تعداد مشترکان سرویس Xbox Game Pass به بیش از 18 میلیون نفر رسید

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
به‌تازگی شرکت Microsoft نتایج مالی سه ماهه دوم سال مالی 2021 خود را منتشر کرده که از طریق آن، از جدیدترین آمار مشترکان سرویس Xbox Game Pass مطلع شده‌ایم. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

سرویس Xbox Game Pass

طبق اعلام مدیرعامل مایکروسافت یعنی آقای Satya Nadella، تعداد مشترکان سرویس ایکس باکس گیم پس از 18 میلیون نفر عبور کرده است. این سرویس کار خود را از سال 2017 و بدون پشتیبانی از دیگر سرویس‌ها مانند Xbox Live Gold، xCloud و EA Play شروع کرد. اما در سالیان اخیر مایکروسافت با پشتیبانی باکیفیت و ادامه‌دار خود، Xbox Game Pass را به مرکز صدها بازی که از عناوین فرست پارتی و ترد پارتی تشکیل می‌شوند، تبدیل کرد.

با گسترش دادن محتویات سرویس، مایکروسافت موفق شده تا جامعه کاربری گیم پس را نیز افزایش دهد. به‌طور میانگین، هر سال 6 میلیون مشترک جدید به Xbox Game Pass اضافه می‌شود که برای یک سرویس اشتراکی ویدئوگیمی، رقم بزرگی است. در همین حال، مایکروسافت اعلام کرده که تعداد کاربران فعال ماهانه Xbox Live نیز به 100 میلیون نفر رسیده‌اند.

دیگر اعداد و ارقام منتشر شده همچنین نشان می‌دهند که بخش گیمینگ مایکروسافت در این سه ماهه 5 میلیارد دلار سودآوری داشته است. این مقدار، بالاترین میزان سود برای Xbox در یک سه ماهه به‌شمار می‌رود. قابل ذکر است که 2 میلیارد دلار از این مقدار به فروش بازی‌های ترد پارتی مربوط می‌شود.

در آخر نیز باید گفت که سود سخت‌افزاری ایکس باکس در این سه ماهه به‌لطف عرضه کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس با رشد 86 درصدی روبرو شده است.

Continue reading...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر