تصاویر بازی The Witcher 3: Wild Hunt

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,933
نام
فرهاد
W3-Announced-600x337.jpg



درود.

امروز بازی جدید The Witcher 3 از سوی استودیو CD Projekt RED معرفی شد. تصاویر از سوی مجله معتبر GameInformer منتشر شده است این مجله همچنین مصاحبه و گزارشی را از روند ساخت این بازی تهیه کرده است که لینک ان را در زیر شاهد هستید.

The Witcher 3: Wild Hunt Teaser

The Witcher 3 Trailer





نکته: این 3 تصویر زیر در یک سایت دیگر بود که ادعا می‌کرد برای همین بازی می‌باشد. تصاویر مربوط به In-game بازی هست.



تریلری که سایت GameInformer درست کرده و گزارشی از سازندگان بازی و مراحل ساخت The Witcher 3 است.
 
آخرین ویرایش:

homayoon k2

کاربر سایت
Oct 14, 2012
1,702
به دلیل کیفیت پایین تریلر منتشر شده در TGA بسیاری از طرفداران بر این باور بودن که گرافیک بازی افت داشته......که بعدا cd project با عذرخواهی از طرفداران اعلام کرد که ایطور نیست و کیفیت ویدئو منتشر شده پایین بوده که به همین دلیل همه فکر کردیم بازی افت داشته......حال برای ثابت شدن این حرف استدیو تعدادی تصویر با کیفیت از همون تریلر منتشر کرده:

 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
اگه منظورتون عکسایی که من گذاشتم نه دانگرید نشده.چون من اسکرین شات گرفتم از رو تریلر و مانیتور هم 1600 در 900 بود:d
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
خواهش میکنم اول برید تریلر گیمپلی 15 دقیقه ای بازی ( همین عکسا ) رو در رزولوشن 1080 نگاه کنید بعد فتوا بدید دانگرید شده 8-|
 

metal2006

کاربر سایت
Oct 8, 2009
319
نام
هادی
اصلا گرافیک بازی در حد بازی ps1 یا بازی بشه پیکسلی همینی که هست !!!! مجبور که نیستیدید بازی رو انجام ندید. هر چی تاپیک تو بازی سنتر هست شده ترول کردن بازی ها اسم سایت رو تغییر بدید به ترول سنتر!!!
 

Paranormal

کاربر سایت
Jan 9, 2010
936
نام
علی
من نمیدونم اما اگر این عکس قبلاً به عنوان گیم پلی منتشر شده بود، باید بگم به چشم من بازی فعلی در حد یک نسل دانگرید شده... .




محیطای مشابهش هم توی سری آخر تصاویر که دوستمون فرستادن هست.

کسی هم این بازی رو ترول نکرده، اگر این تصویر چیزیه که قبلاً ادعا میکردند که میتونند تحویل گیمر بدند، پس جا داره به سازندگان ایراد گرفت. ( البته اگر سازندگان این gif رو به عنوان گیم پلی از نسخه کنسولی ارائه داده باشند )
 
آخرین ویرایش:

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
من نمیدونم اما اگر این عکس به عنوان گیم پلی منتشر شده بود قبلاً، باید بگم به چشم من بازی فعلی در حد یک نسل دانگرید شده... .




محیطای مشابهش هم توی سری آخر تصاویر که دوستمون فرستادن هست.

کسی هم ترول نکرده این بازی رو، اگر این تصویر چیزیه که قبلاً ادعا میکردند میتونند تحویل گیمر بدند پس جا داره به سازندگان ایراد گرفت. ( البته اگر سازندگان این gif رو به عنوان گیم پلی از نسخه کنسولی ارائه داده باشند )

در رابطه با حرف شما، تو آخرین تریلری که از این بازی در مراسم VGA نشون داده شد، به شدت افت گرافیکی و بافت هارو منم احساس کردم!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر