تصاویر تلفن همراه جدید سامسونگ لیک شد

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
به تازگی تصاویر جدیدترین تلفن همراه سامسونگ یعنی Galaxy S7 و S7 Edge که قرار است در آینده رونمایی شود به بیرون درز کرده است. در ادامه با بازیسنتر همراه باشید.



همان‌طور که در عکس معلوم است قسمت عقبی این تلفن همراه مانند Galaxy Note 5 از جنس شیشه منحنی است و برخلاف لاین آپ‌های موجود سامسونگ، رنگ بدنه گوشی مشکی است.
به نظر میرسد دوربین این تلفن همراه به خوبی روی بدنه آن جاسازی شده و برآمدگی قابل توجهی ایجاد نکرده است. شایعات حاکی از آن است که این تلفن همراه باتری به‌مراتب بهتری نسبت به S6 دارد و دارای شکاف microSD خواهد و همچنین در برابر آب مقاوم است.
 

.:Metallica:.

Gold User
Sep 18, 2008
3,832
نام
علی متالیکا
به نظر من 4K برای صفحه نمایشی به ابعاد موبایل فقط جنبه تبلیغاتی داره و بس :>
دقیقا، به نظر من 4K کلا روی صفحات به این کوچیکی هیچ فایده ای نداره، همین Z5 فقط در یه سری شرایط و در محیط و برنامه های خاص سوییچ می‌کنه رو 4k که این سوییچ یه لگ بسیار جزیی داره.
کلا همونطور که گفتی فعلا فقط جنبه تبلیغاتی داره.
 

SleepyTurtel

کاربر سایت
Apr 20, 2012
6,352
نام
بابک
منم خودم قبول دارم ۴k به کار نمیاد،ولی من تو گوشی خودم موقع سوییچ کردن لگی ندیدهم،درکل بیشتر از اون نمیشه تشخیص داد

sent from Xperia z5 premium
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
پلاستیک پاره هایی که پر از حفره های امنیتی ریز و درشته،
راه دور نریم همین نوت 3 و 4، ی بدافزار روش هست که حتی با فلش کردنم از بین نمیره، حالا میخواد 4k باشه یا 5k یا ضد تانک!
و بعد از روت شدن و انروت شدن دسترسی شما به امکانات سامسونگ روی گوشی از بین میره!
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
مو لا درز کارای سامی نمیره . نسل پیش که تمامی شرکت های تلفن ساز که از بخت بدشون هیچ تکنولوژی ای ندارن ( مثل سونی و ال جی و اچ تی سی) از روی ناچاری مجبور شدن به سمت اسنپ دراگون 810 برن و کوره های مذابی رو تحویل مشتری دادن که موقع شارژ یا باید گوشی رو خاموش میکردی و یا موقع بازی تو یخچال سیبری پناه میبردی که جلوی انفجار گوشی گرفته بشه . اما سامی با تکنولوژی برترش تونست چیپست اگزینوس 7420 رو توسعه بده و شاهکارهای قابل حملی مثل S6/S6 Edge /S6 Edge + and Note 5 رو روانه بازار کرد . امسال هم با اگزینوس 8890 و حتی اسنپ دراگون 820 ( که خودشم این چیپ رو داره میسازه) حرف های زیادی رو برای گفتن داره . در کنار اینا از کیفیت برتر صفحه نمایش سوپر امولد هم نمیشه غافل شد . البته کیفیت ساخت گوشی نیز به مانند نسل پیش در بالاترین کیفیت خودش و با ترکیبی از شیشه و فلز هستش .بنچمارک های اگزینوس جدید خبر از هیولایی رام نشدنی میده و در کنار این قدرت وحشتناک احتیاجی به هیت پایپ و خنک کننده آبی و یخچال ساید بای ساید مثل سونی نداره!:bighug:

در کنار این ها یه دوربین فوق پیشرفته جدید 12 مگاپیکسلی و دیافراگم بسیار باز مسئول شوتینگ تصاویر و ویدیو ها رو بر عهده داره .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر