در بازی Skyrim، نه تنها تعداد اژدها بی نهایت است، بلکه تعداد Quest ها (داستان ها - ماموریت ها) نیز بی پایان خواهد بود!
آقای Todd Howard کارگردان بازی Skyrim، در مصاحبه ای تلفنی با Wired گفته اند که بازی دارای جریان بی پایانی از Quest هایی است که بر اساس یک پروتکل و روش خاص تولید شده اند، و در نتیجه بازیکنان بی نهایت کار برای انجام دادن در بازی دارند.
ایشان گفته اند: "هیجان این بازی در اینجاست که شما می توانید تا ابد آن را بازی کنید".
در بازی Skyrim، سیستمی تحت عنوان Radiant Quest System وجود دارد، که بر اساس تصمیماتی که شما قبلا گرفته اید، می تواند همه چیز بازی را تغییر دهد و شما را به بازدید کردن از نقاطی که تا به حال ندیده اید بکشاند، و این قابلیت گزینه های بی پایانی را در اختیار شما قرار می دهد. آقای Howard همچنین گفته اند که شما به عنوان مثال می توانید بعد از ملحق شدن به هر یک از Faction ها (انجمن ها) ـی موجود در بازی مانند Thieves Guild یا Dark Brotherhood، پس از پایان ماموریت های نوشته شده برای آنها، مجددا به محل تجمع آنها بروید و ماموریت های تصادفی نوشته شده، مثلا دزدیدن جواهرات یا کشتن مغازه دارهای گوشه و کنار دنیای Skyrim را دریافت کنید.
آقای Howard گفته اند که بتسدا شگردهای جدیدی را برای پیاده کردن این سیستم به کار گرفته است و روش های قدیمی را ارتقا داده است. ایشان گفته اند که با توجه به این که Quest های جدید عمدتا شما را به نواحی که ندیده بودید هدایت می کند، لذت اصلی شما در تکمیل کردن این Quest ها نیست، بلکه در کشف کردن محل های جدید، مانند یک قلعه پر از راهزن یا یک ناقوس دریایی وحشتناک است.
ایشان در پایان گفته اند: "اگر قرار باشد بازی فقط در یک چیز از گیم های دیگر متفاوت باشد، آن یک چیز دنیای Skyrim است. دنیای بازی بسیار واقعی به نظرتان می آید، و گشت و گذار در آن بسیار لذت بخش خواهد بود".
منبع: wired
آقای Todd Howard کارگردان بازی Skyrim، در مصاحبه ای تلفنی با Wired گفته اند که بازی دارای جریان بی پایانی از Quest هایی است که بر اساس یک پروتکل و روش خاص تولید شده اند، و در نتیجه بازیکنان بی نهایت کار برای انجام دادن در بازی دارند.
ایشان گفته اند: "هیجان این بازی در اینجاست که شما می توانید تا ابد آن را بازی کنید".
در بازی Skyrim، سیستمی تحت عنوان Radiant Quest System وجود دارد، که بر اساس تصمیماتی که شما قبلا گرفته اید، می تواند همه چیز بازی را تغییر دهد و شما را به بازدید کردن از نقاطی که تا به حال ندیده اید بکشاند، و این قابلیت گزینه های بی پایانی را در اختیار شما قرار می دهد. آقای Howard همچنین گفته اند که شما به عنوان مثال می توانید بعد از ملحق شدن به هر یک از Faction ها (انجمن ها) ـی موجود در بازی مانند Thieves Guild یا Dark Brotherhood، پس از پایان ماموریت های نوشته شده برای آنها، مجددا به محل تجمع آنها بروید و ماموریت های تصادفی نوشته شده، مثلا دزدیدن جواهرات یا کشتن مغازه دارهای گوشه و کنار دنیای Skyrim را دریافت کنید.
آقای Howard گفته اند که بتسدا شگردهای جدیدی را برای پیاده کردن این سیستم به کار گرفته است و روش های قدیمی را ارتقا داده است. ایشان گفته اند که با توجه به این که Quest های جدید عمدتا شما را به نواحی که ندیده بودید هدایت می کند، لذت اصلی شما در تکمیل کردن این Quest ها نیست، بلکه در کشف کردن محل های جدید، مانند یک قلعه پر از راهزن یا یک ناقوس دریایی وحشتناک است.
ایشان در پایان گفته اند: "اگر قرار باشد بازی فقط در یک چیز از گیم های دیگر متفاوت باشد، آن یک چیز دنیای Skyrim است. دنیای بازی بسیار واقعی به نظرتان می آید، و گشت و گذار در آن بسیار لذت بخش خواهد بود".
منبع: wired
Last edited by a moderator: