تصاویر جدید از Grand Theft Auto IV

Allurea

کاربر سایت
Jun 11, 2006
1,485
5yx99vc.jpg

63txl6u.jpg
 

GameMaker7

کاربر سایت
May 16, 2007
177
نام
ممد هستم
یعنی ماشینهای بازی سیستمهای Satellite Navigation دارند؟ استفاده از GPS توی هیچکدوم از بازیهای Sandbox سابقه نداشته !! اگه اینطوره پس خدا کنه چیزی مثل سیستمهای Magellan Roadmate هم توی بازی باشه

البته همه ماشینها GPSشون یکجور نیست. تنها ماشینهای گرانقیمت جی پی اس گویا خواهند داشت.
------
راستی دوستان این هم هست که هم کامل کیزیکو رو داره هم سامری که PXG عزیز گذاشتن ممنون میشم سر بزنید اگه ندیدید.
ممنون
 

Ali-360

کاربر سایت
Feb 14, 2007
1,140
نام
شک داری؟؟؟ گفتم که علی
i1531073_Image4.jpgGRGR.jpg


به نظر من گرافیک بازی با توجه به این که راک استار ساخته خیلی قشنگه و مطمئنا با ماموریت های جذاب و گیم پلی و... توپ همراه خواهد بود که به نظر من عالیه و منظورم اینه که الکی به این بازی گیر ندید
تاریخ انتشار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دارم میمیرممممممممممممممممم



موفق باشید
 

GameMaker7

کاربر سایت
May 16, 2007
177
نام
ممد هستم
اخر چی شد . یک جا زده Q2 2008 و جای دیگه Q1 2008
ما که به کلی گیج شدیم

به سایتها توجه نکنید، همونوطور که گفته شده بازی تا قبل از اوریل عرضه خواهد شد، و قبل از عرضه باید منتظر یک پرویوی رسمی از راکستار باشیم.
 
آخرین ویرایش:

NAZANINS

کاربر سایت
May 26, 2007
97
نام
نازنین
تصویر تازه ای از بازی. واقعآ کیفیت Car Damage این شماره در سطح این بازی عالیه. با وجود تکنولوژی Euphoriaو گرافیک بازی که معمولآ برای طرفداران GTA در وهله اخر اهمیت داره باید منتظر یک عنوان فوق العاده باشیم.

19o3ux.jpg


Jeronimo Barrera از Rockstar گفته هر دو نسخه کاملآ شبیه به همدیگه اند و یکی از عوامل اصلی تاخیر بازی همانطور که همه فکر میکردند مشکلات نسخه PS3 بوده که نسخه فعلی این کنسول دیگه مشکلی نداره و اینکه هیچ خیالی برای دادن demo از بازی ندارند و cheat code ها هم مثل قبل حضور درخشانی در این شماره دارند.:love:
 
آخرین ویرایش:

.:Frantic:.

کاربر سایت
Aug 29, 2007
1,578
نام
AmirHosein
سري بازيهاي GTA سري كاملا موفقي بود و در بازي جذابيتهاي زيادي ديده ميشد.اين نسخه هم شامل اين تعاريف ميشه و شايد هم بهتر و موفق تر از نسخه هاي قبل.گرافيكش كه نسبت به بازيهايRockstar قانع كننده به نظر ميرسه.ولي من خودم به شخصه از Car damage يش خوشم نيومد.بيشتر شبيه به Bournout:Paradise ميمونه.(البته اين نظر شخصي خودمه.*)ولي در كل بازي در سطح بالايي قرار داره و موفق هم خواهد بود.من كه منتظر اومدن اين بازيم.:love:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر