تعداد پیش فروش PS4 از پیش فروش های PS2 و PS3 در زمان خودشان پیشی گرفته است

Letho

کاربر سایت
May 5, 2012
257
Sony تایید کرد که تعداد پیش خرید PlayStation 4 بسیار بیشتر از دو نسل قبل بوده است.

PS4-banner.jpg


در صحبت با VideoGamer آقای Fergal Gara رییس بخش UK کمپانی Sony Computer Entertainment اعلام کرد که آمار تعداد پیش فروش های PS4 بسیار بیشتر و بالاتر از زمان کنسول های PS2 و PS3 بوده است. دیروز در جریان کنفرانس Gamescom سونی اعلام شد که تعداد پیش فروش های این کنسول از مرز یک میلیون واحد گذشته است. انتظار میرود تمامی کنسول ها در روز عرضه به اتمام برسند. Gara درباره این موضوع گفت:


ما آمار تعداد PS4 هایی که در روز عرضه خواهیم داشت را اشکار نمیکنیم اما واضحا به سختی تلاش میکنیم تا نیاز کشورهای زیادی را تامیین کنیم که البته دیشب به 32 تا اشاره کردیم. اما تنها صحبتی که در مورد تعداد پیش فروش ها میکنم این است که اولا بیشتر از یک میلیون است و ثانیا بخشی قابل توجهی از آن مربوط به UK میشود. و ما به طور غیرقابل انکاری شاهد دگرگونی های اساس هستیم.

او همچنین اعلام کرد که تقاضای بالا باعث مشکل در تامین کنسول برای سونی شده ، که البته این مشکل کاملا مثبتی برای آنها میباشد.
PlayStation 4 در تاریخ November 15 در آمریکای شمالی و November 29 در اروپا عرضه میشود.

منبع
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
من با این وضعیت الان فقط نگران Wii Uام ! :d کلا هیچ جایی تو بازار برای این کنسول نمبینم مگه قیمتش بشه ۱۰۰ دلار ! :d سونی که داره مثل نقل و نبات کنسول پیش فروش میکنه , مایکروسافتم که با X1 اره خوش میگذرونه من موندم چرا نینتندو هیچ حرکتی نمیکنه !!!
 

GPSY

کاربر سایت
Dec 30, 2010
2,021
نام
اسماعیل
به به اصلا آدم جیگرش حال میاد همچین خبرایی رو میشنوه!!:d
فن های ایکس باکس هم برن یه لیوان آب خنک سفارش بدن...:d
 

B H Z

کاربر سایت
Sep 27, 2005
3,980
نام
Behzad
سونی برنامه ریزی شدید کرده واقعا به فکر گیمراش و علاقه مندانش هست ، نسل جدید پیروز SONY خواهد بود شکی نیست. با امار پیش فروش و سفارش ، عرضه بازی ها و ....


 

M0HAMAD

کاربر سایت
Jul 1, 2009
842
نام
محمد
البته بالاتر بودن میزان پیش فروش نسبت به PS2 و PS3 بیشتر به خاطر اینه که توی این دوران خرید اینترنتی و پیش خرید خیلی رایج تر از زمان PS2 و PS3 هست.
 

barney stinson

کاربر سایت
Aug 8, 2012
3,074
نام
شایان
البته بالاتر بودن میزان پیش فروش نسبت به PS2 و PS3 بیشتر به خاطر اینه که توی این دوران خرید اینترنتی و پیش خرید خیلی رایج تر از زمان PS2 و PS3 هست.

حرفتون کاملا درسته
ولی خوب از اینم نمیشه گذشت که ps4 توی پیش فروش و عملکرد میان مردم بهتر عمل کرد
 

A.H.A

کاربر سایت
Jan 12, 2013
36
نام
امیر حسین
سوني اين نسل خيلي خوب شروع كرده واقعا اين نسل با اين رقابت و سياست ها خوب فقط به گيمر ها سود ميرسه


Sent from my iPod touch using Tapatalk - now Free
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,749
نام
علی
وقتی سونی تو پیش فروش این قدر عالی عمل کرده و به سختی هم میتونه در روز های لانچ کنسول های تقاضا شده رو تامین کنه و موج اول بازی هاش مثل کیلزون و نک و درایو کلاب و..... یکی از یکی جذابتر هستن چه لزومی داشت که ما انتظار داشته باشیم تو گیمز کام امثال سانتا مونیکا و ناتی داگ و.... بیان بازی های خودشون رو رو کنن؟!:-/
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر