خود ۳۴۳ هست و دلیلی نداره بدن کس دیگه. بحث مولتی یچیزه و بحث سینگل یچیز دیگه. ثانیا فکر کنم کمپین های کالاف گویای همه چیزه. پلی گراند برای فیبل صرفا یه اسمه و کاملا یه تیم کامل ساخته شده که ربطی به فورزا نداره و اگه لاین هد بود نمیومدن بدن کس دیگه فورزا بسازه. اگه اون مدلی حساب کنی , گیرزم یه شوتره, اونم بدیم اکتی بسازه.
ما داریم تو تاپیک شایعه ایی که اومده صحبت میکنیم.
نظر منم براساس فرض اینه که 343 تعدیل بشه و خب در اونصورت مایکرو باید دنبال یه استودیوی دیگه باشه برای همکاری با 343 .

در مورد هورایزن و پلی گراند منم توضیح دادم که استودیوها برای ساخت بازی جدید نفرات جدید جذب میکنن و تیم رو گسترش میدن.

در مورد جمله آخر که گیرز رو بدن به اکتیویژن بسازه ، چرا که نه؟
اگه کوالیشن هم دو سه تا نسخه آخرش متوسط بود و گیرز 5 رو به یک شکست تجاری تبدیل میکرد (براساس هزینه ساخت سرسام آور اینفینیت) الان همین شایعه میتونست در مورد کوالیشن هم وجود داشته باشه.
343 تو بهترین حالت یک استودیوی متوسط رو به خوب بوده ، به هیچ عنوان شایستگی ساخت و ادامه یکی از مهمترین عنوانهای گیمینگ رو که تو اوج موفقیت مجموعه مسئولیت توسعش رو به ععهده گرفت نداشت و نداره.
دیگه الان بعد از 3تا نسخه ای که منتشر کردن و هر بار به نوعی روی اعصاب طرفدارها رفتن به راحتی میشه در مورد سابقشون نظر داد.

حداقل الان واقعا نیاز دارن یک استودیوی دیگه بیاد روح تازه ای تو سری تزریغ کنه.
کمترین حالتش میشه اینکه با 343 همکاری نزدیک داشته باشه.
این خیلی بهتر از حالت فعلی یعنی با کارمندهای قراردادی بازی ساختنه که 343 یا ترن 10 پیش گرفتن.

Halo هیچوقت متعلق به 343 نبوده که بخوایم بگیم فقط اینها میتونن این کار رو انجام بدن.
خودشون هم با همین روال تشکیل شدن و بازیها رو توسعه دادن.
 
ما داریم تو تاپیک شایعه ایی که اومده صحبت میکنیم.
نظر منم براساس فرض اینه که 343 تعدیل بشه و خب در اونصورت مایکرو باید دنبال یه استودیوی دیگه باشه برای همکاری با 343 .

در مورد هورایزن و پلی گراند منم توضیح دادم که استودیوها برای ساخت بازی جدید نفرات جدید جذب میکنن و تیم رو گسترش میدن.

در مورد جمله آخر که گیرز رو بدن به اکتیویژن بسازه ، چرا که نه؟
اگه کوالیشن هم دو سه تا نسخه آخرش متوسط بود و گیرز 5 رو به یک شکست تجاری تبدیل میکرد (براساس هزینه ساخت سرسام آور اینفینیت) الان همین شایعه میتونست در مورد کوالیشن هم وجود داشته باشه.
343 تو بهترین حالت یک استودیوی متوسط رو به خوب بوده ، به هیچ عنوان شایستگی ساخت و ادامه یکی از مهمترین عنوانهای گیمینگ رو که تو اوج موفقیت مجموعه مسئولیت توسعش رو به ععهده گرفت نداشت و نداره.
دیگه الان بعد از 3تا نسخه ای که منتشر کردن و هر بار به نوعی روی اعصاب طرفدارها رفتن به راحتی میشه در مورد سابقشون نظر داد.

حداقل الان واقعا نیاز دارن یک استودیوی دیگه بیاد روح تازه ای تو سری تزریغ کنه.
کمترین حالتش میشه اینکه با 343 همکاری نزدیک داشته باشه.
این خیلی بهتر از حالت فعلی یعنی با کارمندهای قراردادی بازی ساختنه که 343 یا ترن 10 پیش گرفتن.

Halo هیچوقت متعلق به 343 نبوده که بخوایم بگیم فقط اینها میتونن این کار رو انجام بدن.
خودشون هم با همین روال تشکیل شدن و بازیها رو توسعه دادن.
شایعه ای که توسط 343 رد شده و متن شایعه هم نشون میده یه مهمله تمام عیاره.پس بخش اول بی معنیه
در مورد بخش دوم، همین هیلو اینفییت استودیو همکار داشته، برا بخش مولتی و اینم چیز جدیدی نیست
________
در مورد بخش بعدی، از کجا شکست تجاری رو میدونی

2024-07-16_11-58-39.jpg

اگه براساس همین شایعه فیک میگی، که خودش حرفتو داره نقض میکنه.
________
هیلو اینفینیت یه کمپین واقعا خوب بود و اینکه کالاف ساز بیاد جای اونو بگیره، جدا انتهای یه جوک مضحکه.
کارمند قراردادی جزئی از صنعت گیمه و همه دارن، یکسری افراد نیازن که یکسال یا دو سال رو یه پروژه 5-6 ساله باشن، فکر کنم یه نگاه ساده به تمام استودیوها بکنی، میبینی که طرف هر دو سال تو یه استودیو هست
_____________
343 توسط سازندگان سابق همین هیلو ایجاد شده، همونطور که کوالیشن توسط سازندگان سابقش ایجاد شد و یه نگاهی به 343 بندازی، خیلیا رو میبینی.
پیشنهاد آخر:میخوای دوم و quake و ولف و ... هم تعطیل کنیم، بدیم به اکتی. نظرت چیه؟
 
آخرین ویرایش:
اسم این منبع معتمد آشنا میزد که یادم اومد ید طولایی در منبع آب بودن داره
Rumor: Halo Infinite Is Moving Away From Story Campaign, 343 Studios Downgraded To Franchise Coordinator - Gameranx
بعد دیدم این همون پارسالیه هست که برگشته

2024-07-16_18-31-51.jpg

که بعدش هم جیسون شرایر و هم 343 جواب دادن که دروغه

2024-07-16_18-11-29.jpg

Halo Infinite's Future With 343 Industries Said To Be Present "As Long As The Xbox Is A Platform For People To Play”

منبع بسیار قابل اعتمادی در خالی بندی. واقعا منابعتون معتمدن
 
فقط تو فروم های ایرانی و البته Resetera می‌بینم همچنین چیزی رو. ادعایی که نه منبع معتبری داره و نه پشتوانه‌ای برای باور کردنش.
خب شما جایی دیدی که این هزینه 500 میلیونی تکذیب بشه؟
شایعه ای که توسط 343 رد شده و متن شایعه هم نشون میده یه مهمله تمام عیاره.پس بخش اول بی معنیه
در مورد بخش دوم، همین هیلو اینفییت استودیو همکار داشته، برا بخش مولتی و اینم چیز جدیدی نیست
خب من تو متن اولم نوشتم که "اگه شایعه درست باشه" پس کوردن داره مزخرف میگه ، این جبهه گرفتن برای چیه؟!
در مورد همکار داشتن استودیوها دو تا مسئله رو با هم داری قاطی میکنی ، همه استودیوها از سالها پیش بخشهایی از بازی رو برون سپاری میکنن.
مثل ساخت مدل ها و است ها و...
من دارم در مورد همکاری 343 با یک استودیوی دیگه میگم که مثلا بخش کمپین رو بدن به اون استودیو و خودشون مثلا روی مولتی کار کنن.

این هیچ نکته منفی نمیتونه درش داشته باشه.
حتی اگه 343 با قدرت روی شماره های اصلی بعدی کار کنه و بگیم اینفینیت بهترین کمپین سری رو داشته چرا ما یک odst از استودیوی دیگه ای نبینیم ؟

اصلا اون 500 میلیون رو بگیم خبر فیک ، زرد و...
جدای اینکه هیچوقت تکذیب نشده ولی چون این بنده خدا گفته ما پول درآوردیم پس این تایید اینه که بازی موفق بوده و خیلی سودآور؟
اگه میخوای روی کاغذ حرف بزنیم ایشون عدد و رقم داده؟
چیزی که من از آمارها پلیرها دیدم و میبینم و خودم تو لانچ تجربه کردم تا به حال نشون از موفقیت خوب بازی نداشته.
هیلو اینفینیت یه کمپین واقعا خوب بود و اینکه کالاف ساز بیاد جای اونو بگیره، جدا انتهای یه جوک مضحکه.
کارمند قراردادی جزئی از صنعت گیمه و همه دارن، یکسری افراد نیازن که یکسال یا دو سال رو یه پروژه 5-6 ساله باشن، فکر کنم یه نگاه ساده به تمام استودیوها بکنی، میبینی که طرف هر دو سال تو یه استودیو هست
اینفینیت شاید بهترین ساخته 343 باشه ولی در مقابل نسخه های دیگه سری که بانجی ساخته به راحتی ضعیف ترین نسخست.

در مورد کارمندهای قراردادی باز هم مسائل رو قاطی میکنی ، کارمندی که تو سطح پایین توسعه فعالیت داره و کلیدی نیست آره تو همه استودیوها جابه جا میشن.
ولی تو استودیوهای مایکروسافت (مخصوصا 343 و ترن 10) افراد کلیدی هم قراردادی جذب میشن.
مثالش هم از تیم آرت و طراحی پیستهای ترن 10 برات میارم که بنده خدا روزی که جذب شد کارآموز این بخش بود و مدتی بعد که فرد اصلی این بخش قراردادش تموم شد و جدا شد با بدبختی تونست پیستها رو برسونه و در آخر خودش هم قراردادش تموم شد.
در آخر هم که کیفیت بازی نهایی شاهد این ماجرا بود که اصلا کیفیت یکنواختی نداشتن پیستها ، بعضی خیلی ضعیف و بعضی خیلی خوب بودن.

این پستیه که نیاز به یک تیم ثابت داره ، تو همه بازیهای مشابه یکی دو نفری که مسئولن سالها تو این پست میمونن چرا که در طول حیات یک بازی پیستها و مپهای مختلف باید استاندارد یکنواختی داشته باشن و با تغییر آرتیستها زبان طراحی از یکی به یکی دیگه تغییر نکنه و بالا و پایین نشه.
همین رو تعمیم بده به مابقی پستها تو این استودیوها .
343 توسط سازندگان سابق همین هیلو ایجاد شده، همونطور که کوالیشن توسط سازندگان سابقش ایجاد شد و یه نگاهی به 343 بندازی، خیلیا رو میبینی.
پیشنهاد آخر:میخوای دوم و quake و ولف و ... هم تعطیل کنیم، بدیم به اکتی. نظرت چیه؟
id رو داری با 343 مقایسه میکنی یا چی؟
مگه id و... ضعیف کار کردن که عناوینشون رو بدیم به اکتی بسازه؟
این رو من هرجور خوندم متوجه نشدم!

چه بخوای چه نخوای 343 زیر بار مسئولیتی که بعد از بانجی تو این سالها به عهده گرفته ناموفق بوده.
با تمام پستی و بلندیهاش نهایتا یک استودیوی متوسط رو به خوب بوده ، نه در حد به عهده گرفتن بزرگترین ip مایکروسافت.

343 خودش هم نمیدونه داره چیکار میکنه و با هر بازی که منتشر میکنه زحمات قبلی خودش رو میریزه دور و از صفر شروع میکنه.
اصلا انگار این استودیو دورنمایی از کاری که میخواد تو چند سال آینده بکنه نداره و فقط یک بازی رو میسازه و میندازه کنار و نسخه بعدی رو تو فضای جدیدی ادامه میده.
این مورد داشت با انتشار اینفینیت خیلی بهتر میشد ، اینکه برای بازی اکسپنشنهای داستانی در دستور کار بود که اونهم تو خبرها داشتیم که رفت به هوا.

خب اگه بازی داشت خوب کار میکرد که خیلی از این ویژگیها و برنامه ها کنسل نمیشد و به بادهوا نمیرفت.

===============
برای من این توجیهاتی که برای 343 و اینفینیت میاری به همون اندازه عجیبه که اگه یکی بگه EA و دایس با 2042 ترکوندن و خیلی هم موفق بودن.
که نمیدونم احتمالا هم بوده باشن ولی آمارشون در مقابل باقی نسخه های سری چطور بوده؟
 
خب شما جایی دیدی که این هزینه 500 میلیونی تکذیب بشه؟
فکر کنم یه بار گفتم بار دیگر هم میگم.

طرف تو فیسبوک آلمانی طرفداران هیلو میاد میگه من تو کافه شنیدم که که دو نفر صحبت می‌کردند و یکی می‌گفت که شنیده مایکروسافت 500 میلیون دلار هزینه ارتقاء انجین کرده.

این اصلا به نظر شما منطقی هست ؟ اگه مایکروسافت این همه دول یامفت داشت که چه نیازی به تعدیل بود ؟ بماند که هیچ خبرگزاری رسمی هم به خاطر نبود پشتوانه منبع این خبر رو پوشش نداده (لطفاً لینک از IGN Italy یا France نیارید که همین چیزی که من گفتم رو گفتند.
 
خب شما جایی دیدی که این هزینه 500 میلیونی تکذیب بشه؟

خب من تو متن اولم نوشتم که "اگه شایعه درست باشه" پس کوردن داره مزخرف میگه ، این جبهه گرفتن برای چیه؟!
در مورد همکار داشتن استودیوها دو تا مسئله رو با هم داری قاطی میکنی ، همه استودیوها از سالها پیش بخشهایی از بازی رو برون سپاری میکنن.
مثل ساخت مدل ها و است ها و...
من دارم در مورد همکاری 343 با یک استودیوی دیگه میگم که مثلا بخش کمپین رو بدن به اون استودیو و خودشون مثلا روی مولتی کار کنن.

این هیچ نکته منفی نمیتونه درش داشته باشه.
حتی اگه 343 با قدرت روی شماره های اصلی بعدی کار کنه و بگیم اینفینیت بهترین کمپین سری رو داشته چرا ما یک odst از استودیوی دیگه ای نبینیم ؟

اصلا اون 500 میلیون رو بگیم خبر فیک ، زرد و...
جدای اینکه هیچوقت تکذیب نشده ولی چون این بنده خدا گفته ما پول درآوردیم پس این تایید اینه که بازی موفق بوده و خیلی سودآور؟
اگه میخوای روی کاغذ حرف بزنیم ایشون عدد و رقم داده؟
چیزی که من از آمارها پلیرها دیدم و میبینم و خودم تو لانچ تجربه کردم تا به حال نشون از موفقیت خوب بازی نداشته.

اینفینیت شاید بهترین ساخته 343 باشه ولی در مقابل نسخه های دیگه سری که بانجی ساخته به راحتی ضعیف ترین نسخست.

در مورد کارمندهای قراردادی باز هم مسائل رو قاطی میکنی ، کارمندی که تو سطح پایین توسعه فعالیت داره و کلیدی نیست آره تو همه استودیوها جابه جا میشن.
ولی تو استودیوهای مایکروسافت (مخصوصا 343 و ترن 10) افراد کلیدی هم قراردادی جذب میشن.
مثالش هم از تیم آرت و طراحی پیستهای ترن 10 برات میارم که بنده خدا روزی که جذب شد کارآموز این بخش بود و مدتی بعد که فرد اصلی این بخش قراردادش تموم شد و جدا شد با بدبختی تونست پیستها رو برسونه و در آخر خودش هم قراردادش تموم شد.
در آخر هم که کیفیت بازی نهایی شاهد این ماجرا بود که اصلا کیفیت یکنواختی نداشتن پیستها ، بعضی خیلی ضعیف و بعضی خیلی خوب بودن.

این پستیه که نیاز به یک تیم ثابت داره ، تو همه بازیهای مشابه یکی دو نفری که مسئولن سالها تو این پست میمونن چرا که در طول حیات یک بازی پیستها و مپهای مختلف باید استاندارد یکنواختی داشته باشن و با تغییر آرتیستها زبان طراحی از یکی به یکی دیگه تغییر نکنه و بالا و پایین نشه.
همین رو تعمیم بده به مابقی پستها تو این استودیوها .

id رو داری با 343 مقایسه میکنی یا چی؟
مگه id و... ضعیف کار کردن که عناوینشون رو بدیم به اکتی بسازه؟
این رو من هرجور خوندم متوجه نشدم!

چه بخوای چه نخوای 343 زیر بار مسئولیتی که بعد از بانجی تو این سالها به عهده گرفته ناموفق بوده.
با تمام پستی و بلندیهاش نهایتا یک استودیوی متوسط رو به خوب بوده ، نه در حد به عهده گرفتن بزرگترین ip مایکروسافت.

343 خودش هم نمیدونه داره چیکار میکنه و با هر بازی که منتشر میکنه زحمات قبلی خودش رو میریزه دور و از صفر شروع میکنه.
اصلا انگار این استودیو دورنمایی از کاری که میخواد تو چند سال آینده بکنه نداره و فقط یک بازی رو میسازه و میندازه کنار و نسخه بعدی رو تو فضای جدیدی ادامه میده.
این مورد داشت با انتشار اینفینیت خیلی بهتر میشد ، اینکه برای بازی اکسپنشنهای داستانی در دستور کار بود که اونهم تو خبرها داشتیم که رفت به هوا.

خب اگه بازی داشت خوب کار میکرد که خیلی از این ویژگیها و برنامه ها کنسل نمیشد و به بادهوا نمیرفت.

===============
برای من این توجیهاتی که برای 343 و اینفینیت میاری به همون اندازه عجیبه که اگه یکی بگه EA و دایس با 2042 ترکوندن و خیلی هم موفق بودن.
که نمیدونم احتمالا هم بوده باشن ولی آمارشون در مقابل باقی نسخه های سری چطور بوده؟
بحث اول حجم تناقضه.
اول یه کلیت بگم، مگه قراره هر کی هر مهملی بگه، استودیو پاشه بیاد تکذیبش کنه و ثانیا تو همین شایعه مدیر ارتباطات 343 از دیروز ردش کرده این توییتو و هنوز داری با فرضیات این توییت در مورد استخدام و اخراجها میری جلو. وقتی حرف 343 رو قبول نداری و با هر مفروضاتی که دوست داری جلو میری، من چیکار کنم.
همین فرد پارسال یه شایعه مطرح کرده بود که خود 343 واکنش نشون داد و اومدی دوباره بر اساس حرفای این دوباره، برا خودت نتیجه گیری میکنی.
این حجم از تناقض رو چجوری باهات میشه حل و فصل کرد.
_________
در مورد اون 500 میلیون هم، هم اینسایدرا و هم کارمندای 343 تکذیب کردن، یکی دو نمونه میزارم ولی میدونم قانع نمیشی با توجه به جبهه ات علیه 343

2024-07-16_21-40-23.jpg 2024-07-16_21-39-05.jpg

در مورد بحث دیگه که از آمار میگی، داری با سایر حرفای این حکم میدی، بعد که نوشته ازش میزارم، میشه این آمار و ارقام داری، چجوری آمار مضحک 200 تا کارمند بخش تجاریش باورپذیره، اینش قابل باور نیست.
اما، در مورد هیلو، هیلو آنلاین که رایگانه و آفلاینش هزینه داره. اینکه چقدر هزینه شده و چقدر درآورده، مشخص نیست، خوب عمل نکرده ولی این جبهه ای که گرفتی هم نادرسته.
________
منم متوجه نشدم تو چجوری هیلو اینفینیت و اینا ضعیف بودن که باید 343 رو بست، با اون طرزی که میری جلو میتونم از دووم 3 و ریج 2 و چندین عنوان دیگه به عنوان ناموفق نام ببرم
و نکته جالبتر اینکه یکی از ضعیفترین شوتر سازها تو بخش کمپین، رو تجویز میکنی برای جایگزینی هیلو، جدا نسخه جذابیه
_____________
لطفتتو شامل حالش زیاد نکن، متوسط زیاده ببر رو آشغال.
یه تاپیک خواهم زد تا ببینم چند درصد بچه های ایکس باکس باهات موافقن.
__________________________
بین دو چیز باید بتونی تمایز قائل شی 1. کمپین 2. مولتی
مولتی بازی مرد بخاطر کرونا و جنگ روسیه و اینکه دو تا شرکت روسی نتونستن بهش تو تولید محتوا کمک کنن و ریلیز دیرهنگام فصول بهش آیب زد و همینطو یکسری از پلیرا بدنبال کیل بودن که هدف هیلو نبود و این ربطی به کمپین نداشت و با تغییر مدیریت و رفتن بانی راس، اهداف تغییر کرد.
در مورد اکسپنشن، بازی تنها تو فاز کانسپت بود که کنسل شد و این مواردم خود ماکرو با تغییرات مدیریت انجام داد
_________________________________
من نظظراتتو خوندم، هی میومدم میدیدم یوزر خودته یا نه. یه چند باری فکر کردم یکی هکت کرده، این نظرات برام غیرقابل باور بود و هنوزم موندم اینا چین.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or