تعدادی از کارکنان استودیو Sucker Punch اخراج شدند

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
شرکت Sony امروز تایید کرد، تعدادی از کارکنان استودیو Sucker Punch اخراج شده اند.
Sony در بیانیه ای به سایت IGN اعلام کرد:
" بخش سرگمی سونی آمریکا تایید می کند، کاهش نیروی کاری در استودیو Sucker Punch اتفاق افتاده است. ما از اعضای تیم Sucker Punch (اعضای اخراج شده) که در ساخت بازی های فوق العاده inFAMOUS و Sly Cooper همکاری کرده اند، سپاسگذاری می کنیم و آرزو می کنیم در تلاش های بعدی خود موفق باشند."

هنوز مشخص نشده است چند نفر از استودیو Sucker Punch اخراج شده اند.

40876031980060081871.png

استودیو Sucker Punch در سال 1997 تاسیس شد و اولین بازی این استودیو عنوان Rocket: Robot on Wheels بود. این استدیو در سال 2000 توسط سونی خریداری شد و از آن زمان تاکنون شماره های مختلف از بازی های inFAMOUS و Sly Cooper توسط این استودیو برای کنسول های PlayStation ساخته شده است. آخرین بازی این استودیو Infamous: Second Son است، که در ماه مارچ امسال برای PS4 منتشر شد.

منبع
منبع
 
آخرین ویرایش:
Infamous: Second Son گرافیک تحسین برانگیزی داشت ولی من به شخصه با گیم پلی و روند داستانی حال نکردم و نتونستم بازی رو تمام کنم
 
اتفاقا خبر نشون میده سونی بیش از پیش به کیفیت بازی ها اهمیت میده... امیدوارم تلنت های جدید تو بخش داستان و روایت بگیرند

آخه این همه اخراج کجا ، کیفیت کجا :دی تا الان هر چی استودیوی خوب بوده فقط پر پر شده و چیزی اضافه نشده :دی به جای تمام اینا باید PD درش تخته میشد :دی

الان وضع استودیو های سونی اینجوریه ، هر از چند گاهی یکی رو می فرستن به استودیو ها و وضعیت مشابه پیش میاد :دی

31351638001178625803.jpg
 
احتمالا اونایی که باعث میشدن متای سری اینفموس از 80 بالاتر نیاد اخراج شدن :دی

جدا از شوخی تعویض کارکن رو من عادی میدونم به شرطی که به جای اونا افراد بهتری بیارن :دی
 
تصور بعضی دوستان اینه که اینا استخدام رسمی میشن و قراره 30 سال بشینن و مفت پول بگیرن!
این تیپ کارها معمولن حالت قراردادی داره و طبیعی که جابه جایی توش زیاد باشه.
 
کلا شرکتها در دو صورت تعدیل نیرو میکنن

1- وقتی که دارن ورشکست می شن
2- وقتی که به این نیرو ها نیاز ندارن
امکان داره این کارکنان اخراجی SP به طور مثال کسانی باشن که وظیفه ساخت موتور گرافیکی بازی رو بر عهده داشتن و حالا که موتور تکمیل شده دیگه به این افراد نیازی نیست
 
تعدیل نیرو نشون دهنده ضرر مالی هست ربطی به اینکه میخوان گیم های با کیفیت تری بسازن نداره!

کلا شرکتها در دو صورت تعدیل نیرو میکنن

1- وقتی که دارن ورشکست می شن
2- وقتی که به این نیرو ها نیاز ندارن
فرق بین اخراج یه نفر با چند نفر رو میدونی؟ پس مورد دومیت چیه؟ مگه میشه ییهو بفهمی مثلا به 7-8 نفر نیازی نداری؟:دی تا الان نمیدونستی؟:دی
 
- - -ویرایش - - -



خوب الان مگه سکند سان کم فروخته یا سونی داره ضرر میده؟
همه چی که به فروش بازی نیست! هزینه های شرکت فقط تولید بازی نیست! از هزینه های حقوقا بگیر تا تغییر تو خود شرکت 1000 تا چیز دیگه!
خیلی وقتها هم با پیش بینی کار میکنن! یعنی سود و زیانشون رو میسنجن میبینن جالب نیست
 
همه چی که به فروش بازی نیست! هزینه های شرکت فقط تولید بازی نیست! از هزینه های حقوقا بگیر تا تغییر تو خود شرکت 1000 تا چیز دیگه!
خیلی وقتها هم با پیش بینی کار میکنن! یعنی سود و زیانشون رو میسنجن میبینن جالب نیست

بعضی وقت ها هم از وضعیت داخلی استدیو راضی نیستن اخراج میکنن اینم هستش همیشه ربط به موارد اقتصادی نداره .;)
یه وقتی هم هستش از وضعیت کاری استدیو و کیفیت کارشون راضی نیستن اخراج میکنن .;)
مورد بعدی اینکه 7-8 نفر در مقابل تیم که الان بالای 80-90 نفر عضو داره هیچی نیست .;)
اون قدیم بود موقع ساخت infamous 1 که تیم اینها 40 نفر بودن الان بالای 80-90 نفرن .;)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or