خبر رسمی تعداد بازیکنان بازی Street Fighter 6 از یک میلیون عبور کرد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
در حالی که سه روز از عرضه بازی Street Fighter 6 گذشته، کپکام اعلام کرده که بیش از یک میلیون بازیکن این عنوان را تجربه کرده‌ند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Street Fighter 6

این خبر از طرف شعبه ژاپن حساب رسمی استریت فایتر بر روی توئیتر اعلام شده است. طبق اعلام شرکت Capcom، بیش از یک میلیون بازیکن به تجربه Street Fighter 6 پرداخته‌اند. هر چند بازی بر روی هیچکدام از سرویس‌های اشتراکی قرار نگرفته، اما باید توجه داشت که سازندگان تنها به تعداد بازیکنان اشاره کرده‌اند و هنوز آمار رسمی از میزان فروش اعلام نشده است.

سازندگان بازی همچنین برای قدردانی از طرفداران، یک پروفایل تایتل جدید را به تمام بازیکنان Street Fighter 6 هدیه داده‌اند که هم‌اکنون قابل دریافت است. در همین حال، کپکام جدیدترین آمار از مجموع فروش سری Street Fighter را نیز اعلام کرده که حالا از 50 میلیون نسخه فراتر رفته است. با توجه به آغاز نسبتا خوب نسخه ششم، انتظار می‌رود که این عدد طی ماه‌های آینده افزایش قابل توجهی را به خود ببیند.

نسخه چهارم سری طی شش هفته به 3 میلیون نسخه دست یافت و از طرف دیگر، نسخه پنجم برای دست‌یابی به فروش 1.4 میلیون نسخه‌ای، به سه ماه زمان نیاز داشت. پیش از این رئیس کپکام اعلام کرده بود که هدف‌گذاری این شرکت برای Street Fighter 6، دست‌یابی به فروش 10 میلیون نسخه‌ای است. به عبارت دیگر، کپکام انتظار دارد تا استریت فایتر 6 در میان تمام نسخه‌هایی که برای کنسول‌های خانگی منتشر شده‌اند، به پرفروش‌ترین نسخه تاریخ سری تبدیل شود.

استریت فایتر 6 جمعه گذشته عرضه شد و توانست با کسب میانگین نمره 92، یکی از تحسین‌شده ترین عناوین مبارزه‌ای در چند سال اخیر لقب گیرد. این عنوان برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس در دسترس است.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر