تعدادی از اعضای سازنده «Onrush» از کار خود، اخراج شدند

MR Spidy

کاربر سایت
تعدادی از سازندگان «Driveclub»، که چند سال پیش به کمپانی «Codemasters» ملحق شده و اخیرا عنوان «Onrush» را روانه بازار کرده بودند، از کار خود اخراج شدند.

onrush-pc-trailer.jpg


بر اساس گزارش‌هایی که چند منبع به وب‌سایت «Eurogamer» اعلام کرده‌اند، آقای «Paul Rustchynsky» کارگردان دو بازی ذکر شده نیز در میان افرادی است که استودیو رو ترک می‌کنند. این استودیو که پیش از این با نام «Evolution Studios» شناخته می‌شد، پس از عرضه بازی «Driveclub»، از سوی «سونی» تعطیل شد و بسیاری از اعضای آن به کدمسترز پیوستند. برخی از اعضای استودیو برای جلوگیری از اخراج باید دوباره مورد ارزیابی قرار بگیرند و سایر اعضا به دیگر تیم‌های کدمسترز ملحق شده تا بر روی پروژه‌هایی با ریسک کمتر، کار کنند. یکی از دلایل این تغییرات، مشکلات برخی اعضا با کدمسترز بوده و دلیل دیگر، فروش پایین بازی است، به نحوی که در هفته اول فروش، این عنوان در بریتانیا فقط موفق به فروش 1000 نسخه به صورت فیزیکی شده بود. کدمسترز اعلام کرده که این تغییرات، تاثیری بر تکمیل عنوان Onrush نداشته و محتوای برنامه‌ریزی شده برای آن، بر طبق اعلام قبلی عرضه خواهد شد.

Read the whole post here.
 
اگه به سوني فحش ميدادن بخاطر اين بود كه بازي درايو كلاب و سري بازي ها موتور استورم كيفيتشون خيلي خوب بود:D
شركتش خودشو ثابت كرده بود

بیخیال خداییش درایوکلاب هیچ وقت سطحش بالاتر از یک ریسینگ متوسط نبود! و جدا از اون همون زمان هم میگفتیم وقتی سونی GT رو به عنوان یک بازی شبیه ساز حرفه ایی داخل پیست داره ماهیت وجودی درایوکلاب که مابین شبیه ساز و ارکد گیر کرده اونم داخل پیست سی فریم اصلا مشکل دار هست! نمیدونم میشه OnRush رو ادامه معنوی موتوراستورم بدونیم یا نه ولی خب بحث اصلی اینه:
تا مایکروسافت lionhead رو میبنده، Ea استدیو visceral، و سونی evolution رو تعطیل میکنه! یکهو همه بر میدارند به ناشر فحش میدند در حالی که شاید اون استدیو اب رو قطع کرده باشه!
در کل بحثم به این تیم برنمیگرده! نمیدونم خبرهارو خوندی یا نه که استدیو visceral چه ایده مزخرفی برای ادامه دد اسپیس داشته! سیستم بقا تو سفینه و از این دست خزعبلات کلیشه ای

مشخصا سونی قبل از تعطیلی این استدیو برداشته سبک سنگین کرده دیده که نه درایوکلاب اینده ای داره بین ریسینگ های حرفه ایی داخل پیست و نه این بنده خدا ها دیگه توانایی ساخت یک بازی ارکد باحال و پرفروش رو دارند! بعد تعطیلی استدیو یوشیدا امد گفت بازار ریسینگ پیچیده شده! یعنی همون موقع میدید بازی بعدی این بنده خدا ها حالا میخواد OnRush باشه و یا موتوراستورم و درایوکلاب در فروش فاجعه عمل میکنه.

پ ن: شرمنده پستت رو تو این تاپیک ریپلی زدم ولی خب گفتم تو تاپیک خود خبر باشه بهتره :D
 
سونی میخواست با اینا رقیبی دربرابر Forza Horizon بسازه؟! شتر در خواب بیند پنبه دانه. :-j

یاد اون کیلزون و MAG مرحوم میافتم که قرار بود رقیبی برای Halo باشن. =))
 
بیخیال خداییش درایوکلاب هیچ وقت سطحش بالاتر از یک ریسینگ متوسط نبود! و جدا از اون همون زمان هم میگفتیم وقتی سونی GT رو به عنوان یک بازی شبیه ساز حرفه ایی داخل پیست داره ماهیت وجودی درایوکلاب که مابین شبیه ساز و ارکد گیر کرده اونم داخل پیست سی فریم اصلا مشکل دار هست! نمیدونم میشه OnRush رو ادامه معنوی موتوراستورم بدونیم یا نه ولی خب بحث اصلی اینه:
تا مایکروسافت lionhead رو میبنده، Ea استدیو visceral، و سونی evolution رو تعطیل میکنه! یکهو همه بر میدارند به ناشر فحش میدند در حالی که شاید اون استدیو اب رو قطع کرده باشه!
در کل بحثم به این تیم برنمیگرده! نمیدونم خبرهارو خوندی یا نه که استدیو visceral چه ایده مزخرفی برای ادامه دد اسپیس داشته! سیستم بقا تو سفینه و از این دست خزعبلات کلیشه ای

مشخصا سونی قبل از تعطیلی این استدیو برداشته سبک سنگین کرده دیده که نه درایوکلاب اینده ای داره بین ریسینگ های حرفه ایی داخل پیست و نه این بنده خدا ها دیگه توانایی ساخت یک بازی ارکد باحال و پرفروش رو دارند! بعد تعطیلی استدیو یوشیدا امد گفت بازار ریسینگ پیچیده شده! یعنی همون موقع میدید بازی بعدی این بنده خدا ها حالا میخواد OnRush باشه و یا موتوراستورم و درایوکلاب در فروش فاجعه عمل میکنه.

پ ن: شرمنده پستت رو تو این تاپیک ریپلی زدم ولی خب گفتم تو تاپیک خود خبر باشه بهتره :D
نمیدونم چرا سعی داری درایوکلاب رو متوسط نشون بدی ولی واقعا بازی خیلی خوبی بود ، من کاری به تعطیلی استدیو و دلایلش ندارم . اینو میدونم که DC چوب لانچ ناقص و افتضاحشو خورد در حالی که ناقص بود (مثل تعداد پیست و ماشین و داینامیک و افکت بارون و چرخه شب و روز و ...) سرورهاش هم قطع بودن اونم برا بازی که آنلاین بودن اهمیت زیادی داشت ، ولی وقتی بازیو ساپورت کردند و اپدیت های متعدد دادن + DC BIKES نتیجه کار یه ریسینگ عالی شد که ساعت ها ازش لذت می بردی حتی گیم پلی هم بهتر کردند . در فروش هم DC بد عمل نکرد با این حال که اوایل نسل اومد ، هنوزم گرافیک بازی به طرز عجیب غریبی فک براندازه مخصوصا در هوای بارونی . حیف اگر بازی از اول درست حسابی و بدون عجله لانچ میشد شاید الان سرنوشت این بازی و کلا استدیو عوض میشد
 
نمیدونم چرا سعی داری درایوکلاب رو متوسط نشون بدی ولی واقعا بازی خیلی خوبی بود ، من کاری به تعطیلی استدیو و دلایلش ندارم . اینو میدونم که DC چوب لانچ ناقص و افتضاحشو خورد در حالی که ناقص بود (مثل تعداد پیست و ماشین و داینامیک و افکت بارون و چرخه شب و روز و ...) سرورهاش هم قطع بودن اونم برا بازی که آنلاین بودن اهمیت زیادی داشت ، ولی وقتی بازیو ساپورت کردند و اپدیت های متعدد دادن + DC BIKES نتیجه کار یه ریسینگ عالی شد که ساعت ها ازش لذت می بردی حتی گیم پلی هم بهتر کردند . در فروش هم DC بد عمل نکرد با این حال که اوایل نسل اومد ، هنوزم گرافیک بازی به طرز عجیب غریبی فک براندازه مخصوصا در هوای بارونی . حیف اگر بازی از اول درست حسابی و بدون عجله لانچ میشد شاید الان سرنوشت این بازی و کلا استدیو عوض میشد

به همین شکل نهایی هم عرضه می‌شد بازم عنوان متوسطی بود. اصلا Forza و GT رو بذاریم کنار، Assetto Corsa و Project Cars وقتی هستن مسلما DC می‌شه یه ریسینگ متوسط
 
  • Like
Reactions: Ali Venom
به همین شکل نهایی هم عرضه می‌شد بازم عنوان متوسطی بود. اصلا Forza و GT رو بذاریم کنار، Assetto Corsa و Project Cars وقتی هستن مسلما DC می‌شه یه ریسینگ متوسط
ببخشید ولی پروفایل شما رو چک کردم کلا 7% بازیو تکمیل کردی (میشه گفت تقریبا هیچی) و هیچ کدوم از پچ ها و DLC ها هم نرفتی بعد دقیقا رو چه حسابی میگی به همین شکل نهایی هم عنوان متوسطی بود ؟! اگر بازیو حسابی بررسی کرده بودی (مخصوصا بعد از آپدیت ها) و دلایل خاصی داشتی میشد بحث کرد وگرنه اینکه 4 تا اسم ریسینگ های دیگه رو بیاری و همینجوری بگی اینا هستند اون متوسطه قابل بحث نیست مخصوصا وقتی بازی های شبیه سازو بخوای با بازی که نه شبیه سازه و نه آرکید مقایسه کنی
 
ببخشید ولی پروفایل شما رو چک کردم کلا 7% بازیو تکمیل کردی (میشه گفت تقریبا هیچی) و هیچ کدوم از پچ ها و DLC ها هم نرفتی بعد دقیقا رو چه حسابی میگی به همین شکل نهایی هم عنوان متوسطی بود ؟! اگر بازیو حسابی بررسی کرده بودی (مخصوصا بعد از آپدیت ها) و دلایل خاصی داشتی میشد بحث کرد وگرنه اینکه 4 تا اسم ریسینگ های دیگه رو بیاری و همینجوری بگی اینا هستند اون متوسطه قابل بحث نیست مخصوصا وقتی بازی های شبیه سازو بخوای با بازی که نه شبیه سازه و نه آرکید مقایسه کنی

من خودم بازی رو خیلی دوست داشتم و بیشتر از اون 7 درصد هم بازیش کردم (حوصله ندارم توضیح بدم چرا ۷ درصده اون) ولی از خیلی وجوه کم و کاست داشت بازی . دقیقا هم مشکلش همین بود که وسط زمین و هوا بین شبیه ساز و ارکید مونده بود و مخاطب هدفش هم مشخص نبود.بهرحال حالا که تموم شده و در مجموع بازی شکست خورده محسوب میشه... اینکه ۲ نفر بین ۱۰۰ نفر بازی رو دوست داشته باشن دلیل بر این نیست که بازی موفق بوده یا اینکه شکست نخورده.
 
من خودم بازی رو خیلی دوست داشتم و بیشتر از اون 7 درصد هم بازیش کردم (حوصله ندارم توضیح بدم چرا ۷ درصده اون) ولی از خیلی وجوه کم و کاست داشت بازی . دقیقا هم مشکلش همین بود که وسط زمین و هوا بین شبیه ساز و ارکید مونده بود و مخاطب هدفش هم مشخص نبود.بهرحال حالا که تموم شده و در مجموع بازی شکست خورده محسوب میشه... اینکه ۲ نفر بین ۱۰۰ نفر بازی رو دوست داشته باشن دلیل بر این نیست که بازی موفق بوده یا اینکه شکست نخورده.
بله نظره شخصی که جای خودش یکی میتونه بگه بدترین بازی عمرشه یکی هم میتونه بگه بهنرین بازیه و کسی نمیتونه قانعش کنه ولی در کل اون مثالی که زدی برا DC صدق نمیکنه یعنی تا جایی که من دیدم بازی نی که از 100 نفر 2 نفر خوششون اومده باشه , خیلی ها که بازی رو تجربه کرده بودن واقعا راضی بودن . راجب شکست هم اگه ملاک فروش باشه بازی که تا جولای 2015 (10 ماه بعد از ریلیز) بیش از 2 میلیون میفروشه نمیشه گفت شکست خوردس ولی میتونه با ملاک های سونی اوکی نباشه و استدیو رو می بنده و سرمایه گذاریش میره رو تاسیس استدیو جدید (san diego) و بزرگ تر کردن guerrilla games با سبک بازی هایی که فروششون تضمین شدست .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or