تصاویر جدید از Grand Theft Auto IV

Allurea

کاربر سایت
Jun 11, 2006
1,485
5yx99vc.jpg

63txl6u.jpg
 

PXG

La Belle Époque
کاربر سایت
Jan 2, 2006
1,211
نام
پوريا


ROCKSTAR GAMES تعدادی از اعضای مجلات مختلف و سایتهایی مثل IGN , GAMESRADAR,TEAMXBOX , GAMESPOT و Kikizo (که مقاله این سایت طبق روال معمول بیشترین توضیحات ممکن رو به خودش اختصاص داده) و ...رو به دیدن یه نمایش (یا به عبارتی تور ) 90 دقیقه ای از شهر Liberty City بازی در دفاتر کمپانی دعوت کرده .عکسهای زیر که در بین پیش نمایشهای جدید تمامی سایتهای نامبرده مشترک بودند در واقع وضعیت ظاهری به اصطلاح ''near final'' شهر Liberty City در Grand Theft Auto IV رو نشون میدن.(البته حرف و حدیث در مورد خود نمایش هم زیاده فعلآ به ذکر چند نکته جزیی و گفته مارتین رابینسون از IGN UK اکتفا میکنم که به صراحت اذعان کرده این نمایش باعث برطرف شدن هر گونه شک و شبهه انها در این زمینه که ROCKSTAR ممکن بوده با GTA IV نتونسته باشه تجربه یک عنوان Next-Gen واقعی و شایسته رو برای این سری به وجود بیاره , شده)

i1531062_Image3.jpgGEG.jpg

i1531082_Image8.jpgFEF3.jpg

i1531153_Image2.jpgCCVE.jpg

-زمان در GTA IV کند تر از شماره های قبل پیشروی میکنه به این صورت که برخلاف قسمتهای قبل اینبار به جای یک دقیقه هر دو دقیقه از زمان واقعی یک ساعت در بازی محسوب میشه.
-یکی از فاکتورهای که توی این شماره روی ان زیاد مانور داده شده برقراری و حفظ ارتباط با افراد مختلف بازی است.(با رسیدن به قرارها سر موعدمقرر, جواب دادن به تلفن های انها ,انجام بازیهایی مثل دارت و بولینگ و بیلیارد و...)
-طی کردن نصف دور مسافت جزیره Algonquin (یا Manhattan واقعی) با قایق نزدیک به 5 دقیقه طول میکشه.
- گوش کردن به موسیقی خارج از وسایل نقلیه هم به کمک گوشی موبایل نیکو امکان پذیره هر چند که کیفیت صدا در این دوحالت دارای تفاوتهای محسوسی هست.
-اتومبیلهای بازی دارای سیستمهای هدایتگر مختلفی هستند به عنوان مثال خودروهای گرانقیمت تر از سیستم ناوبری GPS گویا بهره میبرند .
-دید از داخل خودرو یا in-car و سیستم سنگرگیری پشت موانع (که دیگه به یک اصل متداول در بازیهای مختلف تبدیل شده) هم به gta iv اضافه شده اند.
-ماشینهای پلیس بازی دارای نوعی سیستم database هستند که با کمک انها میتونید اسامی افراد سابقه دار رو وارد کرده(در اصل اسم کامل فرد مورد نظر رو باید تایپ کنید) و در عوض سیستم اطلاعات و مکان تقریبی انها رو به شما اعلام میکنه که یکی از ماموریتهایی نشان داده شده بر پایه همین ویژگی طراحی شده بود( یکی از راههای دستیابی به ماشین پلیس در ان به این صورت بوده که نیکو الکی به پلیس زنگ زده بوده و نشانی جایی رو برای بررسی به انها داده بوده و با رسیدن ماموران ماشین انها رو سرقت کرده بوده) .
-سایت GamePro در نوشته خودش به این نکته اشاره کرده که بازی دارای قسمت چند نفره انلاین هم هست!!
-سیستم "wanted" پلیس بازی دستخوش تغییرات اساسی و زیادی شده.
-دیالوگهای شخصیتها در بعضی از ماموریتها در صورت امتحان مجدد تغییر خواهند کرد.
-چیزی به نام تغییر فصل در بازی وجود نداره .

Liberty City​

i1531129_Image5.jpgFEF.jpg

i1531073_Image4.jpgGRGR.jpg

i1531056_Image6.jpgWFW.jpg
 
آخرین ویرایش:

NAZANINS

کاربر سایت
May 26, 2007
97
نام
نازنین
خودروهای گرانقیمت تر از سیستم ناوبری GPS گویا بهره میبرند.
یعنی ماشینهای بازی سیستمهای Satellite Navigation دارند؟ استفاده از GPS توی هیچکدوم از بازیهای Sandbox سابقه نداشته !! اگه اینطوره پس خدا کنه چیزی مثل سیستمهای Magellan Roadmate هم توی بازی باشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر